  • 1. Data: 2010-05-16 18:59:43
    Temat: cieknie z okien PCV
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Witam,

    Mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie udzielić mi informacji, co może być
    przyczyną problemu :

    W czasie intensywnych opadów deszczu z zamontowanego 4 lata temu okna PCV w
    jednym z pokojów cieknie woda. Okno stanowią dwie klatki o łącznej
    szerokości ~140cm.
    Woda zbiera się w krople pod każdą z klatek - pod lewą klatką - po prawej
    stronie, zaś pod prawą klatką - po stronie lewej, a zatem krople zbierają
    się niejako obok siebie, po czym ściekają na parapet - na tyle intensywnie,
    że po ok. 15 min na parapecie tworzy się poważna kałuża , którą trzeba
    zbierać ręcznikiem.

    Ponadto- z prawej strony podmaka mur, a woda ścieka przezeń strużką po
    ścianie w dół aż do paneli. Wszystko przemaka. Dramat.

    Jesienią zauważyłem podobne objawy - może mniej intensywne. Reklamowałem
    montaż. Wymieniono uszczelki, ale, jak widać nic nie pomogło. Co Waszym
    zdaniem może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak doraźnie temu zaradzić
    ? Nieszczelne spawy w oknach ; zły montaż ?

    Dziękuję. za porady. Do prawdy, nie wiem, jak rozmawiać z wykonawcą, aby
    mnie nie zbyto.

  • 2. Data: 2010-05-17 08:38:31
    Temat: Re: cieknie z okien PCV
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Co Waszym
    > zdaniem może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak doraźnie temu zaradzić
    > ? Nieszczelne spawy w oknach ; zły montaż ?

    sprawdź skąd dokładnie ta woda cieknie
    ja najpierw bym sprawdził odprowadzenie wody z ramy okiennej, takie
    małe podłużne otworki na dolnej belce od zewnątrz przykryte takimi
    kapselkami, często przy montażu parapetów zewnętrznych fachowcy je
    zakrywają, wtedy woda zbiera się w dolnym profilu i cieknie do środka

    pozdrawiam
    s_13