  • 1. Data: 2016-06-13 11:02:48
    Temat: brama automatyczna do garażu wolnostojącego
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Czy montował ktoś taką bramę na pilota w garażu wolnostojącym
    (typowe szeregowe garaże murowane). Garaż ma 16m2, brama niewiele
    szersza od mojej fabii, wysokość całego garażu pewnie z 2,50 - 2,70,
    bramy może 2,20.

    Zastanawiam się jakie mogą być koszty (wiem - są cenniki i coś tam już
    poprzeglądałem) oraz jakich spodziewać się problemów (właśnie brak
    miejsca na te mechanizmy albo cholera wie co).
    I ostatnia (ale może najważniejsza) rzecz to bezpieczeństwo. Jak patrzę
    na te rozwiązania typu blaszka, pianka, blaszka to myślę czy to aby
    jest bezpieczne.

    Z góry dzięki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2016-06-13 11:52:52
    Temat: Re: brama automatyczna do garażu wolnostojącego
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 11:02:49 UTC+2 użytkownik ww napisał:
> [...]
    > I ostatnia (ale może najważniejsza) rzecz to bezpieczeństwo. Jak patrzę
    > na te rozwiązania typu blaszka, pianka, blaszka to myślę czy to aby

    Zależy czy chcesz uchylna czy segmentową
    Segmentowe już w granicach 2 tys znajdziesz pewnie łącznie z napędem, uchylne nie
    wiem musisz popatrzeć ale powinny być tańsze.

  • 3. Data: 2016-06-13 14:20:24
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2016-06-13 o 11:02, ww pisze:
> [...]
    > I ostatnia (ale może najważniejsza) rzecz to bezpieczeństwo. Jak patrzę
    > na te rozwiązania typu blaszka, pianka, blaszka to myślę czy to aby

    A jak szeroko masz za bramą - bramy segmentowe montuje się za otowem i
    po bokach musisz mieć miejsce.

    Paweł

  • 4. Data: 2016-06-13 14:21:32
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 11:52, Kris pisze:

    > Zależy czy chcesz uchylna czy segmentową
    > Segmentowe już w granicach 2 tys znajdziesz pewnie łącznie z napędem, uchylne
    > nie wiem musisz popatrzeć ale powinny być tańsze.

    Na razie wychodzi mi segmentowa. Nie chce żeby wychodziła poza obrys
    garażu a w środku też średnio z miejscem.

  • 5. Data: 2016-06-13 14:29:03
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 14:20, Pawel Muszynski pisze:

    > A jak szeroko masz za bramą - bramy segmentowe montuje się za otowem i
    > po bokach musisz mieć miejsce.

    Hmmm. Dobre pytanie. Nie wiem czy nie tyle samo.

  • 6. Data: 2016-06-13 14:47:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 czerwca 2016 14:29:03 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > Hmmm. Dobre pytanie. Nie wiem czy nie tyle samo.

    Bys mial garaz tak samo szeroki jak Fabia to bys drzwi nie otworzyl i
    nie byl w stanie wyjsc po zaparkowaniu ;)
    Musisz miec szerzej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-06-13 14:48:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Bys mial garaz tak samo szeroki jak Fabia to bys drzwi nie otworzyl i
    > nie byl w stanie wyjsc po zaparkowaniu ;)
    > Musisz miec szerzej :)

    ale może mieć drzwi na ścianie :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-06-13 14:49:50
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 14:48, masti pisze:
    > ale może mieć drzwi na ścianie :)

    jak ten

    http://www.dailymotion.com/video/xc08tw_najwezszy-ga
    raz-swiata-i-prawdziwy_lifestyle

  • 9. Data: 2016-06-13 15:11:16
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > I ostatnia (ale może najważniejsza) rzecz to bezpieczeństwo. Jak patrzę
    > na te rozwiązania typu blaszka, pianka, blaszka to myślę czy to aby

    A powiedzcie mi, są bramy na szerokość 3 stanowisk? Czy tylko maks. 2 i
    trzecie stanowisko musi mieć osobną, pojedynczą?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 10. Data: 2016-06-13 20:05:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A powiedzcie mi, są bramy na szerokość 3 stanowisk? Czy tylko maks. 2 i
    > trzecie stanowisko musi mieć osobną, pojedynczą?

    W markecie? Nie wiem. Ale każda duża firma sprzedająca bramy i
    ogrodzenia, wykonana Ci taką bramę i nie są to kosmiczne pieniądze -
    popytaj u przedstawicieli.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz