  • 1. Data: 2011-08-14 13:53:06
    Temat: cienki sczypiorek
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
    szczypiorek?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-14 13:53:50
    Temat: Re: cienki sczypiorek
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    tak jak na tymzdjeciu:
    http://imageshack.us/photo/my-images/823/szczypiorek
    nitki.jpg/

  • 3. Data: 2011-08-14 20:54:34
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
    > szczypiorek?

    A co miało wyrosnąć. Sałata?

  • 4. Data: 2011-08-14 21:07:48
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > tak jak na tymzdjeciu:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/823/szczypiorek
    nitki.jpg/

    Hejka. Chcesz mieć gruby szczypior to zasiej cebulę. :-)
    Pozdrawiam gatunkowo Ja...cki

  • 5. Data: 2011-08-15 10:25:07
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
    > szczypiorek?

    A co miało wyrosnąć. Sałata?

    Normalny szczypiorek a nie to co wyorslo biedaku

  • 6. Data: 2011-08-15 20:03:13
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > A co miało wyrosnąć. Sałata?
    >
    > Normalny szczypiorek a nie to co wyorslo biedaku

    A jak wygląda normalny szczypiorek?

  • 7. Data: 2011-08-15 22:58:04
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    > A co miało wyrosnąć. Sałata?
    >
    > Normalny szczypiorek a nie to co wyorslo biedaku

    A jak wygląda normalny szczypiorek?

    poszukaj w google to sie dowiesz.

  • 8. Data: 2011-08-16 08:02:53
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...

    e.net...

    > A jak wygląda normalny szczypiorek?
    >
    > poszukaj w google to sie dowiesz.

    Jak wygląda normalny szczypiorek to ja wiem.
    Ciekawa jestem jak powinien wyglądać według ciebie.
    Bo ten co zasiałeś jest zupełnie normalny.
    Jak chcesz szczypiorek o grubych liściach to wsadź cebulę do szklanki z wodą
    albo do doniczki z ziemią.
    Jeśli jednak uważasz, że jest "cienki", bo za rzadko wyrósł, to trzeba było
    posiać gęściej.

  • 9. Data: 2011-08-16 21:22:40
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
    > Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
    > szczypiorek?

    Coraz ciekawsze obyczaje nastaja na tej grupie. Czlowiek pyta dlaczego mu
    rosnie cienki szczypiorek, bo chyba nie wie i co otrzymuje ....
    Inteligentne odpowiedzi?

    Mam podobny problem. Rosnie mi szczypiorek w ziemi, w ogrodzie - i na
    wiosne jest normalny tzn. o srednicy pedów 2-3 mm. Po scieciu rosnie taki
    sam cieniutki ok 1mm srednicy jak kol. Michalowi.
    Tez nie mam pojecia dlaczego. Moze ma za duzo swiatla? Albo za malo nawozów?
    Na pewno nie ma za malo wody, zwlaszcza w tym roku.
    Mozna by sadzic, ze na takiej grupie jest ktos z wyksztalceniem ogrodniczym,
    sadowniczym, rolniczym, albo duzym doswiadczeniem ogrodniczym i zechce
    podzielic sie swoja wiedza. Ale czy na pewno?

    Antoni Broniak

  • 10. Data: 2011-08-17 07:24:18
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ogrodniczym, sadowniczym, rolniczym, albo duzym doswiadczeniem ogrodniczym
    > i zechce podzielic sie swoja wiedza. Ale czy na pewno?

    Antoni. O obyczajach pokolenia hip-hopu i szybkich numerków szkoda gębę
    strzępić po próżnicy.
    Co się zaś tyczy szczypioprku, to pierwsze wiosenne pędy są silniejsze i
    bardziej dorodne, bo nagromadzone przez jesień "siły witalne" rośliny tak
    włąśnie skutkują.
    Po pierwszym "pokosie" zarówno pierwiastków i minerałów w systemie
    korzeniowym jest już mniej co w konsekwencji daje słabsze, cieńsze pędy.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba