  • 21. Data: 2024-05-23 23:22:19
    Temat: Re: ceny nieruchomości
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.05.2024 o 18:30, Myjk pisze:

    > No tak, bo przecież jak Polacy jeździli za granicę
    > to była sama szlachta, czysty bon ton, mieszkali
    > w pałacach... a, zaraz, czekaj.

    A masz coś do dodania w temacie czy tak sobie przyszedłeś popierdolić?

  • 22. Data: 2024-05-24 07:23:17
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 20/05/2024 19:27, ąćęłńóśźż wrote:
    > Przelicz wszystkie ceny z ostatnich 15 lat na euro/dolary i wtedy się
    > zastanów.
    >

    > -----

    Ja przeliczam na funty- pod kątem czysto inwestycyjnym lepsze zwroty
    daje UK, nawet Szkocja ze swoim 6% PCC i gównianym prawem lokatorskim
    Chyba że masz pieniądze z nielegalnego źródła i musisz zrobić zakup za
    gotówkę - wtedy pewnie w PL bardziej by się kalkukowało...
    Mimo wszystko czekam - stopy jeszcze wysoko i na razie nie spodziewam
    się wzrostów cen

    Lukasz

  • 23. Data: 2024-05-24 07:38:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 May 2024 23:22:19 +0200, nadir

    > A masz coś do dodania w temacie czy tak sobie przyszedłeś popierdolić?

    Ty jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem co się pisze.
    Przecież właśnie dodałem, że to ty pierdolisz od rzeczy
    jacy to "inni" źli zapominając że my tak samo kiedyś
    byliśmy postrzegani przez zachód. Teraz "innym" to
    zarzucasz "euroPEJCZyku", bo ci pasuje do tezy która
    jest z dupy wyciągnięta.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2024-05-24 12:35:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 24.05.2024 o 07:38, Myjk pisze:

> [...]
    > byliśmy postrzegani przez zachód. Teraz "innym" to
    > zarzucasz "euroPEJCZyku", bo ci pasuje do tezy która

    Pytanie było o to czy pojawiają się już turbany w sposób zauważalny, a
    nie o to czy Polacy wyjeżdżali lub wyjeżdżają za robotą za granicę.
    Swoje urojenia lecz gdzie indziej, może na grupie psychologia coś doradzą?

  • 25. Data: 2024-05-27 00:00:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v2ic5p$bn0$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Tak tylko myślę, że skoro w spożywczym wszystko niemal x2 w
    > porównaniu z cenami sprzed pandemii, to dlaczego na budowie
    > miałoby być inaczej?

    budowlanka nie do końca jest rynkowa.
    opiera się częściowo na wyjebaniu podwykonawców.

    --
    Piter

    wszyskim fliperom życzenia białaczki

  • 26. Data: 2024-05-27 00:03:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:69kr4j935ipd9kbf8nocl5rl7gd9vgks6c@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Sun, 19 May 2024 16:08:58 +0200, w
    > <o...@l...harvard.local>, "Tomasz Gorbaczuk"

    > Szkoda. Za kilka miesięcy miał mi sprzedać mieszkanie za 2k/m2 :)

    To ja bym pojechał do Łodzi i skonfigurował mu czytnik.
    Nawet dałbym mu całego laptopa.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 27. Data: 2024-05-30 07:54:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 May 2024 12:35:53 +0200, nadir

    > Pytanie było o to czy pojawiają się już turbany w sposób zauważalny,
    > a nie o to czy Polacy wyjeżdżali lub wyjeżdżają za robotą za granicę.

    Nie wiem co ile masz w głowie, ale spuść tę wodę. Pytanie było jakie było,
    a ty pojechałeś imigrantom od najgorszych. Więc ci zwracam uwagę WIELKI
    POLAKU, że my, jako naród, wyjeżdżając kiedyś na zachód, a szukając
    lepszych warunków życia i zarobienia pieniędzy, tak samo kiedyś byliśmy
    postrzegani przez zachód jak ty postrzegasz teraz "turbanów" i
    "skośnookich" którzy przyjeżdżają do nas aby nie żyć w syfie i biedzie. Że
    też trzeba takim cymbałom jak ty wszystko wykładać jak krowie na rowie --
    ale wy konfederaci przecież jadzik macie we krwi.

    > Swoje urojenia lecz gdzie indziej, może na grupie psychologia coś doradzą?

    Projekcje też się da leczyć, najlepiej w kinie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2024-05-30 13:23:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 May 2024 23:00:16 +0100, PiteR

    > budowlanka nie do końca jest rynkowa.
    > opiera się częściowo na wyjebaniu podwykonawców.

    Większej bzdury dawno nie czytałem.
    Bez jebania podwykonawców się tam zarabia krocie.

    --
    Pozdor
    Myjk