  • 61. Data: 2021-02-04 19:37:50
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Feb 2021 07:52:26 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Dokładnie tymi słowami ludzie się przed sobą usprawiedliwiają.

    Ale usprawiedliwiają z czego? Usprawiedliwiać to się mogą ci nie
    biorą jak inni dają.

    --
    Marek

  • 62. Data: 2021-02-04 19:40:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Feb 2021 21:41:05 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Oczywiście, że ma znaczenie. Na przestrzeni 30 lat to już prawie
    > 100 tys zł.

    Ale przy oprocentowaniu k.h. za 30 lat te 100tys będzie warte 10k
    albo mniej, to przecież prawie pieniądze za darmo. Jedna dobra
    pensja, błagam.

    --
    Marek

  • 63. Data: 2021-02-04 19:41:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.02.2021 17:50, Marcin N wrote:

    > W Autocadzie:
    >
    > https://naforum.zapodaj.net/37551204715e.jpg.html

    I masz wyciąg w kuchni połączony z rekuperacją?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2021-02-04 19:42:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja się wychowałem w czteroosobowej rodzinie. I żeby trzy osoby
    > jednocześnie chciały, to tak rzadka sytuacja że nawet nie pamiętam :-)

    Są jednak sytuacje, że coś się robi rzadko, ale często.

    --
    Jarek

  • 65. Data: 2021-02-04 19:44:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2021 01:04, Kżyho wrote:

    > A z powrotem też tym zsypem do szafy wlatują? :)))
    >
    > Bo ja powiem szczerze nie wyobrażam sobie latania z piwnicy na piętro,
    > żeby całe pranie pochować...

    Też nie pierwszy raz o tym słyszę, ale nie mam żadnego znajomego który
    by tak miał, aby podpytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2021-02-04 19:49:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2021 13:50, collie wrote:
    > Jak z kobietami - "każda potwora znajdzie swego amatora",
    > bo i tak najważniejsze jest to, co w środku, że posłużę się
    > Twoimi słowami.

    Niektórzy mają szczęście i nie musieli wybierać między jednym, a drugim ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 67. Data: 2021-02-04 19:53:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2021 19:40, Marek wrote:
    > Ale przy oprocentowaniu k.h. za 30 lat te 100tys będzie warte 10k albo
    > mniej, to przecież prawie pieniądze za darmo. Jedna dobra pensja, błagam.

    Ale Budyń pisał gdzieś, że sobie czegoś odmawia? Jak ktoś ma ochotę na
    loda po obiedzie i weźmie dwie gałki, to będziesz się pytał czemu sobie
    odmawia i nie wziął dziesięciu?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2021-02-04 19:57:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Też nie pierwszy raz o tym słyszę, ale nie mam żadnego znajomego
    > który by tak miał, aby podpytać.

    Znajomi mają taki zsyp i chwalą sobie. Mnie też się podoba. Zwłaszcza,
    że prawie nic nie kosztuje. Budynek dwukondygnacyjny, ale to bez
    znaczenia. Każde ułatwienie transportu wewnętrznego się liczy, nawet
    jeśli tylko w jedną stronę. Dodam, że małe windy towarowe też się
    w domach widuje.

    --
    Jarek

  • 69. Data: 2021-02-04 20:07:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.02.2021 o 13:50, collie pisze:

    > Jak z kobietami - "każda potwora znajdzie swego amatora",
    > bo i tak najważniejsze jest to, co w środku, że posłużę się
    > Twoimi słowami.

    Dom zaprezentowany przez budynia szpetny nie jest, ma regularne
    kształty, a przynajmniej nie zdradza snobistycznych nowobogackich
    zapędów. Co do urody - to zawsze znajdzie się malkontent, który będzie
    chętny popsuć drugiemu humor i zapał. Mam nadzieję, że nieskutecznie.

    > Dziękuję.

    Proszę. :-)

    --

    Ewa

  • 70. Data: 2021-02-04 20:10:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 19:36 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    \
    > Ja się wychowałem w czteroosobowej rodzinie. I żeby trzy osoby
    > jednocześnie chciały, to tak rzadka sytuacja że nawet nie pamiętam :-)

    Są domy wielopokoleniowe, są rodziny wielodzietne.
    Jak Ci wystarczy jedna łazienka to nie oznacza, że innym też będzie z tym
    dobrze.
    Warto mieć choćby osobny kibelek z umywalką dla gości aby się po łazience
    nie plątali i nie używali tych samych sprzętów co domownicy.
    Są domy gdzie każda sypialnia ma swoją łazienkę i garderobę.
    Jedna łazienka na kondygnację to taki relikt z czasów PRL gdzie niczego
    nie było i dwa sedesy w chałupie to już był luksus i pół roku załatwiania.

    TG