  • 201. Data: 2013-10-31 23:11:50
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:l4ujva$kpl$1@usenet.news.interia.pl...

    > Kiki jestes wielki.

    A co nie mam racji ? :-)
    ACTA nie przyjęli ale już mogą sę z terenu ameryki łączyć. Prawo unii tam
    nie obowiązuje.
    Zbierają gnoje dane, dane biometryczne z laptopów, hasła do wifi, konta do
    synchronizacji, czytają dokumenty.
    Skrypt przegląda dokumenty a jak cos wyfiltryje to kolega Snowdena bierze
    pod lupę i cię flagują.
    Nam starym mogą skoczyć ale nasze dzieci zajebią za 20-30 lat

  • 202. Data: 2013-10-31 23:14:19
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    Jak znasz angielski to polecam:

    http://www.youtube.com/watch?v=2qwhB-u7PiI
    http://www.youtube.com/watch?v=SdLKje1IydQ
    http://www.youtube.com/watch?v=nY-9MJaUTzw
    http://www.youtube.com/watch?v=z0DcxCaLgvA

  • 203. Data: 2013-10-31 23:28:18
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Kiki jestes wielki.

    https://www.schneier.com/blog/archives/2013/10/d-lin
    k_router_b.html

  • 204. Data: 2013-10-31 23:29:11
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 23:07, kiki pisze:

> [...]
    >>

    > Aroganci z Microsoftu. Przez to gówno na starszych lapropach
    > zainstalowałem sobie Linuxa Ubuntu i powiem, że pod emulatorem Windows w
    > tym Ubuntu działają te programy, którę potrzebuję z Windows. Niektóre
    > t5rzeba używać portable lub je przekonwertować na portable. Pozostałe sa
    > natywne jak Libre Office, przeglądarki to już nawet nie wspomnę.
    > Jestem mile zakoczony Ubuntu.
    > To tak jak mieć MAC-a też na nim programy z windy nie chodzą. Na Ubuntu
    > chodzą pod emulatorem, a na MAC-u trzeba instalować windows.
    > Jak masz stary komputer to sie przekonaj raz.

    Stary laptop z nieznanych powodow odmowil posluszenstwa. Podejrzewam
    wirusa. Skasowalem podejrzany plik i komp padl. Naped dvd niestety padl
    wczesniej i nie wiem, czy bootowanie na nim jest mozliwe przez usb.
    Narazie nie mam czasu sie tym zajac, ale chetnie zainstaluje tam ubuntu,
    tylko nie wiem na dzis jak.

    Pozdro.. TK

  • 205. Data: 2013-10-31 23:33:53
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

> [...]
    > wczesniej i nie wiem, czy bootowanie na nim jest mozliwe przez usb.
    > Narazie nie mam czasu sie tym zajac, ale chetnie zainstaluje tam ubuntu,

    Jakoś ESC albo F-leś w czasie startu da menu bootowania. Z USB
    zainstalujesz.

  • 206. Data: 2013-10-31 23:36:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 23:11, kiki pisze:

    > A co nie mam racji ? :-)

    No wlasnie masz. Szczerze to nie spodziewalem sie takiej swiadomosci na
    grupie po kim kolwiek i juz myslalem, ze jestem sam. :-)
    Prawde mowiac jako dopelniacza brakuje mi tylko wycofania gotowki z
    rynku w celu wiekszej kontroli i oczywiscie dla naszego dobra, ale to
    zdaje sie jeszcze przed nami.

    Pozdro.. TK

  • 207. Data: 2013-10-31 23:38:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 23:33, kiki pisze:

    > Jakoś ESC albo F-leś w czasie startu da menu bootowania. Z USB
    > zainstalujesz.

    O ile bios da mi taka mozliwosc czego nie jestem taki pewny.
    No nic, trzeba bedzie wrocic do tematu.

    Pozdro.. TK

  • 208. Data: 2013-10-31 23:49:18
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Prawde mowiac jako dopelniacza brakuje mi tylko wycofania gotowki z

    Oni to właśnie robią.

  • 209. Data: 2013-11-01 00:08:09
    Temat: Re: ciepło systemowe
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 24 października 2013 12:41:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >systemowym? mieszkam w mieście w domu wolnostojącym, czy jak złożę zamówienie to
    >podepną mnie pod ciepło systemowe? jeśli nie to po chuj tak się do mnie >przwalają
    tą powaloną reklamą...

    > Nie wiem jak u Was ale u mnie chętnie podepną. Koszt przyłączenia 7500zł+"ciepło"
    wg zużycie. Jako że nie jestem póki co zinteresowany to nie znam cen "ciepła" jakie
    oferuje mój lokalny MPEC

    Takie 7,5 klocka jest do przełknięcia bo odpada kupowanie pieca i zrobienie
    wszystkiego co jest związane z własnym źródłem ciepła. Pytanie ile kosztuje ciepło
    jest istotne.

  • 210. Data: 2013-11-01 00:10:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-31 23:49, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Oni to właśnie robią.

    Robia, robia. Czym niby ma byc platnosc telefonem? :-)
    Telefon jak telefon, ale jak przyjrzymy sie telefonom to wiadomo. :-) Ja
    mam stara E50 i mi wystarcza. Wiem wiocha, no ale do dzwonienia mi
    wystarczy, a do zdjec mam prawdziwy aparat w cenie tego tak zwanego
    smartfona ponoc z prawdziwego zdarzenia i jakosci, no moze o jakosci nie
    mowmy, niech sie mlodzi onanizuja.
    W kazdym razie poki co brak odwaznych na radykalne kroki w sprawie
    gotowki, ale z czasem wiadomo jak bedzie niestety.

    Pozdro.. TK