  • 11. Data: 2013-10-24 14:25:14
    Temat: Re: ciepło systemowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:61c9b0d8-202c-43b0-96b3-10acf39182c6@go
    oglegroups.com...

    > Wulkanizator żeby Tobie opony na zimowe zmienić też musi wybudowac
    > warszta, kupic maszyny, zatrudnić pracowników itp.
    > Pomimo tego wjeżdzając do niego na warsztat nie płacisz np 1000zł "opłaty
    > za gotowość świadczenia usługi"

    Bo Ty jedziesz do wulkanizatora a nie wymagałeś by on postawił maszynę u
    Ciebie w ogrodzie i był gotowy 24h na dobę do naprawy Twojej dętki bez
    kolejki.

    Jak pojedziesz do PEC'u z własnym wiaderkiem na ciepło to pewnie też Ci
    sprzedadzą bez opłaty za przyłączenie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2013-10-24 14:33:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 14:25:14 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Jak pojedziesz do PEC'u z w�asnym wiaderkiem na ciep�o to pewnie te� Ci
    > sprzedadz� bez op�aty za przy��czenie :-)
    Ciekawe czy jeśli sam sobie zakopie przyłącze(wiadro na ciepło) i zrobię wcinke do
    ich rury to zrezygnuja z tej opłaty;)

  • 13. Data: 2013-10-24 15:59:06
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-24 12:24, inny punkt siedzenia... pisze:
    > co to za pojeby rozpiepszają mi i innym mózg tą pojebaną reklamą o
    > cieple systemowym?
    Ja tam sciszam radio, albo puszczam CD jak lecą reklamy, więc mózg mniej
    cierpi. Tobie też polecam.

    > mieszkam w mieście w domu wolnostojącym, czy jak złożę zamówienie to
    > podepną mnie pod ciepło systemowe?
    U mnie chętnie podepną jednorodzinny o ile nie stoi na pustkowiu.
    Właśnie sąsiad namawia mnie, żeby zrezygnować z gazu i przejść na PEC.
    Na razie zostaję przy gazie. Zapytaj w lokalnym PECu, czy w konkretnej
    lokalizacji są chętni podpiąć, bo tu się nie dowiesz.

    > jeśli nie to po chuj tak się do mnie przwalają tą powaloną reklamą...
    Patrz p. 1.\

    Jacek

  • 14. Data: 2013-10-24 17:16:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l4ashu$2op$1@node1.news.atman.pl...
    > co to za pojeby rozpiepszają mi i innym mózg tą pojebaną reklamą o cieple
    > systemowym?

    ty jestes z tej bajki? tak rząd za pomocą różnych swoich agend płaci
    prorządowym mediom. A wierne media piszą tak aby pasowało rządowi.
    Jak zobaczysz ile MON płaci wybiórczej to sie zdziwisz...

    b.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2013-10-24 22:16:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-24 15:59, Jacek pisze:
    > Ja tam sciszam radio, albo puszczam CD jak lecą reklamy, więc mózg mniej
    > cierpi. Tobie też polecam.

    A ja sie zastanawiam jak duzo jeszcze tego gowna wszedzie i ile wiary w
    reklamodawcach?
    W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle strona w necie
    to reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala? Dawniej net byl fajny.
    Ludzie robili cos z pasja, a teraz tylko dla interesu. Radio sie
    wylacza, telewizor przelacza, choc naumieli sie juz emitowac reklamy o
    tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc. W necie pierwsze co
    sie robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda. Juz i filmy robi sie
    tylko poto zeby cos zareklamowac. Chyba juz nic nie bedzie normalnie. No
    ale skoro piszesz o cieple systemowym z reklamy to widac, ze ta ciagle
    dziala.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2013-10-25 00:20:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Ciekawe czy jeśli sam sobie zakopie przyłącze(wiadro na ciepło) i zrobię
    > wcinke do ich rury to zrezygnuja z tej opłaty;)

    Pewnie tak, jeśli wcześniej z nimi uzgodnisz projekt i termin (i za te
    uzgodnienia zapłacisz) oraz zapłacisz za ich nadzór. No i jeszcze musisz
    uzyskać zgodę właścicieli działek przez które będzie szło przyłącze i parę
    innych "drobiazgów" :-)

    Tak samo to wygląda w przypadku wodociągów w niektórych gminach możesz sam
    znaleźć wykonawcę a wodociągom zapłacić tylko za nadzór i uzgodnienie albo
    możesz im zlecić zrobienie całości prac.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2013-10-25 07:37:32
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko poto zeby cos zareklamowac. Chyba juz nic nie bedzie normalnie.
    > No ale skoro piszesz o cieple systemowym z reklamy to widac, ze ta

