  • 1. Data: 2011-08-21 13:27:16
    Temat: chyba chwast, ale niebrzydki
    Od: Aabacus <a...@t...pl>

    Czy ktoś wie co to za roslina, która samowolnie wyrosła na grządce?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a01c9b7b471e349f
    .html
    Adam

  • 2. Data: 2011-08-23 06:53:01
    Temat: Re: chyba chwast, ale niebrzydki
    Od: "Ewa M" <n...@p...onet.pl>

    Też mam tę roślinkę w ogrodzie. Pieknie kwitnie, a po przycieciu
    przekwitłych kwiatostanów powtarza kwitnienie. Nie wiem tylko jak się
    nazywa.

  • 3. Data: 2011-08-23 10:00:21
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Aabacus" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    Czy ktoś wie co to za roslina, która samowolnie wyrosła na grządce?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a01c9b7b471e349f
    .html

    Kwawnica pospolita

    WŁASNOŚCI LECZNICZE: Działa ściągająco, hamująca krwawienie i wzmacniająca,
    używana w przypadku czerwonki i krwotoków.

    Pozdrawiam leczniczo

    skryba