  • 51. Data: 2013-08-12 10:27:14
    Temat: Re: budowle podziemne...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Bardzo dużo ma wspólnego. Od dwudziestu trzech lat rządzą czerwoni. A
    > te zmiany od lewa do prawa są przez nich kontrolowane. Nie komuchy z
    > ręki im jedzą bo tylko komuchy mają komplet materiałów na każdego.
    > Taki układ. Komuchy rządzą a reszta jest dla zmyłki. Dobrze tej
    > reszcie dają zarobić. Ale wymagają posłuszeństwa. Jak widać system
    > działa.

    OOOOO baranek, sorry kogutek znowu coś wesołego wybździł... :)

  • 52. Data: 2013-08-12 12:15:41
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 10:23:21 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > co za genialna ekspertyza prawna.

    Przypomnieć temat co prostego mnożenia nie zrobiłeś bo nie umiałeś? Ja myślałem ze ty
    prosty hydraulik jesteś. Taki co spłuczkę klozetową na tydzień naprawi. Rurę od
    sracza sprężyną przepchnie. A ty słowa takie jak ekspertyza prawna znasz. Ciekawe
    czy wiesz co takie słowa znaczą? Nie musisz odpowiadać. Nie wiesz co znaczą.

  • 53. Data: 2013-08-12 20:16:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > takie jak ekspertyza prawna znasz. Ciekawe czy wiesz co takie słowa
    > znaczą? Nie musisz odpowiadać. Nie wiesz co znaczą.

    jeszcze trochę poczytasz interentu i nawet jest szansa że też sie nauczyć
    przetykać kible...

    na razie nic nei umiesz, ale znasz sie na wszytskim, ostatnio wiedzę
    nawiedziłeś grupe foto.

  • 54. Data: 2013-08-12 21:25:26
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 20:16:27 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jeszcze trochę poczytasz interentu i nawet jest szansa że też sie nauczyć
    >
    > przetykać kible...
    >

    > na razie nic nei umiesz, ale znasz sie na wszytskim, ostatnio wiedzę
    >
    > nawiedziłeś grupe foto.

    Nie dziękuję. Nie będę się uczył przepychać kible. Babranie się w gównie zostawiam
    tobie. A tak przy okazji. Tylko chuje jak chcą komuś dokopać i nie mają argumentów to
    odwołują się do innych grup. To że jesteś wiejskim chamem wiedziałem od dawna. I nie
    jestem zaskoczony tym co napisałeś. Tak zwyczajnie jako wykształcony człowiek jestem
    ponadto. No i dalej jest aktualne że nie możesz mnie obrazić. Byle kto nie może.

  • 55. Data: 2013-08-12 21:35:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > tym co napisałeś. Tak zwyczajnie jako wykształcony człowiek jestem
    > ponadto. No i dalej jest aktualne że nie możesz mnie obrazić. Byle

    ho ho ho ... a co to niby w tym złego jest że ci wypomniałem że poszerzasz
    zakres miejsc które będziesz uszczęśliwiał swoimi bzdetami.

    na fot jeszcze sie nie zdążyłeś pochwalić ale na samochodach już pokazałęś
    co umiesz :)

  • 56. Data: 2013-08-13 19:40:40
    Od: "Tadeusz L" <t...@w...pll>

    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Tylko chuje jak chcą komuś dokopać i
    > nie mają argumentów to odwołują się do innych grup. To że jesteś wiejskim
    > chamem wiedziałem od dawna.

    Kogut, ja pierdolę, ale ty jesteś kretynem. Bezmózgim, bezkształtnym
    debilem, któremu wydaje się, że jak nasra w usenecie, to wszyscy przystaną i
    będa się napawac tym smrodem.

  • 57. Data: 2013-08-13 21:04:57
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2013 19:40:40 UTC+2 użytkownik Tadeusz L napisał:
    > *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Kogut, ja pierdolę, ale ty jesteś kretynem. Bezmózgim, bezkształtnym
    >
    > debilem, któremu wydaje się, że jak nasra w usenecie, to wszyscy przystaną i
    >
    > będa się napawac tym smrodem.

    Goń sie.