  • 161. Data: 2013-10-30 20:35:12
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    news:99939d75-750b-4d06-ab46-d11f89408423@googlegrou
    ps.com...

    > Ja lapka z win8 mam od grudnia 2012roku. Do dzisiaj nie przywykłem do tych
    > kafelek.

    Nikt do tego gówna nie przywykł :-)

    Zainstaluj to: http://sourceforge.net/projects/classicshell/
    Jeszcze raz ci daje. To jest open source. Ustawisz sobie meny start jak
    chcesz.

  • 162. Data: 2013-10-30 20:37:52
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu wtorek, 29 października 2013 10:19:08 UTC+1 użytkownik Maniek4
    napisał:
    >Oczywiscie wiem, ze mozna sobie dodac do galerii,

    > Tylko uwazaj wtedy żebyś gdzieś kiedyś nieopatrzniej nie "odptaszył"
    > czegoś i galerie zostaną udostepnione w necie;)

    Ale to nie wolno chmury instalować. Trzeba wszystkie exeki i dll-e usunąć
    żeby przypadkiem się nie zaznaczyło.

  • 163. Data: 2013-10-30 20:40:20
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 października 2013 20:32:19 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Uważasz, że jeżeli ktoś pije codziennie na umór to nie jest
    > alkoholikiem, a alkoholizm nie jest uzależnieniem?
    > Bo do tego się sprowadza Twoje tłumaczenie.

    Uwazam ze nie kazdy kto pije lampke wina czy piwa do obiadu jest alkoholikiem.
    Tak samo jak nie kazdy kto pyka sobie raz na tydzien 2-3h w gry jest
    uzalezniony i dostanie tego wszystkiego o czym sie tak rozpisales wczesniej :)

    > Dobitnie świadczy to o tym, że nie byłeś uzależniony od gier :)

    Bylem, nie bylem - od 5 lat nie gram i jakos mi tego nie brakuje (choc
    pyknalbym w GTA V ;) - czego to niby dowodzi? Nie zaniedbalem w tym czasie
    niczego, wiec jak widac granie nie jest wcale takie druzgocace :)

    > Mając 32 lata też byłem zdrowy jak ryba i dużo jeszcze potrafiłem
    > spędzać godzin przed komputerem. Przynajmniej tak mi się wydawało.
    > Obecnie jestem już po operacjach zespołu cieśni nadgarstków i mam
    > problem ze zwyrodnieniem kręgów szyjnych.
    > Masz jeszcze jakieś pytania?

    Kompletnie o niczym to nie swiadczy.

    > Porozmawiamy za kilkanaście lat.

    OK :)

    > Nie taki sam, lecz podobny i do tego całkiem inny model, różniący się
    > wieloma innymi funkcjami, a nie tylko samym 3D.

    Aha.

    > Ty natomiast twierdziłeś, że taki sam model, ale tylko pozbawiony 3D.
    > Dostrzegasz różnicę?

    Nadal nie napisales jaki model kupiles wiec nie jestem w stanie stwierdzic
    czy bzdurzysz, czy masz racje, wiec albo podaj model albo nie ciagnij
    tematu bo tak nie da sie dyskutowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 164. Data: 2013-10-30 22:16:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-30 20:26, kiki pisze:

    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Mnie córka w czasie gry na tablecie wydała łącznie 33 PLN za 3 sms-y
    > premium za dodatki in-game...jakieś stroje czy miecze. Ale to był
    > prepaid i było na nim 35PLN. Już teraz pilnuję czy premium są
    > zablokowane wszędzie. Zawsze blokowałem premium ale na jej simie
    > zapomniałem czy nie mogłem się zebrać żeby to zrobić. A SIM wsadzony w
    > tableta.

    Mozna to zablokowac on line?

    Pozdro.. TK

  • 165. Data: 2013-10-30 22:30:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-30 20:35, kiki pisze:

> [...]
    >
    > Zainstaluj to: http://sourceforge.net/projects/classicshell/
    > Jeszcze raz ci daje. To jest open source. Ustawisz sobie meny start jak

    Dzieki Kiki, fajne.
    Dawaj wiecej. :-)

    Pozdro.. TK

  • 166. Data: 2013-10-30 22:32:14
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Nadal nie napisales jaki model kupiles wiec nie jestem w stanie
    > stwierdzic
    > czy bzdurzysz, czy masz racje, wiec albo podaj model albo nie ciagnij
    > tematu bo tak nie da sie dyskutowac :)

    Po prostu nie jestem teraz pewien jakie on ma oznaczenie, a na
    telewizorze nie ma :)
    Musiałbym poszukać w instrukcji lub na dokumencie zakupu, które po
    proststu gdzieś wsadziłem w czeluści archiwum.
    Nie jestem teraz pewien modelu, ale jest to któyś z tych: KDL-46HX720
    lub KDL-46NX720
    Z resztą to są prawie te same modele. Różnią się tylko tym, że jeden z
    nich ma dodatkową pancerną szybę ochronną "Gorilla". Mój jest akurat bez
    tej szyby.
    Kupowany był 2 lata temu jako aktualny model na dany rok. Porównywany
    był wtedy także z aktualnymi wówczas na dany rok modelami innych firm.
    Oczywiście mogłem kupić za mniejsze pieniądze TV plazmowy, który zapewne
    posiadałby nieco lepszą jakość obrazu od telewizorów LED (większy
    kontrast, lepsze odświeżanie), ale w moim przypadku o TV LED zadecydował
    fakt, że u mnie w domu TV włączony jest przez cały dzień i cały wieczór,
    czy go ktoś ogląda czy też nie, włączonym być musi :), a ogląda się
    głównie wieczorem, kiedy nie ma problemów z kontrastem. Zatem głównym
    kryterium w moim przypadku była energooszczędność, a tu bezapelacyjnie
    króluje technologia LED. Sony wyjątkowo się postarało. Przy moich
    ustawieniach TV, pobiera ok. 50-70W mocy. Dla porównania podobnej
    wielkości TV plazmowy zżerał 180-200W.

    Jak odszukam jakiś dokument to napiszę dokładnie, który to z tych
    modeli.

  • 167. Data: 2013-10-30 23:09:24
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    >W dniu 2013-10-30 20:26, kiki pisze:

    > Mozna to zablokowac on line?

    Dzwoniłem do operatora zawsze, bo to chodzi o SMS-y premium. Jak gierka
    widzi SIM w tablecie to pyta czy kupić SMS-em miecz czy np czary i dziecko
    klika tak.

  • 168. Data: 2013-10-30 23:11:47
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Dzieki Kiki, fajne.
    > Dawaj wiecej. :-)

    A co zainstalowałeś ? Tam musisz poszperać w opcjach, są zaawansowane i
    ustawiasz każdy aspekt.

  • 169. Data: 2013-10-30 23:13:30
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    ps.com...

    > Dzieki Kiki, fajne.
    > Dawaj wiecej. :-)

    To jeszcze
    http://privoxy.org

    Musisz tylko w przeglądarce ustawić proxy 127.0.0.1 port 8118
    Większość reklam zniknie

  • 170. Data: 2013-10-31 02:21:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > Marku, myślałem, że jesteś nieco bardziej rozgarnięty.
    > Wybacz, ale Twój tekst jednoznacznie dowodzi, że o komputerach masz
    > nikłe pojęcie.

    bo opowiadasz jakieś pierodły jak pani Jadzia...

    pierwszy komp jaki miałem to było XP (nie liczę amigi :)

    zawsze sam składałem sprzęt i sam go konfigurowałem i nigdy nie doświdczyłem
    żadnego zamulania.