  • 1. Data: 2009-12-06 13:18:18
    Temat: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    z czego skrzynie/donice, aby system korzeniowy drzewek nie przemarzał w
    zimie?"
    - drewniane?
    - gliniane?
    - tworzywo?

  • 2. Data: 2009-12-06 16:38:29
    Temat: Re: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    >z czego skrzynie/donice, aby system korzeniowy drzewek nie przemarzał w
    >zimie?"
    > - drewniane?
    > - gliniane?
    > - tworzywo?

    Dowolne. Ważne czy dostatecznie ocieplisz na zimę.
    Izolatorami są: steropian, wata mineralna, słoma itp.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 3. Data: 2009-12-06 16:44:39
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-12-06 17:38:29 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

    > Dowolne. Ważne czy dostatecznie ocieplisz na zimę.
    > Izolatorami są: steropian,

    stYropian :)

    --
    DJ

  • 4. Data: 2009-12-07 11:26:22
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > stYropian :)

    Dzięki. Oczywiście. Nie jestem nieomylny. Literówki też popełniam.
    Ale Twojego "dzięki" za poradę nie widzę.
    Odniesienia do porady także. A o poradę zdaje się Tobie chodziło.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 5. Data: 2009-12-07 12:52:37
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ... A o poradę zdaje się Tobie chodziło.

    Hejka. Niewiem jak Ty ale ja od wczoraj degustuję nowe paliwo rakietowe
    czyli Łącką Śliwowicę. ;-)
    Pozdrawiam wysokoprocentowo Ja...cki

  • 6. Data: 2009-12-07 15:41:20
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-12-07 12:26:22 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

> [...]
    > Ale Twojego "dzięki" za poradę nie widzę.
    > Odniesienia do porady także. A o poradę zdaje się Tobie chodziło.

    A zdaje się że jednak nie mnie. I nie ja pytałem o skrzynię...
    DJ != yapann

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-12-07 17:44:22
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Niewiem jak Ty ale ja od wczoraj degustuję nowe paliwo rakietowe
    > czyli Łącką Śliwowicę. ;-)
    > Pozdrawiam wysokoprocentowo Ja...cki

    Pigwowcówka też wysokooktanowa.
    Smakuje bosko oczywiście jako lekarstewko.
    :-)
    Nasiona Chaenomeles cathayensis - chcesz?

    Pozdrawiam delektacyjnie
    skryba

  • 8. Data: 2009-12-09 23:01:59
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

    > Dowolne. Ważne czy dostatecznie ocieplisz na zimę.
    > Izolatorami są: steropian, wata mineralna, słoma itp.

    tak sobie tylko wyobrażam dom z drewna (ocieplony stYropianem), i dom z
    tworzywa z którego robi się kajaki (ocieplony stYropianem)
    mam wrażenie, że byłaby różnica
    dla róż to będzie dom

    więc.. naprawdę bez RÓŻnicy?

  • 9. Data: 2009-12-10 09:36:08
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > tak sobie tylko wyobrażam dom z drewna (ocieplony stYropianem), i dom z
    > tworzywa z którego robi się kajaki (ocieplony stYropianem)
> [...]

    Jaki "dom" zatem proponujesz dla 50-letniego orzecha włoskiego lub
    70-letniej jabłoni?

    Pozdrawiam dociekliwie
    skryba

  • 10. Data: 2009-12-10 15:47:49
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    skryba ogorodowy pisze:
    > Jaki "dom" zatem proponujesz dla 50-letniego orzecha włoskiego lub
    > 70-letniej jabłoni?
    >
    > Pozdrawiam dociekliwie

    Masz takowe w donicy?
    Bardziej dociekliwie...