  • 1. Data: 2010-04-29 07:37:06
    Temat: cennik - gladzie
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam do wygladzenia jeden pokoj. Teraz pytanie; Jaki przedzial cenowy
    zastosowac za 1m2 ( gladz + pomalowanie ) Pokoj nie jest duzy, nowe
    budownictwo, zadnych ekstremalnych zadan.

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-04-29 10:31:12
    Temat: Re: cennik - gladzie
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastosowac za 1m2 ( gladz + pomalowanie ) Pokoj nie jest duzy, nowe
    > budownictwo, zadnych ekstremalnych zadan.

    Ja płaciłem po 20 i zadowolony nie jestem, ani z jakości ani z ceny tym
    bardziej
    qaz

  • 3. Data: 2010-04-29 17:16:58
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastosowac za 1m2 ( gladz + pomalowanie ) Pokoj nie jest duzy, nowe
    > budownictwo, zadnych ekstremalnych zadan.

    masz na mysli sama gladz czy sztablature?
    sama gladz na gotowo z malowaniem to ok 30 pln/m2
    sztablatura od 60 pln w gore...

    --
    -
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-29 19:54:30
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > masz na mysli sama gladz czy sztablature?
    > sama gladz na gotowo z malowaniem to ok 30 pln/m2
    > sztablatura od 60 pln w gore...

    Mam na mysli najzwyklejsza na swiecie gladz :)..Aktualnie nie siedze w
    cenach, stad moje pytanie :)

    CeZ__134

  • 5. Data: 2010-04-29 20:25:07
    Od: "adi" <a...@g...com>

    20 zł z malowaniem to niezbędne minimum aby gładź była zrobiona
    profesjonalnie

  • 6. Data: 2010-04-29 20:30:14
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Gladz na sucho czy na mokro ?

  • 7. Data: 2010-04-30 06:42:12
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-29 09:37, CeZ__134 pisze:
> [...]
    > zastosowac za 1m2 ( gladz + pomalowanie ) Pokoj nie jest duzy, nowe
    > budownictwo, zadnych ekstremalnych zadan.

    Ja szukałem ekipy do gładzi na całe mieszkanie, zakres cenowy robocizny
    od 9zł/m2!!!! do 25zł/m2 za ten sam zakres prac, gładzie bez malowania.
    Ostatecznie wybrałem z dwóch firm obie po 10zł/m2. Pojechałem zobaczyć
    jak robią, czym robią i pełna profeska.

  • 8. Data: 2010-04-30 07:21:54
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 29 Apr 2010 09:37:06 +0200, "CeZ__134"
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam
    >Mam do wygladzenia jeden pokoj. Teraz pytanie; Jaki przedzial cenowy
    >zastosowac za 1m2 ( gladz + pomalowanie ) Pokoj nie jest duzy, nowe
    >budownictwo, zadnych ekstremalnych zadan.

    mazowieckie, 18zl/m2 netto, robione przez firme (malowanie +3zl/m2)
    podobne ceny mowili mi ini fachowcy.

    pozdarwiam,
    Cyb