  • 11. Data: 2010-01-09 09:39:13
    Temat: Re: budowa domu a ogrod zimowy w przyszlosci
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hi5ba8$gno$1@news.onet.pl...
    > Bo mam podobny uklad tylko odwrocony prawie o 180st - garaz mam od
    > poludnia.
    > A pytam, bo takie zaznaczanie "przybudowki" dobrze kojarzy sie z lekkim
    > obnizeniem dachu nad ta czescia. Oczywiscie kojarzy sie wizualnie, bo
    > kosztowo to juz nie bardzo - jak kazda komplikacja konstrukcji. ;)

    No wlasnie dlatego staram sie eliminowac wszelkie mozliwe dodatki.
    Mieszkam wlasnie na zaadaptowanym przez siebie dwupoziomowym poddaszu i juz
    wiem, ze nie chce w przyszlym domu zadnego pietra, schodow i skosow....
    wyleczylem sie z tego dokumentnie a kiedys tak mi sie to podobalo ;-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2010-01-09 10:22:15
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 7 Sty, 11:26, "quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > okazjonalnego przesiadywania niz sadzenia roslin.
    >
    > Projektuje domek:http://www.elipsa.info/_test/projekt.gif
    >
    > Przy zachodniej scianie domu projektuje maly ogrod zimowy, z tym, ze nie
    > bede go od razu realizowal podczas budowy. Chcialbym to zrobic za jakis
    > czas.
    > Przy budowie chcialbym zrobic taras o odpowiedniej wielkosci i zatopic w nim
    > elektryczna mate grzewcza.
    > Na tym chcialbym zakonczyc.
    > Czy o czyms jeszcze powinienem pamietac abym po np 2 latach mogl
    > bezproblemowo zamowic postawienie na tym tarasie ogrodu zimowego?

    Kibelek oddzielony od jadalni tylko jednym skrzydlem drzwi - to blad.
    Trzy sypialnie, a garaz tylko na jeden samochod ?

    Ja bym zrobil wszystko, zeby usytuowac sypialnie na stronie
    wschodniej, a kuchnie i pokoj dzienny na zachodniej.
    Chyba pokutuje tutaj stereotyp, ze gospodyni, przez kuchenne okno
    powinna miec mozliwosc obserwacji frontu.
    Dzisiaj kamerka kosztuje 100 zl, a telewizorek w kuchni tez moze byc.

  • 13. Data: 2010-01-09 10:31:46
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > Trzy sypialnie, a garaz tylko na jeden samochod ?

    Nie rozumiem o co chcesz zapytac...

> [...]
    > Chyba pokutuje tutaj stereotyp, ze gospodyni, przez kuchenne okno
    > powinna miec mozliwosc obserwacji frontu.

    Nie wiem co pokutuje. Podoba mi sie tak jak jest.
    Sypialni niestety nie da sie zrobic w tym projekcie od str. wschodniej
    poniewaz musi miec polaczenie z garderoba, ktora jest wydarta garazowi.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2010-01-09 12:05:56
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > Ja bym zrobil wszystko, zeby usytuowac sypialnie na stronie
    > wschodniej, a kuchnie i pokoj dzienny na zachodniej.

    Strona zachodnia to najgorsze miejsce dla kuchni
    W kuchni jest wystarczajaco cieplo przy gotowaniu a do tego dojdzie jeszcze
    nagrzewajace przez okno sloneczko.
    Popoludniowe promienie sloneczne zawieraja spora ilosc promieniowania
    podczerwonego które sprzyja rozwijaniu bakterii.

    Marek

  • 15. Data: 2010-01-09 23:22:18
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 9 Sty, 11:31, "Quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > Sypialni niestety nie da sie zrobic w tym projekcie od str. wschodniej
    > poniewaz musi miec polaczenie z garderoba, ktora jest wydarta garazowi.

    Chce zapytac, dlaczego garaz tylko na 1 auto ?

  • 16. Data: 2010-01-09 23:23:28
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 9 Sty, 13:05, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:05153d07-e4b6-424b-8296-46448a5a9580@
    o28g2000yqh.googlegroups.com...

    > Strona zachodnia to najgorsze miejsce dla kuchni

    ...a jeszcze gorsze dla sypialni...

  • 17. Data: 2010-01-09 23:42:26
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Chce zapytac, dlaczego garaz tylko na 1 auto ?

    Mysle, ze powodem jest fakt, ze mam 1 auto.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2010-01-09 23:44:10
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > ...a jeszcze gorsze dla sypialni...

    Poniewaz?
    Nie wiesz wszystkiego. Od strony wschodniej jest ulica. Wolalbym nie sluchac
    aut w nocy.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2010-01-10 10:08:42
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > ...a jeszcze gorsze dla sypialni...

    Czy ja cos napisalem ze sypialnia na zachodniej ?
    Na zachodniej to salon.

    Marek

  • 20. Data: 2010-01-10 13:10:48
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Quent" <x...@x...com> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Mysle, ze powodem jest fakt, ze mam 1 auto.

    Juz w latach 70tych w USA przyjmowalo sie 3 samochody na rodzine.