  • 51. Data: 2013-10-27 21:24:04
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:15:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Chlopaki sorry, ale nie wiem o czym mowicie. :-((

    I niech tak lepiej zostanie, dla zdrowia Twojego i Twojej rodziny ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2013-10-27 21:25:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:22:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No co Ty nie wiesz co to ekino?

    Nie mam zielonego pojecia - pierwsze slysze, co to takiego ?? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2013-10-27 21:31:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 21:25, Adam pisze:

    > Nie mam zielonego pojecia - pierwsze slysze, co to takiego ?? :-)

    No to ja Ci tez nie powiem, bo okaze sie, ze obaj nie jestesmy trendy. :-))

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2013-10-27 21:32:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:22:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No co Ty nie wiesz co to ekino?

    ekino.tv to ? Nie widzialem tego wczesniej ale jakies to dziwne, wole
    jednak bluray/dvd rip z porzadnym ac3 - do sciagniecia w 10 min max na film
    i bez reklam :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2013-10-27 21:32:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 21:24, Adam pisze:

    > I niech tak lepiej zostanie, dla zdrowia Twojego i Twojej rodziny ;))

    Tak tez wlasnie mysle. Do dzis nie mam xbox ani playstation. :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2013-10-27 21:42:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 21:32, Adam pisze:

    > ekino.tv to ? Nie widzialem tego wczesniej ale jakies to dziwne, wole
    > jednak bluray/dvd rip z porzadnym ac3 - do sciagniecia w 10 min max na film
    > i bez reklam :-)

    A w nawiazaniu do dyskusji podziele sie z Wami moim rodzicielskim
    doswiadczeniem z ostatnich dwoch dni.
    Corka moja - nastolatka - sciagnela sobie ze sklepu play darmowego poua
    na telefon przez wifi domowe. Po paru dniach okazalo sie, ze dostaje
    platne sms'y z jakims gownem o nowosciach telefonow, tabletach i innych
    potrzebnych nastolatce gownach. W tresci nie ma nic o "odchaczeniu"
    prenumeraty. Nie mam pojecia jakiego ptaszka zaznaczyla w czsie
    sciagania zeby zapisac sie na cotygodniowe newsy. To cos zzarlo jej cala
    kase z karty i pomyslec kiedy bym sie zorientwal gdyby miala abonament.
    Dzisiejszy swiat to jeden wielki syf. Gry na telefon robi sie tylko po
    to zeby wyciagnac od nieswiadomych ludzi kase. I niech mi ktos teraz
    powie, ze to jest normalne.
    Tak wiem, ze trzeba czytac regulaminy. Madrzy ludzie darujcie sobie
    takie uwagi.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2013-10-27 21:53:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:42:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Corka moja - nastolatka - sciagnela sobie ze sklepu play darmowego poua
    > na telefon przez wifi domowe. Po paru dniach okazalo sie, ze dostaje
    > platne sms'y z jakims gownem o nowosciach telefonow, tabletach i innych

    A nie bylo to na zasadzie - wyslij darmowego SMS, a dostaniesz linka do
    gry? A malym druczkiem, ze przy okazji zostaniesz zapisany do jakiejs glupawej
    listy... Ale masz racje - to chamstwo. I najgorsze ze z tym nic nie zrobisz.
    Gdyby przyslali rachunek do zaplaty - to moznaby se nim np. tylek podetrzec
    i odeslac spowrotem z pozdrowieniami ale kasa juz zostala sciagnieta, a o
    pare PLN do sadu przeciez nie pojdziesz bo to strata czasu i na tym to
    wszystko niestety bazuje :(

    Obawiam sie jednak ze Twoja corka wyslala jednak SMSa, badz rzeczywiscie
    zaakceptowala jakis durny regulamin w sieci.. Wpajaj ze NIGDY w przypadku
    rozrywki nie podajemy swoich danych, maila ani nawet telefonu. Maila mozna
    ew. wygenerowac sobie tymczasowego w byle serwisie, ktory bedzie dzialal
    przez pare minut i do ktorej do skrzynki po wygenerowaniu jest latwy dostep
    przez strone :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2013-10-27 22:04:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:32:58 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak tez wlasnie mysle. Do dzis nie mam xbox ani playstation. :-)
    Ja też nie mam. Grzecznościowo z córki sprzętu korzystam.;) Prezent od chrzestnego to
    był;)

  • 59. Data: 2013-10-27 22:06:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-27 21:53, Adam pisze:

    > A nie bylo to na zasadzie - wyslij darmowego SMS, a dostaniesz linka do
    > gry?

    No wlasnie nie. Sciagnela to przez wifi.

> [...]
    > i odeslac spowrotem z pozdrowieniami ale kasa juz zostala sciagnieta, a o
    > pare PLN do sadu przeciez nie pojdziesz bo to strata czasu i na tym to

    Zobacz to:
    http://www.smsquiz.pl/

    To sa niby nagrody i zwyciezcy. Na samym dole info o organizatorze, ale
    ani slowa jak sie z tego wypisac.

    > Obawiam sie jednak ze Twoja corka wyslala jednak SMSa, badz rzeczywiscie
    > zaakceptowala jakis durny regulamin w sieci..

    Tak podejrzewam, ze cos odchaczyla nieswiadomie niestety. Trudno sobie
    wyobrazic, ze to przechodzi bez akceptacji, ale z drugiej strony...??

    > Wpajaj ze NIGDY w przypadku
    > rozrywki nie podajemy swoich danych, maila ani nawet telefonu.

    No tak tez robie, ale widzisz jak to jest. Dzieciaki jak to dzieciaki,
    nie maja naszej swiadomosci, a starzy to sa juz starzy i gowno wiedza,
    zwlaszcza dla nastolatki. No musza popelniac wlasne bledy, nie ma
    wyjscia. Przeciez bylismy tacy sami. :-)

    Pozdro.. TK

  • 60. Data: 2013-10-27 22:48:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Oct 2013 21:42:31 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

> [...]
    > sciagnela sobie ze sklepu play darmowego poua na telefon przez wifi
    > domowe. Po paru dniach okazalo sie, ze dostaje platne sms'y z

    na pewno nie przez pou. Moje dzieciaki też to mają i żadnych SMSów.
    jednak myślę, zę było jak pisze Adam

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?