-
1. Data: 2011-03-12 13:30:41
Temat: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
Od: "LUKAS" <q...@o...pl>
Witam kupiłem piec w castoramie, który objęty jest gw. przez firmę zew.,
Castorama ma z nimi umowę. Piec jest wielki, zamontowany, więc naprawa tylko
i wyłącznie u klienta. Zresztą pytałem sie przed zakupem jak to będzie.
Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt nie
pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy ktos się
pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają umowę) , ale nikt
się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej "próbować" to załatwić.
Powiedzcie co zrobic? Czy napisać skargę do Castorama Polska, ze nikt się
mną nie interesue i opisać całą sytuacje? Bo to tylko , ze dzwonią i sie
pytają to śmiech, a skoro u nic kupiłem to ich problem co z tym zrobić. Po
prostu to jest skandal. Reakcja wg gwarancji powinna nastapić w ciągu 14
dni, a ja czekam pół roku.
Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie co
dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie chce
tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi jeszcze to
zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do cholery pol roku
czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na swiecie tak nie ma,
a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !
Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?
-
2. Data: 2011-03-12 13:38:33
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>
Użytkownik LUKAS napisał:
> Jak to ugryść ?
>
>
Może zadzwoń do jakiejś centrali i poinformuj ich, że zaszła taka
sytuacja i wysyłasz im pismo w tej sprawie oraz czekasz na niezwłoczną
reakcję.
W piśmie opisz co zaszło i postrasz ich jakimś urzędem - może federacja
konsumentów... Myślę, że powinno pomóc.
Jak już się odezwą, to może jeszcze uda Ci się coś od nich wytargować w
ramach przeprosin... :-).
pozdr
Robert G
-
3. Data: 2011-03-12 15:03:48
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>
Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
> Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie
> co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie
> chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi
> jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do
> cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na
> swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !
>
> Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?
Jeżeli kupowałeś jako klient indywidualny (nie firma) to sprzedawca ma
obowiązek ustawowy 14 dni roboczych, aby ustosunkować się do Twoich
roszczeń.
Jeżeli ten okres minął, a sprzedawca sie nie wypowiedział lub nie podjął
żadnych kroków w celu usunięcia niezgodności to równoznaczne jest to z
uznaniem Twoich roszczeń za zasadne, a Ty masz teraz prawo odstąpić od
umowy, motywując że stanowi to dla Ciebie zbyt dużą niedogodność.
Ponadto masz prawo zażądać zwrotu wszelkich kosztów, które poniosłeś w
związku z zakupem i uruchomieniem o ile jesteś w stanie udowodnić, że takie
koszty poniosłeś. Te koszty to: koszty transportu, koszty instalacji, koszty
uruchomienia (serwis - tzw. uruchomienie zerowe).
Tylko, że jest jeszcze jedno "ale".
W karcie gwarancyjnej, umowie kupna lub instrukcji obsługi może być zapis,
że urządzenie musi zamontować osoba posiadające odpowiednie uprawnienia
i/lub posiadająca autoryzację producenta. Jeżeli nie dopełniłes takich
wymagań to sprzedawca może w ogóle odmówić Ci świadczeń, zasłaniając się
tym, że urządzenie zostało niewłaściwie zamontowane i użytkowane. Osoba,
która dokonywała montażu oraz osoba, która dokonywała pierwszego
uruchomienia powinna się była wpisać do karty gwarancyjnej i postawić
pieczątkę z informacją o posiadanych uprawnieniach i autoryzacjach. Sprawdź
czy są gdzieś takie zapisy i czy masz wpisy uprawnionych osób.
-
4. Data: 2011-03-12 16:13:45
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
Od: "kiki" <k...@t...fel>
"LUKAS" <q...@o...pl> wrote in message
news:4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...
> Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?
Ja mam Castoramą pozytywne kontakty. Chińską wannę z hydro naprawiali ze 2
razy. Nigdy nie było słowa złego, zwlekania czy czegokolwiek. Zawsze był
serwis samochodem kombi z pełnym wypasem uszczelek i części. To przez to, że
kupiłeś Polski wyrób. To Polskie firmy są winne.
Ja miałem same kłopoty z Cersanitem. Każdy dystrybutor z Chin dba bardziej o
lokalnego odbiorcę niż rodzimi producenci.
Nie wiem z czego to wynika ale Polskie firmy ida w zaparte jak coś nie
działa.
-
5. Data: 2011-03-12 16:20:44
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
LUKAS wrote:
> Witam kupiłem piec w castoramie, który objęty jest gw. przez firmę
> zew., Castorama ma z nimi umowę. Piec jest wielki, zamontowany, więc
> naprawa tylko i wyłącznie u klienta. Zresztą pytałem sie przed
> zakupem jak to będzie.
> Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt
> nie pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy
> ktos się pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają
> umowę) , ale nikt się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej
> "próbować" to załatwić.
zabawne... :)
poczekaj jeszcze z dwa lata moze ktoś sie odezwie... :)
-
6. Data: 2011-03-13 14:12:53
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
Od: mk <d...@t...pl>
Alexy pisze:
> obowiązek ustawowy 14 dni roboczych, aby ustosunkować się do Twoich
> roszczeń.
Nie prawda, obowiazek jest zapisany w karcie gwarancyjnej i tam gwarant
może wpisac nawet kilkadziesiąt dni i zapewne nie tyczy się to Castoramy
a producenta, przedstawiciela lub owej firmy zewnętrznej.
Jeśli reklamowałbyś z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową
to tak, Castorama ma wtedy 14 dni (reklamacja na podstawie paragonu lub
faktury)
Z dalszą procedurą polecam się zapoznać z jakiejś poradnikowej strony
konsumenckiej.
Ważne żebyś podczas swojego roszczenia reklamacyjnego działał w pełni
świadomy swoich praw :)
Pdr. M
-
7. Data: 2011-03-15 09:57:34
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterk
Od: "Amir" <S...@g...pl>
> Mineło PÓŁ ROKU od złgoszenia przeze mnie usterki w Castoramie i nikt nie
> pojawił sie u mnie. Z castoramy dzwonili do mnie parokrotnie czy ktos się
> pojawił( bo oni zgłaszali usterke w firmie z która mają umowę) , ale nikt
> się nie pojawił.... NO i mowili, ze oni będą dalej "próbować" to załatwić.
>
> Powiedzcie co zrobic? Czy napisać skargę do Castorama Polska, ze nikt się
> mną nie interesue i opisać całą sytuacje? Bo to tylko , ze dzwonią i sie
> pytają to śmiech, a skoro u nic kupiłem to ich problem co z tym zrobić. Po
> prostu to jest skandal. Reakcja wg gwarancji powinna nastapić w ciągu 14
> dni, a ja czekam pół roku.
>
> Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie
> co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie
> chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi
> jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do
> cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na
> swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !
Zacznij od wysłania pisma ze zwrotką żółtą
gwarantuję reakcję
-
8. Data: 2011-03-15 15:59:33
Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterk
Od: "Amir" <S...@g...pl>
>
> Ja mam Castoramą pozytywne kontakty. Chińską wannę z hydro naprawiali ze 2
> razy. Nigdy nie było słowa złego, zwlekania czy czegokolwiek. Zawsze był
> serwis samochodem kombi z pełnym wypasem uszczelek i części. To przez to,
> że kupiłeś Polski wyrób. To Polskie firmy są winne.
> Ja miałem same kłopoty z Cersanitem. Każdy dystrybutor z Chin dba bardziej
> o lokalnego odbiorcę niż rodzimi producenci.
> Nie wiem z czego to wynika ale Polskie firmy ida w zaparte jak coś nie
> działa.
Również miłe doświadczenia mam z castoramą, (czasami mają bardzo drogo, ale
zawsze można oddać)
nawet po 6 miesiącach nie było problemu z zwrotem 20paczek płytek
i to bez paragonu, po dacie doszlismy.
Niestety mniejsze sklepy to już bardzo niemiłe doświadczenia,
przykad, zakup płytek dosyć drogich dekorów,
zostałem nieźle wykiwany, niestety nie wszystko udało mi się odkrecić
a wszsytko przez zaufanie (głupote)
Przy wykończeniu zabrakło kilkunastu dekorów, gdzie sztuka ok 70zł.
na FV było 35szt.
Wydało się, ze projektant się machnął
niestety było gorzej :)
http://www.baborow.com/cerpol/plytki.jpg
ktos nie dośc, ze nie zna podstaw matematki
to jeszcze się okazazło,ze w paczce nie było po 5szt tylko po 4
dzięki kartonowi, który został, udalo sie po
cięzkich walkach odzyskac, brakujące płytki (pieniądze)
ponadto
Zwrtów paczek jakie zostąły nie przyjęli,
a zostało 4 paczki brązowych, brakło 4 paczki białych
4 musiałem sobie zostawić, za kolejne zapłacić.
Projektant twierdzi, ze wykończeniowca się machnął i to nie jego wina, ze
tych sal za dużo a innych za mało
Do tego przy dostawie zbita paczka była brązowych, po walkach
dostałem ją gratis, tylko po jakiego grzyba mi były brązowe, skoro brakowało
jasnych,
i tak oto zostało mi 5 paczek płytek( za kilkaset złotych)
które mogę wywalić
totalna paranoja.
acha i sprzedali paczkę mozaiki za duzo, kolejne 250zł
tez nie chcieli przyjąc, nawt już nie miałem ochoty wojować
ale z pewnością juz w tym salonie moja noga nie powstanie
heh, pewnie każdy by mogł podobne historie opisac :)