  • 1. Data: 2011-05-25 10:30:33
    Temat: budynek gospodarczy na działce o szerokości 16 m
    Od: "MariuszM" <m...@g...com>

    Mam działkę o kształcie trapezu o długości boków równoległych 19 m i 13,5 m.
    Chcę wybudować budynek gospodarczy (drewniany, bez fundamentów - taki na
    narzędzia) w granicy działki. Przepisy mówią, że można pod warunkiem, że
    działka ma szerokość mniejszą niż 16 m. Czy oznacza to, ze jak mam w jednym
    miejscu działkę o szerokości 13,5 m to mogę ten budynek postawić gdzie chcę?
    Czy oznacza to że ten wymiar działki dotyczy miejsca postawienia budynku
    gospodarczego?

    Proszę o info jak ktoś coś wie.

  • 2. Data: 2011-05-25 10:46:13
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "MariuszM" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na narzędzia) w granicy działki. Przepisy mówią, że można pod warunkiem,
    > że działka ma szerokość mniejszą niż 16 m.

    Do 25m2 mozesz postawic bez zachowaia odleglosci od granic.

    --
    Pozdr. Q
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2011-05-25 10:54:05
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 25 Maj, 12:46, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Użytkownik "MariuszM"  napisał w wiadomości grup

    > Do 25m2 mozesz postawic bez zachowaia odleglosci od granic.

    Nie pleć bzdur. Budynek gospodarczy podlega takim samym wymaganiom
    jeżeli chodzi o odległości od granicy działki budowlanej jak np.
    budynek mieszkalny.
    Jedynie nie podlega pod pozwolenie na budowę a tylko zgłoszenie.

  • 4. Data: 2011-05-25 10:56:44
    Od: arch <s...@w...pl>

> [...]
    > Użytkownik "MariuszM"  napisał w wiadomości grup

    > Do 25m2 mozesz postawic bez zachowaia odleglosci od granic.

    Dodam tylko, że są szczególne wyjątki: paragraf 12 warunków
    technicznych... mówi:
    4) sytuowanie budynku gospodarczego i garażu o długości mniejszej niż
    5,5 m i o wysokości mniejszej niż 3 m
    bezpośrednio przy granicy z sąsiednią działką budowlaną lub w
    odległości nie mniejszej niż 1,5 m ścianą bez otworów okiennych lub
    drzwiowych.

  • 5. Data: 2011-05-25 11:01:04
    Od: "MariuszM" <m...@g...com>

    Panowie

    Na razie chcę pójść tropem wymiarów działki - co to jest faktycznie ta
    długość 16m i do czego się tyczy?
    Pozostałe zapisy będę rozstrzygał później ...

    Użytkownik "arch" napisał w wiadomości grup
    1g2000yqe.googlegroups.com...

  • 6. Data: 2011-05-25 11:40:57
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Panowie
    >
    > Na razie chcę pójść tropem wymiarów działki - co to jest faktycznie ta
    > długość 16m i do czego się tyczy?
    > Pozostałe zapisy będę rozstrzygał później ...

    tego nie wie nikt - w przepisach nie ma jasnej wykładni - zatem pozostaje to widza w
    tym urzędnicy. Zapytaj w starostwie tam gdzie bedziesz składał papiery bo to oni będą
    o tym decydować.

    b.

  • 7. Data: 2011-05-25 12:08:07
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "arch" napisał w wiadomości grup
    6g2000yqm.googlegroups.com...
    > Budynek gospodarczy podlega takim samym wymaganiom
    > jeżeli chodzi o odległości od granicy działki budowlanej jak np.
    > budynek mieszkalny.
    > Jedynie nie podlega pod pozwolenie na budowę a tylko zgłoszenie.

    Racja. Pomyliłem z wiatą.