  • 21. Data: 2011-09-28 20:46:08
    Temat: Re: ciągnięcie druta telekomunikacyjnego
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-09-28 19:33, Adam pisze:
    > On 28 Wrz, 15:11, wolim<n...@t...pl> wrote:
    > Jestem za! Szczescie ze
    > UKE w ostatnich latach sie za nich ostro wziela, gdyby nie UKE to bys
    > teraz dalej siedzial na SDI 115kbps za 200 pln / mc.
    > pozdr.

    ahhh piękne czasy SDI, cały blok tym osieciowałem i nikt nie narzekał na
    prędkość, a userów było chyba z 10....

    Jak już piszemy anegdoty związane z TP, w kwietniu miałem zakładaną
    neostradę (bo bojach aby podłączyć budynek do sieci, najpierw miało być
    max 10mbps, potem "panie tutaj to max 2mbps", a łącze zestawiam na
    19mbps w końcu :), panowie przyszli, zestawili łącze, dogadali się z
    centralą, podłączam modem - nie działa, pytam "co dalej?" a pan z
    rozbrajającą szczerością odpowiada "teraz pan dzwoni na błękitną linię i
    składa reklamację, do widzenia!" :)))))))

  • 22. Data: 2011-09-28 21:03:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 28 Wrz, 22:46, Piotr Adamski <k...@T...pl> wrote:

    > Jak ju piszemy anegdoty zwi zane z TP, w kwietniu mia em zak adan
    > neostrad (bo bojach aby pod czy budynek do sieci, najpierw mia o by
    > max 10mbps, potem "panie tutaj to max 2mbps", a cze zestawiam na
    > 19mbps w ko cu :), panowie przyszli, zestawili cze, dogadali si z
    > central , pod czam modem - nie dzia a, pytam "co dalej?" a pan z
    > rozbrajaj c szczero ci odpowiada "teraz pan dzwoni na b kitn lini i
    > sk ada reklamacj , do widzenia!" :)))))))

    Bo w ten sposob firma tego pana zarobi wiecej kasy - w koncu
    serwisanci sa podwykonawcami tepsy - przyjada drugi raz to zgarna
    wiecej kasy :) Cala ta firma to jedna wielka pomylka :) Kiedys mialem
    u nich 10mbit polpak-t, piec lacz po 2mbit, kazde na dwoch parach
    przewodow.. Koszmarna jakosc, koszmarne ceny. Wieczne problemy i
    zwalanie jednych na drugich. Wtedy jeszcze przynajmniej moznabylo
    dodzwonic sie do prawdziwego pracownika TPSA, pojawic sie na centrali
    osobiscie i pogadac.. Ba nawet kiedys zrobilismy sobie wizyte w
    Katowicach na Francuskiej gdzie na wielkich fioletowych SUNach panowie
    na laczach kilkuset mbitowych mieli poodpalane same Kaazy i ssali na
    calego :-))) Oprowadzili nas po serwerowni, pomacalismy centrale
    obslugujace 0202122 i jakos to bylo. Dzisiaj to jest jakas porazka -
    obsluga wylacznie via infolinia gdzie nikt nie wie o co chodzi, a
    pracownicy TPSA nie istnieja - wszystko jest wynajmowane - montazysci,
    serwisanci, handlowcy, "infoliniowcy"... Mam od nich tylko dwa
    telefony stacjonarne i NIC WIECEJ nie chce :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 23. Data: 2011-09-29 05:19:52
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    g2000yql.googlegroups.com...

    >Bo w ten sposob firma tego pana zarobi wiecej kasy - w koncu
    >serwisanci sa podwykonawcami tepsy - przyjada drugi raz to zgarna
    >wiecej kasy :) Cala ta firma to jedna wielka pomylka :) Kiedys mialem

    Tak kończy się każdy "outsourcing". U mnie kurierzy wolą nie dzwonić, dwa
    razy zrobić pusty kurs i dopiero za trzecim umówić się na godzinę. Głupi
    operator płaci im za trzy wyjazdy.

  • 24. Data: 2011-09-29 05:35:48
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-28 19:33, Adam pisze:

    > A wiesz Ty wogole jak ta firma zaczynala ? Od przejecia od panstwa za
    > praktycznie darmo wszystkich linii, ktore budowal Twoj ojciec, czy
    > dziadek. Tylko dlatego jest operatorem dominujacym. Zaczynajac od zera
    > bylaby zerem!

    To jest bez znaczenia. Czasy się zmieniają, akcjonariusze się zmieniają.
    Nikt nie patrzył, kupując spółkę, że kiedyś coś dostała za darmo.
    Kupował ją z nastawieniem na zysk.

  • 25. Data: 2011-09-29 06:16:19
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik wolim napisał:

    > To jest bez znaczenia. Czasy się zmieniają, akcjonariusze się zmieniają.
    > Nikt nie patrzył, kupując spółkę, że kiedyś coś dostała za darmo.
    > Kupował ją z nastawieniem na zysk.

    No więc ja akcjonariuszem nie jestem, a interesuje mnie podciągnięcie
    linii telefonicznej.
    Od tego są urzędy regulacji, żeby trochę tego wszystkiego pilnowały.

    Jak kto kupował, to też miał sobie sprawdzić jakie są uwarunkowania i
    kupił spółkę ze wszystkimi obciążeniami - jego problem. Pewnych rzeczy
    powinien być świadom przed zakupem, a ja nie mam obowiązku sobie go
    usprawiedliwiać i mówić, że coś może mu się nie opłacać. To mnie ma się
    opłacać, niestety.

    Tepsa jest operatorem dominującym, który przejął za darmo infrastrukturę
    i niemal sto procent rynku w Polsce, to o co teraz chodzi...?

    Dla nich wydanie tych 11 tys na linię dla mnie, to jakbyś Ty poszedł do
    sklepu po bułki na śniadanie.

    Mają zrobić i tyle ! Reszta mnie nie obchodzi.

    pozdr
    Robert G.