  • 31. Data: 2009-02-09 22:03:35
    Temat: Re: bobry, pszczoły, wiosny jeszcze nie widać
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    SJS pisze:

    > "złota amerykanka" niezwykle spokojna rasa jest własnie rabująca
    :)
    A na jakiej zasadzie one działają?
    Jak udaje im sie zwieść strazniczki?
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 32. Data: 2009-02-09 22:14:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 23:03:35 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > A na jakiej zasadzie one działają?
    > Jak udaje im sie zwieść strazniczki?

    Odbywają się walki przy wylotach ula. Spokojny człowiek też jest czasem
    doprowadzony do ostateczności ;-)

  • 33. Data: 2009-02-09 22:51:03
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Odbywają się walki przy wylotach ula. Spokojny człowiek też jest czasem
    > doprowadzony do ostateczności ;-)

    one podmieniają strażniczki na wylotkach tak, że nie widać śladów walki
    SJS

  • 34. Data: 2009-02-09 22:54:13
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Ikselka pisze:

    > Odbywają się walki przy wylotach ula. Spokojny człowiek też jest czasem
    > doprowadzony do ostateczności ;-)
    :)
    Mnie najbardziej pobobały sie informacje
    przekazywane tancem przez pszczoły ktore wrociły ze zwiadów
    Potrafią one w ten sposób przekazac innym kierunek oraz odległość
    od ula do pożytku a po zapachu - czego mają szukac

  • 35. Data: 2009-02-09 22:59:36
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    SJS pisze:

    > one podmieniają strażniczki na wylotkach tak, że nie widać śladów walki
    :)
    Wymieniaja wszystkie strazniczki?
    Czy rabowanie to jednorazowa akcja czy tez stały proceder?

  • 36. Data: 2009-02-09 23:31:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 23:54:13 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
    > Potrafią one w ten sposób przekazac innym kierunek oraz odległość
    > od ula do pożytku a po zapachu - czego mają szukac

    Kobiety też to potrafią, wielkie mi halo :-PPP

  • 37. Data: 2009-02-10 01:51:39
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > bo one doskonale wyczuwają strach

    Nie strach, tylko kolor. Nie znoszą czerwonego.

    Pozdrawiam dogłębnie

  • 38. Data: 2009-02-10 07:26:41
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gmqmjc$6g7$1@news.onet.pl ? <n...@o...pl>
    napisał(a):

    > Nie strach, tylko kolor. Nie znoszą czerwonego.

    Hejka. Zanim wejdziesz na grupę swoje obsesje zostawiaj w domu. ;-)
    Pozdrawiam neutralnie Ja...cki

  • 39. Data: 2009-02-10 07:42:41
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Nie strach, tylko kolor. Nie znoszą czerwonego.

    Pszczoły nie widzą czerwonego, one maja przesunięte widzenie w kierunku
    ultrafiletu
    SJS

  • 40. Data: 2009-02-10 11:26:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 02:51:39 +0100, ? napisał(a):

    >>> Hejka. A ja się boję pszczół. :-( Gdy byłem młodszy, ta żadna mi nie
    >>> przepuściła. Nawet jak w okolicy była tylko jedna pszczółka to właśnie

    > Nie strach, tylko kolor. Nie znoszą czerwonego.

    Ja tam nigdy nie noszę czerwonego (mam tylko koszulkę na aerobik, ale tam
    nie ma pszczół), kiedyś też nie nosiłam, a się mnie czepiały - bo się bałam
    - kiedyś.