  • 81. Data: 2021-02-05 10:40:17
    Temat: Re: budowanie domu - koncepcja
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Feb 2021 19:53:21 +0100, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Ale Budyń pisał gdzieś, że sobie czegoś odmawia? Jak ktoś ma ochotę
    > na
    > loda po obiedzie i weźmie dwie gałki, to będziesz się pytał czemu
    > sobie
    > odmawia i nie wziął dziesięciu?

    Z reguły tak - wydawanie pieniędzy napędza gospodarkę.

    --
    Marek

  • 82. Data: 2021-02-05 13:08:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 2 Feb 2021 20:32:31 +0100, m4rkiz

    > generalnie można mieć ciastko i umyć ciastko stosując dużą muszlę i
    > wynalazek w stylu hansgrohe LOGIS

    Powiem więcej, są muszle i deski bidetowe (nawet dedykowane do muszli celem
    idealnego spasowania). Nie trzeba tyłka z klozetu na bidet przenosić.
    Dodatkowo taka deska podgrzewana jest, i ma funkcje masażu.

    > pisuar miałem w poprzednim i mam teraz, zdecydowanie na +

    Ja już z mojego korzystam na budowie, to aktualnie moje ulubione urządzenie
    domowe. hehe

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 83. Data: 2021-02-05 13:09:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Feb 2021 20:47:20 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > skup się, napisał w drugim poście - "bo miejscowy plan wymaga dachu
    > skośnego 35 do 45 stopni"

    Ale jakiego, bo jak może być wielospadowy to i w kostce można 35 zrobić.
    Zaś dom bez skosów to zbawienie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 84. Data: 2021-02-05 14:20:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Feb 2021 21:25:09 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Aaa, czyli Tobie chodzi o to, żeby się przed nami pochwalić, jaki
    > jesteś
    > bogaty... tak, to też częsty powód życia ponad stan.

    Bynajmniej, za to uważam, że bycie biednym to nie powód do obrażania
    się.

    --
    Marek

  • 85. Data: 2021-02-05 14:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ale jakiego, bo jak może być wielospadowy to i w kostce można 35
    > zrobić. Zaś dom bez skosów to zbawienie.

    Ano własnie.
    Wiec pytanie pozostaje aktualne - dlaczego tak duzo osób robi sobie
    skoosy na pietrze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 86. Data: 2021-02-05 17:48:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    05 Feb 2021 13:59:46 GMT, Budzik

    > Ano własnie.
    > Wiec pytanie pozostaje aktualne - dlaczego tak duzo osób robi sobie
    > skoosy na pietrze?

    Bo im się skosy kojarzą z czymś innym, może z wakacjami gdzie bywali w
    domkach letniskowych (podobnie z kominkiem), niż nudne proste ściany jak w
    bloku. Ja postawiłem piętrowego klocka, bo ponad wygląd zawsze stawiam
    funkcjonalność.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 87. Data: 2021-02-05 18:29:03
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ja nie chciałem chodzić po żadnych schodach, dlatego sam wybudowałem i
    > proponuje innym parterówki.

    Poza tym dla mnie ważniejsze, żeby nie chodziły po mnie robaki, kiedy
    śpię, dlatego jednak wolę spać na piętrze. Na parterze trudno uniknąć
    ciągłych intruzów, zwłaszcza latem. Chociaż rzeczywiście mieszkanie na
    jednym poziomie to większa wygoda.

    Ewa

  • 88. Data: 2021-02-06 09:29:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W tamtym konkretnym domu jest pani od prania, ale czy roznosi je po szafach
    domowników nie wiem.

    -----

  • 89. Data: 2021-02-06 09:31:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W konkretnym domu jest szyb windy osobowej - ale ta ma być dopiero na starość,
    tymczasowo jest w szybie ścianka wspinaczkowa ;-)

    -----

  • 90. Data: 2021-02-06 11:43:15
    Od: budynPL <b...@g...com>

    sobota, 6 lutego 2021 o 09:31:36 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > W konkretnym domu jest szyb windy osobowej - ale ta ma być dopiero na starość,
    tymczasowo jest w szybie ścianka wspinaczkowa ;-)

    pani do sprzątania i winda? No to dałeś reprezentatywny przykład budownictwa :-)

    b.