  • 131. Data: 2013-10-29 22:31:37
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 22:17:16 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Uzytkownik trocha racji ma. Sasiad moj ma plazme Samsunga jako, ze
    > pracuje w serwisie tejze firmy. Model osiem tysiecy cos tam, to ponoc
    > jakis wysoki. No i telewizor jak telewizor, ale ta noga - grafitowo
    > srebrna wysoka na kilkanascie cm. No nie sposob jej nie zauwazyc. Moim
    > zdaniem przerost formy i Sony faktycznie wygladaja bardziej elegancko,
    > ale to tez moze kwestia gustu. Mnie osobiscie ta jedyna noga mocno razi.

    szczerze mówiąc to jak wygląda mój TV to zacząłem patrzeć dopiero przez
    Waszą dyskusję. oglądając w ogóle nie widzę ramek i innych. Pewnie
    dlatego, że tam gdzie tV jest ciemno więc widać tylko obraz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2013-10-29 22:37:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 22:31, masti pisze:

    > szczerze mówiąc to jak wygląda mój TV to zacząłem patrzeć dopiero przez
    > Waszą dyskusję. oglądając w ogóle nie widzę ramek i innych. Pewnie
    > dlatego, że tam gdzie tV jest ciemno więc widać tylko obraz.

    Wiesz no telewizor jest jak mebel. Osobiscie nie kupil bym z szeroka
    ramka, bo leci mi troche stylem retro, a to mi sie zwyczajnie z
    wystrojem domu nie zgrywa. Oczywiscie mi sie nie zgrywa, a komu moze
    zgrywa i dobrze, ze takie rozwiazania tez sa.

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2013-10-29 23:27:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 22:29:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No to oczywiscie jest jakis sposob. Ja jakos nie poszedlem za tym
    > trendem i wole tradycyjne rozwiazania. Mam w salonie niska szafke i TV
    > na wysokosci oczu siedzac na kanapie. Nie mam Samsunga, wiec u mnie noga
    > jest OK. :-))

    Wiszacy na scianie ma przede wszystkim tez ta zalete ze ma zwykle pochowane
    kable - ja sobie zrobilem kanal z rury kanalizacyjnej fi110 w scianie za
    TV - wychodzi dolem w szafie pod schodami - tam mam podlaczone wszystkie kable.
    Fajne bo w salonie zas troche mniej rzeczy (platanina kabli) gdzie moze
    osiasc kurz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 134. Data: 2013-10-29 23:34:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 23:27, Adam pisze:

> [...]
    > Fajne bo w salonie zas troche mniej rzeczy (platanina kabli) gdzie moze

    Mi sie takie rozwiazania podobaja, ale sa dla mnie jak zapach ktory mi
    sie podoba, ale nie chce go uzywac. :-) Jest fajnie ogladac cos takiego
    u kogos, ale u siebie wole inaczej. :-)

    Pozdro.. TK

  • 135. Data: 2013-10-30 09:21:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 20:42:43 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Tak. Można to zrobić bardziej odpustowo i obleśnie, tak jak zrobił to
    > Samsung - dodać do tej 1cm czarnej ramki, ramkę z przezroczystego plexi
    > lub niklowanego plastiku :)
    Widzisz: o to własnie chodzi w marketingu- kupiłes drogi sprzet z funkcjonalnością
    którą w praktyce pewnie nie wykorzystasz i jeszcze jesteś z tego zadowolony;)
    W sumie jak jestes zadowolony to najwazniejsze i mi tam nic do tego
    Jak już masz 60cali z obrazem ja żyleta i dzwiękiem jak dzwon to kup BF3 czy może i
    BF4 to zagramy kilka rundek w sieci;)

  • 136. Data: 2013-10-30 09:25:13
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > W innych systemach mialem na to wplyw, a tu lepszym ma byc to, ze mnie
    > ktos tego wplywu pozbawia.

    Bo większość ludzi chce by się wszystko samo robiło. A jak ciągle chcesz
    mieć wpływ to musisz używać aplikacji tradycyjnych a nie kafelkowych.

    > No tak, tylko ja nie kupilem tableta. Ten system mimo paru miesiecy jakos
    > czuje, ze mnie bardziej ogranicza niz daje nowe mosliwosci.

    To nie używaj trybu kafelkowego. Tak wiem całkowicie nie da się z niego
    zrezygnować, ale np. ja w pracy widuję go tylko gdy przełączam aplikacje.

    > Nawet durnego skype'a musialem szukac zeby nie laczyl sie z tym Microsoft
    > cos tam.

    > Mam w domu cos takiego jak tablet i nie mam pojecia do czego moge toto
    > wykorzystac, wiec nie rozumiem.

    Bo pewnie masz tablet z androidem albo iOS czyli z systemami komórkowymi.
    Tablet z windowsem to normalny w pełni funkcjonalny komputer. Po podłączeniu
    klawiatury korzysta się z niego tak jak z laptopa, a do rozrywki (internet,
    gry, muzyka, wideo) można w ogóle klawiatuy ani myszki nie podłączać. Do
    tego działa 5-10 godzin bez ładowania.

