  • 11. Data: 2009-03-25 22:22:16
    Temat: Re: brama garażowa
    Od: a...@g...com

    On 25 Mar, 15:57, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:

    > Ja mam segmentowa Wiśniowskiego i jestem bardzo zadowolony. Świetnie
    > wykonana. Moim skromnym zdaniem dużo solidniejsza niż Horman sąsiada.
    [...]

    A ja robilem jakis czas temu rekonesans z kumplem, ktory szukal bramy
    bo okolicznych zakladach i powiem szczerze ze wszystkie ocieplone
    bramy segmentowe wygladaly i "chodzily" jak dla mnie wszedzie tak
    samo ;-) Ostatecznie kumpel zdecydowal sie na brame produkcji mojego
    sasiada i jest bardzo zadowolony - za mala brame ~2,2 x 1,8 zaplacil
    2,6k pln (braz). Chyba rzeczywiscie duzo zalezy od montazu - inny
    kumpel w tym samym czasie kupil brame w GROSie - o 1k pln drozsza,
    firma znana w okolicy z produkcji bram, a chodzi gorzej, jakies
    przeswity ma i wiatr mu normalnie chula. U pierwszego kumpla jak sie
    brama domyka to wyraznie nagle robi sie cicho i nie slychac nic z
    zewnatrz. U drugiego nie ma juz takiego efektu.. A bramy wygladaja
    bardzo podobnie:) Takze przede wszystkim solidny montaz!!

    Ja za 2 tyg bede tez mial montowane dwie bramy segmentowe ~3,5 x 2,4 w
    okleinie orzech. Nie wiem ile zaplace - sasiad ma mi dac super
    promocyjna cene ;-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2009-03-25 22:29:03
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Mariusz pisze:

    Co do samych paneli segmentowych to zbyt wielkich różnic miedzy
    Hormannem a Wiśniowskim nie ma. Solidne, sztywne pieronsko, widać że trwałe.

    Różnice za to w samych prowadnicach. Po prostu cała konstrukcja w
    Wiśniowskim jest sztywniejsza i sprawia wrażenie solidniejszej. Jakby
    grubsza blacha.
    Wiśniowski odsuwa się niemalże bezgłośnie w porównaniu z bramą Hormanna
    sąsiada.

    Najlepiej idź i oglądnij pobaw się i jedną i drugą. Ja tak zrobiłem i
    nie żałuję. Też byłem zdecydowany wcześniej na Hormanna.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2009-03-25 22:46:15
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Racja. Montaż jest bardzo ważny.
    Ja poprawiałem po ekipie montującej. Nie tyle, że zrobili nie solidnie
    co brzydko.

  • 14. Data: 2009-03-25 23:29:35
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam

    Jesli jesteś z okolic W-wy polecam GADIP. Solidnie wykonane z materiałów
    identycznych jak inne markowe bramy.
    Większość producentów imprtuje najważniejsze elementy z krajów beneluxu, w
    kraju produkowane są drobiazgi.

    Jesli ma to być brama segmentowa podnoszona do góry, a nie będziesz od razu
    montował automatyki zwróć uwagę aby uchwyt do ręcznego otwierania barmy
    zamontowali na środku.
    Czasem się widuje zamontowany z boku co powoduje po pewnym czasie
    użytkowania lekkie przekoszenie konstrukcji prowadnic i brama zaczyna ciężko
    pracować.
    Jeśli będziesz miał możliwość wyboru wybierz mechanizm ze sprężyną skrętną,
    jest cichszy w czasie pracy od zywkłych sprężyn rozciaganych.
    Warto też za symboliczną dopłatą zafundować sobie dodatkowy rygiel blokujący
    od wewnątrz.

    U mnie za tydzień montują, już się cieszę :-)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 15. Data: 2009-03-26 08:32:14
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 26 Mar, 00:29, "Jarek M." <j...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Jesli jesteś z okolic W-wy polecam GADIP. Solidnie wykonane z materiałów
    > identycznych jak inne markowe bramy.

    > Pozdrawiam
    > Jarek

    Czołem,

    też jestem na etapie wybierania bramy - i powiem szczerze że panowie z
    Gadipu przyrżnęli mi taką cenę że szczęka mi opadła - około 5700 za
    pięciometrową (cena z montażem).
    Wiśniowskiego na allegro znalazłem za 4300...

    Mat

  • 16. Data: 2009-03-26 11:07:55
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

    > Wiesz co? Chyba wszystko zależy od tego jak zamontują i czy będzie sie w
    > związku z tym zacinać czy nie.

    więc należy zwrócić uwagę na tynkarzy aby ściana z bramą była równa i
    pionowa

  • 17. Data: 2009-03-27 00:33:08
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

> [...]
    pięciometrową (cena z montażem).
    Wiśniowskiego na allegro znalazłem za 4300...
    Witam
    Może to zabrzmi absurdalnie ale ... lepszą cenę dostałem od firmy zajmującej
    się montażem niż od producenta.
    Mnie Gadip również potraktował "po detalu" , a pośrednicy mają wypracowane
    rabaty.
    WIęc długo się nie zastanawiałem, zamówiłem u pośrednika ( z montażem).

    Pozdr.
    Jarek