  • 11. Data: 2010-09-19 17:55:59
    Temat: Re: cieknąca lodówka gorenje
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 19:45:16 +0200, Dawid napisał(a):

    > Witam
    > Przeczytaj to, trzeci post
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1031099.html
    > Warto spróbować i nie słuchaj tych pseudo fachowców od wszystkiego.
    > Pozdrawiam

    "Zamrażarka może mieć uszkodzone uszczelki (stad dużo lodu) lub jest często
    otwierana. Rozmrozić, umyć, sprawdzic stan uszczelek i ich doleganie do
    brzegu lodówki."

  • 12. Data: 2010-09-19 19:07:43
    Temat: Re: cieknÄ?ca lodĂłwka gorenje
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

    >Widzisz młocie, nie czytasz instrukcji i manuali do sprzętu, bo byś
    >wiedział.

    Przyganial kociol garnkowi a sam smali.
    Skonfiguruj poprawnie swoj wiesniaczy soft do grup jakim jest outlook
    a potem mamrocz cos o czytaniu instrukcji i manuali.

  • 13. Data: 2010-09-19 20:07:39
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-09-19 19:55, Ikselka pisze:

    > "Zamrażarka może mieć uszkodzone uszczelki (stad dużo lodu) lub jest często
    > otwierana. Rozmrozić, umyć, sprawdzic stan uszczelek i ich doleganie do
    > brzegu lodówki."

    Przeczytaj trzeci post i nie popisuj się szlachcianko.
    Do trzech chyba umiesz?

  • 14. Data: 2010-09-19 21:07:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 22:07:39 +0200, Dawid napisał(a):

    > Przeczytaj trzeci post i nie popisuj się szlachcianko.

    Co ma piernik do... ?

    > Do trzech chyba umiesz?

    Trzeci, bo jedynie słuszny wg ciebie, panie z ludu?

  • 15. Data: 2010-09-19 23:05:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> wrote in message

    > Przyganial kociol garnkowi a sam smali.
    > Skonfiguruj poprawnie swoj wiesniaczy soft do grup jakim jest outlook
    > a potem mamrocz cos o czytaniu instrukcji i manuali.

    Tylko dla ciebie? A po co - piszę w różne strony świata.

  • 16. Data: 2010-09-20 06:40:00
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Tolek" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    Jeżeli jest to lodówka do zabudowy, to może być tak, że przykręcone do niej
    drzwi powodują pewne naprężenia i niekompletne uszczelnienie na uszczelkach
    w czasie zamykania.
    Kiedyś żona nie domknęła zamrażalnika. Po kilku godzinach w zamrażalniku
    było wiele lodu i śniegu, a z tyłu lodówki (od chłodnicy) aż buchało
    gorącem. Właśnie po tym poznałem, że jest coś nie tak.
    jagr

  • 17. Data: 2010-09-20 07:44:35
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

    > A po co - piszę w różne strony świata.

    Ale z ciebie ignorant. To tym bardziej powinienes skonfigurowac czytnik.
    Ty lepiej od razu powiedz, ze nie wiesz o co biega, bo gdybys wiedzial, to bys
    tak glupio nie pisal.

    hint:
    ustaw strone kodową, bo z tych twoich innych stron swiata
    tez nie beda wiedziec, z jakiego rozszerzonego zakresu ascii
    korzysta twoj wiesniaczy outlook.

    hint2:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

  • 18. Data: 2010-09-20 07:51:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Przesmiewca" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > ustaw strone kodową, bo z tych twoich innych stron swiata
    > tez nie beda wiedziec, z jakiego rozszerzonego zakresu ascii

    Jeszcze czego...

  • 19. Data: 2010-09-20 12:32:52
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Ikselka pisze:
    > Woda w zamkniętej przestrzeni nie bierze się
    > znikąd, lecz wchodzi tam z powietrzem. To jedna z bardziej oczywistych
    > oczywistości fizyki.

    Pod warunkiem że lodówka stoi pusta. Bo w takiej napełnionej żywnością
    wilgoć po części bierze się z przechowywanej żywności. To jedna z
    bardziej oczywistych oczywistości.

    Do wątkotwórcy - nie trzymasz w lodówce np. *odkrytych* garnków z zupą ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 20. Data: 2010-09-20 13:44:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 14:32:52 +0200, PeJot napisał(a):

    > Pod warunkiem że lodówka stoi pusta. Bo w takiej napełnionej żywnością
    > wilgoć po części bierze się z przechowywanej żywności.

    I oczywiście producent lodówki nie przewidział tej porcji wody z produktów,
    głupek jeden, no i teraz woda klientowi płynie po ściankach i półkach, a
    klient drugi głupek, bo jak można wkładać do lodówki rzeczy zawierające
    ponad 80 procent wody :->