  • 1. Data: 2010-11-05 07:09:02
    Temat: blat kuchenny
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale
    niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne? Oglądam bambusowe- ostatnio
    pojawiło ich się sporo. Nie są drogie- ale nie znam nikogo, kto je
    eksploatuje. Jak jest z ich trwałością?

    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 2. Data: 2010-11-05 14:09:20
    Temat: Re: blat kuchenny
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Chiron" <c...@o...eu> napisał(a):

    >Jestem na etapie urządzania kuchni. Czy macie jakieś pomysły na trwałe- ale
    >niekoniecznie bardzo drogie blaty kuchenne?

    przede wszystkim blat powinien byc w miare mozliwosci (kompozycji) jasny
    i nie blyszczacy

  • 3. Data: 2010-11-05 15:04:28
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message

    > i nie blyszczacy

    Aby nie było widać, że babina nie sprząta?
    Fuckt, widać byłoby, ż jest omazany...

  • 4. Data: 2010-11-05 15:36:13
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

    >"Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message

    >Aby nie było widać, że babina nie sprząta?
    >Fuckt, widać byłoby, ż jest omazany...

    pieknie paluchy widac
    i rysy na ciemnym po latach

  • 5. Data: 2010-11-05 21:37:06
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
    com...

    pieknie paluchy widac
    i rysy na ciemnym po latach
    Wiesz- ale jasny do orzechowej kuchni raczej pasować mi nie będzie. Zależy
    mi w tej chwili na trwałości i żeby to nie było zbyt drogie:-). Znalazłem
    ten ze sprasowanego bambusa- jednak nie wiem, jak z jego trwałością. Cena
    wydaje się ok.

    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 6. Data: 2010-11-05 22:33:40
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    ?
[...]

    Mamy podłogę z bambusa. Jest twarda i ładna. Czyści się ją wodą z octem.

  • 7. Data: 2010-11-06 21:29:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:
> [...]
    > drogie:-). Znalazłem ten ze sprasowanego bambusa- jednak nie wiem,
    > jak z jego trwałością. Cena wydaje się ok.

    bambus jest bardzo twardy i odporny na wilgoć.

    mam dechę z bambusa i jest to najlepsza decha jaką miałem kiedykolwiek.

    blat ma zaś z drewna kauczukowca, piękne jasne drewno :)

  • 8. Data: 2010-11-11 09:55:33
    Od: Arte <k...@o...eu>

    W dniu 2010-11-05 22:37, Chiron pisze:

    > Wiesz- ale jasny do orzechowej kuchni raczej pasować mi nie będzie.

    A czemu to niby jasny kolor ma nie pasować do koloru drewna orzechowego?
    To wszystko zależy przecież od całej reszty a nie tylko od koloru frontów.

    Arte