    > Ale ja wlasciwie nie o tym. Wiec - tablet od kompa rozni sie tym, ze do
    > czegos sluzy. Zwykle zastosowanie ma bardziej czy mniej, ale relatywnie do
    > kompa bardziej ograniczone. No i ktos wpadl na wspanialy pomysl ograniczyc
    > mi komputer "bo tablet". Dla tego wlasnie uwazam, ze ten system nie jest
    > dobry. Jest krokiem wstecz, poniewaz szereguje uzytkownikow swa mala
    > elastycznoscia. Jako uzytkownik dostaje na sile cos czego wcale nie
    > potrzebuje i nie mam na to zadnego wplywu, choc co do tego pewny calkiem
    > byc nie moge z powodu zawilosci systemu.

    Takie czasy - już nawet zwykłe laptopy często mają dotykowe ekrany i IMO to
    jest przyszłość.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 137. Data: 2013-10-30 10:45:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-30 09:25, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Bo większość ludzi chce by się wszystko samo robiło. A jak ciągle chcesz
    > mieć wpływ to musisz używać aplikacji tradycyjnych a nie kafelkowych.

    Marketing na pocztku zdefiniowany byl jako cztery P. Jednym z P jest
    product. W skrocie zeby sie biznes krecil to trzeba cos stworzyc i
    wcisnac ludziom, ze tego potrzebuja. Moim zdaniem sytuacja jest odwrotna
    od tej ktora przyjales. To nie ludzie chca kafelkow, tylko ludziom sie
    wmawia, ze tego chca, ze jest trendy, cool i tym podobne synonimy bycia
    na czasie.

    > To nie używaj trybu kafelkowego. Tak wiem całkowicie nie da się z niego
    > zrezygnować, ale np. ja w pracy widuję go tylko gdy przełączam aplikacje.

    Tak tez robie i prawde mowiac nie to jest najgorsze. Najgorsze sa
    reakcje toutchpada.

> [...]
    > laptopa, a do rozrywki (internet, gry, muzyka, wideo) można w ogóle
    > klawiatuy ani myszki nie podłączać. Do tego działa 5-10 godzin bez

    Tylko, ze ultrabooka kupisz taniej niz tableta z Windowsem. Do
    przegladania poczty, tablet OK. Do przegladania stron, tablet OK o ile
    jest sie w pociagu np. Do ogladania filmow gdzies tam tez jest OK.
    Nawigacja OK. No i skonczyly mi sie pomysly prawde mowiac. Zwroc uwage,
    ze wiekszosc tego co napisalem dotyczy bycia gdzies tam, poza domem, czy
    biurem. Ale paradoksalnie te wszystkie rzeczy zrobisz dzisiejszym
    telefonem. No i tu pojawia sie pytanie co sklania ludzi do zakupu
    drozszego tableta z Win, zamiast kupno tanszego ultrabooka o podobnej
    wielkosci? Ktoregos dnia w Media ogladalem taki tablet Sony zdaje sie.
    No fajne to to. Grafika HD. Tylko cena 8 tysi. W czym to ma byc lepsze
    od np. ultrabooka tej samej firmy za trzy tysie z hakiem w obudowie
    poliweglanowej, matryca HD i wazacy 1,5kg?

    > Takie czasy - już nawet zwykłe laptopy często mają dotykowe ekrany i IMO
    > to jest przyszłość.

    No przyszlosc, bo specjaliscy od marketingu znow cos wymysla zeby
    zarobic. W sierpniu bodaj krecilem sie za kompem dla siebie do pracy.
    Ogladalem cos z tego o czym mowisz Lenovo Yoga. Bardzo spodobal mi sie
    pomysl i dosc wygodne zdawalo mi sie do przegladania neta siedzac w
    fotelu. Pewnie dopoki reka nie zaboli. Niestety cena cztery tysie za cos
    o parametrach czegos obok za dwa tysie tylko bez ekranu dotykowego
    wydaje sie jednak wygorowana i pozostalem tradycjonalista. Nie rajcuje
    mnie ekran dotykowy az tak bardzo, moze nawet wcale mnie nie rajcuje.

    Pozdro.. TK

  • 138. Data: 2013-10-30 11:10:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > tego chca, ze jest trendy, cool i tym podobne synonimy bycia na czasie.

    Właśnie w tej chwili zajmuję się przerabianiem biznesowego softu tak aby się
    go dobrze obsługiwało dotykiem zamiast myszką, bo ludzie chcą za to płacić
    bo chcą obsługiwać programy dotykiem. Ekrany dotykowe istniały już w czasach
    winXP i w przemyśle były dość często używane tyle że interfejs był
    koszmarnie niewygodny. Spróbuj trafić paluchem w malutki przycisk zamykający
    jakieś okno, albo wybierz pozycję na pasku narzędzi.

