  • 1. Data: 2011-02-12 14:15:13
    Temat: bidet bezciśnieniowy
    Od: "Papu Smurfu" <k...@w...pl>

    czy gdzieś można dostać amerykański kibel?:O)
    nie wiem jak się to nazywa, ale zdaje się działa bezciśnieniowo.

  • 2. Data: 2011-02-15 13:36:15
    Temat: Re: bidet bezciśnieniowy
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Użytkownik "Papu Smurfu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy gdzieś można dostać amerykański kibel?:O)
    > nie wiem jak się to nazywa, ale zdaje się działa bezciśnieniowo.

    Ja wiem trollu - taki kibel można dostać w Ameryce.
    A bezciśnieniowo to najlepiej wiaderko z wodą i polewanie garnuszkiem.

    MS

  • 3. Data: 2011-02-15 17:10:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Ja wiem trollu - taki kibel można dostać w Ameryce.
    > A bezciśnieniowo to najlepiej wiaderko z wodą i polewanie garnuszkiem.

    a zauważyłeś - jak troluje to błąd na błędzie -a jak ma jakis interes do
    nas - to sie stara wiec tylko jeden. No ale przykrosc -u wiekszosci siedzi w
    worku, wiec nie doczeka sie odpowiedzi.

    b.

  • 4. Data: 2011-02-15 18:02:09
    Od: "Papso Smurpfso" <d...@...wonsami.pl>

    Órzytkownik "Maciej S." napisał:

    > Ja wiem trollu - taki kibel można dostać w Ameryce.
    > A bezciśnieniowo to najlepiej wiaderko z wodą i polewanie garnuszkiem.

    no prosze, ten trol co go wywalili z pl.som.medycyna się odezwał, haha:O)
    jak ci idzie to pomaganie, nie pszyjmujesz jusz łapuwek pod stołem?:O)

  • 5. Data: 2011-02-15 21:37:48
    Od: "Papso Smurfso" <r...@k...ru>

    Órzytkownik "Budyń" napisał:
    > a zauważyłeś - jak troluje to błąd na błędzie -a jak ma jakis
    > interes do nas - to sie stara wiec tylko jeden.

    tak biegle błędy rachujesz że chyba się na tej budowie marnujesz?:O)
    szkoda tylko że jakoś tych bykuf nie widzisz w obliczeniach pozornych zyskuf
    z rekuperatoruf?:O)

    > No ale przykrosc u wiekszosci siedzi w worku,

    nie tszymaj tego w worku bo bo to szkodzi zdrowiu, musisz się wywnontszyc i
    wytzucić to z wora:O)

    > wiec nie doczeka sie odpowiedzi.

    och, aleś mnie dokuczył, buuuuuu,
    przyżekam poprawę, już nigdy w życiu błędu nie zrobię, zainstaluję program
    sprawdzający pisownię, kupię dwa sowniki ortograficzne i zapiszę się na
    korespondencyjny kurs ortografii i interpunkcji, poprawię się, więc Budyń
    ratuj, ratuj, poratuj!O)