  • 11. Data: 2010-11-16 23:59:17
    Temat: Re: ciekawe fasolki...
    Od: "moon" <m...@y...com>

    ?Ikselka wrote:

    > A jeśli nawet są suche, to też dla wyeliminowania strat przy
    > przechowywaniu konserwowane, jak wszystkie sklepowe susze -
    > najczęsciej dwutlenkiem siarki, który "ulata" po otwarciu opakowania.
    > Ale ziarno to jest już martwe, tak zresztą jak i w poprzednim
    > przypadku.

    HA! To niezłe, bo kupowałem te fasolki na tzw. placu, gdzie niby wszystko "z
    pola za chałupą".
    Teraz wiem, że większość produktów na tym placu targowym pochodzi z
    hurtowni. Nie tylko owoce, cytrusy, ale również i fasola, groch, kasza.

    > Tylko nasiona tzw siewne są "żywe".

    to prawie jak Lenin - wiecznie żywy!

    pozdrawiam rewolucyjnie
    moon

  • 12. Data: 2010-11-21 18:27:15
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Gzego to specjaliści od manipulacji genetycznych nie wymyślą:"
    Klasycznym przykładem kontrolowania produkcji nasion jest patent "Terminator
    Technology". Jest to złożona manipulacja genetyczna, która powoduje, że
    ziarno drugiego pokolenia staje się jałowe, niezdolne do kiełkowania."
    Pozdrawiam płodnie Ja...cki

  • 13. Data: 2010-11-21 19:06:25
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > HA! To niez&sup3;e, bo kupowa&sup3;em te fasolki na tzw. placu, gdzie niby wszystko
    "z
    > pola za cha&sup3;up&plusmn;".
    > Teraz wiem, &iquest;e wi&ecirc;kszo&para;&aelig; produktów na tym placu targowym
    pochodzi z
    > hurtowni. Nie tylko owoce, cytrusy, ale równie&iquest; i fasola, groch, kasza.

    > to prawie jak Lenin - wiecznie &iquest;ywy!

    Cytrusy,niezawodnie z krajowych ogrodów.
    mirzan