    W czasach XP powstała nakładka na system wspomagająca pracę dotykową ale i
    tak taka praca ma się nijak do pracy z interfejsem kafelkowym. Ty masz
    tradycyjny laptop to dla Ciebie kafelki to niepotrzebny dodatek w dodatku
    psujący przyzwyczajenia, dla wielu ludzi kafelki to zbawienie.

    > Tak tez robie i prawde mowiac nie to jest najgorsze. Najgorsze sa reakcje
    > toutchpada.

    Nie rozumiem. Masz włączone jakieś gesty? Mój zachowuje się dokładnie tak
    samo jak myszka.

> [...]
    > Nawigacja OK. No i skonczyly mi sie pomysly prawde mowiac. Zwroc uwage, ze
    > wiekszosc tego co napisalem dotyczy bycia gdzies tam, poza domem, czy

    Dokładnie tak. Tablet z dołączaną klawiaturą to dla mnie "must have" na
    wszelkie wyjazdy.

    > Ale paradoksalnie te wszystkie rzeczy zrobisz dzisiejszym telefonem.

    Rezerwacja hotelu na telefonie a na tablecie z dołączoną klawiaturą to
    przepaść. To samo odpowiedź na prostego maila. No i w samochodzie dzieci
    wolą filmy na tablecie niż telefonie, ale ogólnie masz rację - często
    telefon wystarczy.

    > No i tu pojawia sie pytanie co sklania ludzi do zakupu drozszego tableta z
    > Win, zamiast kupno tanszego ultrabooka o podobnej wielkosci?

    Tablet z win8 i dołączaną klawiaturą kosztuje 2tys. Jest przy tym lekki i
    działa do 10 godzin przy oglądaniu filmów. Nie sądzę by w tej cenie dało się
    kupić coś o podobnej lekkości i czasie pracy.

> [...]
    > ultrabooka tej samej firmy za trzy tysie z hakiem w obudowie
    > poliweglanowej, matryca HD i wazacy 1,5kg?

    Nie wiem co Sony sprzedaje za 8 tysi. Tu masz Asusa za 2,5:

    http://www.asus.com/pl/Tablets_Mobile/ASUS_VivoTab_S
    mart/#gallery

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 139. Data: 2013-10-30 11:42:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-30 11:10, Ergie pisze:

    > Właśnie w tej chwili zajmuję się przerabianiem biznesowego softu tak aby
    > się go dobrze obsługiwało dotykiem zamiast myszką, bo ludzie chcą za to
    > płacić bo chcą obsługiwać programy dotykiem.

    Mnie to nie dziwi, bo to raptem kilka dotkniec ekranu, odchaczenie
    ptaszkow, wprowadzenie ilosci i tyle. Forma arkusza z wypelniona
    wiekszoscia komorek.

> [...]
    > tradycyjny laptop to dla Ciebie kafelki to niepotrzebny dodatek w
    > dodatku psujący przyzwyczajenia, dla wielu ludzi kafelki to zbawienie.

    Wszystko zalezy co chcesz zrobic i czym. Dotykowy ekran mam w aparacie
    fotgraficznym i tam bardzo sie przydaje. Jednak obsluga aparatu znacznie
    rozni sie od obslugi komputera. Operacje na wielu plikach zdecydowanie
    wygodniej robi sie przy pomocy myszy, majac je wyswietlone wszystkie na
    ekranie. Dla dotyku to i ekran 20" moglby byc zbyt maly. Juz nie wspomne
    o edycji arkusza kalkulacyjnego, czy stworzenia tabelki w Wordzie.

    > Nie rozumiem. Masz włączone jakieś gesty? Mój zachowuje się dokładnie
    > tak samo jak myszka.

    No wlasne mam. Od lewej i prawej krawedzi toutchpada. Gora dol w
    zaleznosci od aplikacji.

    > Nie wiem co Sony sprzedaje za 8 tysi. Tu masz Asusa za 2,5:
    >
    > http://www.asus.com/pl/Tablets_Mobile/ASUS_VivoTab_S
    mart/#gallery

    I wlasnie o tym mowie. :-)
    Procesor Atom, RAM 2GB, dysk 64GB, jedno USB i to nie trojka. Do
    odbierania poczty i przegladania stron www sie nadaje. Zupelnie jak
    telefon, tylko ekran wiekszy. Za dwa tysie kupilem 13,3 i5 jakies dwa
    miesiace temu. Miedzy nimi bedzie przepasc osiagow i bezsens wydanych
    pieniedzy na tego tableta. Jedyny argument to czas pracy, ktory
    uzasadniaja parametry. Moj ultra z modemem LTE potrafi wytrzymac do 6
    godzin na baterii. Dla mnie wystarczy.

    Pozdro.. TK

  • 140. Data: 2013-10-30 12:35:40
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Jak już masz 60cali z obrazem ja żyleta i dzwiękiem jak dzwon to kup
    > BF3 czy może i BF4
    > to zagramy kilka rundek w sieci;)

    Wcześniej musiałbym upaść na rozum, żeby marnować czas na takie pierdoły
    :)