  • 11. Data: 2011-05-26 16:35:35
    Temat: Re: cholerny ryjec! :)
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4dddfe74$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jan" <t...@o...pl> napisał

    > Nie wiem czy dobrze rozumiem "za ryjcem".
    >
    > Jest kopiec, kopiec sie rusza, to odsuwasz ziemie i w dziure, ze tak
    > powiem
    > ladujesz węża? I ten kret wyplywa ta sama dziura czy inaczej? :)
    >
    > Sorry za moze glupie pytania, ale chcialbym ta technike zastosowac
    > i wole sie upewnic.

    A jeśli w rozpaczy i w odruchu
    samoobrony zamiast Leppera zeżre węża?
    Skryba w dylemacie wyborczym?
    To co? Gumka z męskich gaci będzie nami rządzić?
    Ps.
    Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
    (maskotkę) grupy na rok 2011

  • 12. Data: 2011-05-28 17:40:58
    Od: Jan <t...@o...pl>

    W dniu 2011-05-26 09:16, Neko pisze:
    > Jest kopiec, kopiec sie rusza, to odsuwasz ziemie i w dziure, ze tak powiem
    > ladujesz węża? I ten kret wyplywa ta sama dziura czy inaczej?
    Musisz być trochę tropicielem. Jak go zaatakujesz czołowo, to może
    zwiać. Chyba, że masz potężne ciśnienie wody, wtedy nie zdąży się
    zakopać i wypływa.
    Ustalasz kierunek rycia i gdzie jest przód a gdzie tył...:)
    Jan