  • 11. Data: 2010-04-24 07:08:12
    Temat: Re: cena remontu
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Tez sie zasugerowalem poprzednim mailem i tak poszlo. Ilosc gruzu
    wyliczana to 5m3.
    Nie chodzi mi tylko o te pozycje jest kilka innych

    Pozdrawiam
    Dy

  • 12. Data: 2010-04-24 07:18:53
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Ile scian nalezaloby zburzyc lub jak grubych, zeby zebrac 100m3 gruzu?
    > Ile moze byc gruzu z przecietnego mieszkania, i to nie calego a 4
    > zwyklych nie za duzych scian?
    > Liczac po obrysie sciani grubosci nie wychodza takie ilosci.
    > Po podliczeniu mam 2m3 gruzu powiedzmy ze gruz jest malo pakowny wiec
    > zrobmy x2 mamy 4m3 gruzu!!!!
    > Do 100m3 troche jeszcze brakuje.

    Tam jest 5m3 gruzu po 100zl/m3 a nie 100m3 po 5zl/m3 :)

  • 13. Data: 2010-04-24 07:35:20
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Juz blad skorygowany :)
    Chodzi mi o pozostale pozycje. Czy rozwalenie muru to zeczywiscie
    1,5k? Do tego trzeba doliczyc jeszcze 22%

    Pozdrawiam
    Dy

  • 14. Data: 2010-04-26 07:15:07
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    googlegroups.com...
    > Juz blad skorygowany :)
    > Chodzi mi o pozostale pozycje. Czy rozwalenie muru to zeczywiscie
    > 1,5k? Do tego trzeba doliczyc jeszcze 22%

    mogloby byc taniej, ale wtedy zostawiliby Ci ta kupe gruzu tam gdzie byl
    mur. W tej cenie jest uporzadkowanie, wyniesienie itd. Cena zawiera koszt,
    narzuty na koszty i zysk. Samo sie nie zrobi.
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2010-04-26 07:16:55
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie można zamówić kontener 7m^3 za 300PLN? Serio pytam bo potrzebuję.

    nie wiem skąd jesteś ale u mnie w mieście (Bytom) tyle to kosztuje w każdym
    zakładzie usług komunalnych. 300-350 zł za kontener 7 m3 na iloeś tam dni (3
    lub 4 dni). Potem ugadujesz się z kierowcą i masz go na następny okres za
    160-180 zł.
    --
    Jackare