    Mam dokłądnie te same idczucia i do tego zastanawiam się po jaką cholerę
    wydałem prawie 6tys. zł za telewizor, skoro tylko mnie on wkur... :)
    W necie szkoda nawet wchodzić na jakiekolwiek strony, bo tylko reklamy.
    Nawet na grupach dyskusyjnych co trochę jakiś pajac próbuje podnosić
    swoją lokatę "w wyścigu szczurów" w firmie.
    Jeszcze trochę, a dojdzie do tego, że zwroty "dzień dobry" i "cześć"
    zostaną zastąpione zwrotami "kup pan".
    Najgorsze jest to, że reklamy nafaszerowane są kłamstwem i fikcją, które
    dzieciaki uznają za prawdę.

  • 18. Data: 2013-10-25 09:03:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 22:16:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc. W necie pierwsze co
    >sie robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda. Juz i filmy robi sie

    Nic tylko się z Tobą zgodzić.
    Gdzies tam pisałeś że radio z auta wywaliłeś- ja kilka tygodni temu kupiłem radio cdo
    auta.
    Kupowałem na Allegro, radio dotarło jest ok.
    Jakiś tydzień po zakupie dostaje z allegro maila "jeszcze gorące oferty" czy coś w
    tym stylu z kilkunastoma modelami radioodtwarzaczy samochodowych.
    Meil jak meil mi nie przeszkadzał ale tak sie zastanawiam co za geniusz wymyślił
    żeby proponować zakup radia osobie która juz radio kupiła.
    Kurcze, radio już mam i gdybym dostał oferty na głośniki, anteny czy coś w tym stylu
    to bym zrozumiał.
    A tu wychodzi że jak kupie telewizor to mi zaproponują zakup kolejnych- tylko po co
    mi drugi tv jak właśnie jeden kupiłem;)

  • 19. Data: 2013-10-25 09:15:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 07:37:32 +0200 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

> [...]
    > tego, że zwroty "dzień dobry" i "cześć" zostaną zastąpione zwrotami "kup
    > pan". Najgorsze jest to, że reklamy nafaszerowane są kłamstwem i fikcją,

    ale jak widać działają skoro kupiłes TV za 6 tysi :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2013-10-25 10:13:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > A ja sie zastanawiam jak duzo jeszcze tego gowna wszedzie i ile wiary w
    > reklamodawcach?

    Dopóki działa (a działa) to ciągną ten wózek. Jak ludzie przestaną kupować
    pod wpływem reklam a zaczną myśleć to reklamy znikną, bo nikt nie będzie
    płacił za coś co nie przynosi zysków. Niestety obawiam się że to nigdy nie
    nastąpi.

    > W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle strona w necie to
    > reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala?

    Na tych którzy tego radia słuchają i tę telewizji oglądają. Gdyby nie
    działało to nikt by za to nie płacił. Obecnie metody badania skuteczności
    reklamy są dosyć dokładne więc firmy doskonale wiedzą czy i która reklama
    zadziałała w którym medium.

    > Dawniej net byl fajny. Ludzie robili cos z pasja, a teraz tylko dla
    > interesu.

    Dalej jest fajny - trzeba tylko oglądać odpowiednie strony a nie jak leci po
    kolei.

    > Radio sie wylacza, telewizor przelacza, choc naumieli sie juz emitowac
    > reklamy o tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc.

    Tego nie rozumiem? Po co komu obecnie telewizor? Wiadomości szybciej są w
    sieci i można od razu je zweryfikować ze źródłem. Filmy też można przez sieć
    wypożyczać i to takie jakie się chce, bez reklam i w lepszej jakości.

    > W necie pierwsze co się robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda.

    Prawda. Choć mam kilka stron dodanych do wyjątków AdBlocka by dać szansę
    twórcom-hobbystom na jakiś grosik.

    > Juz i filmy robi sie tylko poto zeby cos zareklamowac.

    Na szczęście nie trzeba ich oglądać.

    > Chyba juz nic nie bedzie normalnie.

    Ciągle jest normalnie! Ciągle poza mediami i internetem jest normalny świat
    mnożna pójść z dziećmi w góry, albo z kolegami na piwo, można poczytać
    książkę, albo pojeździć na rowerze. To co naprawdę istotnie nie zmieniało
    się.

    Pozdrawiam
    Ergie