  • 71. Data: 2013-10-28 10:53:31
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 10:47:38 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Wiecej - ja na nie nie chodzilem, bo nie mialem w rozkladzie.

    upada ta szkołą obecna. Bo ja miałem już w podstawówce

    >Ty pomysl
    > logicznie czy chodzi o pou czy o miejsce pozyskania.

    to jak ktoś ściąga z dziwnych miejsc to znaczy, ze nie program jest
    źródłem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2013-10-28 11:10:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 10:40:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Zeby sie zastanawiac po kilka razy czy wszystko sie odchaczylo i nie byc >pewnym,
    ze nic przy okazji nie przyszlo?
    Takie czasy że nawet ściągnięcie najprostszej aplikacji nie jest łatwe.
    Kiedyś wchodziłem na dobreprogramy.pl czy podobną strone, pobierałem program,
    instalowałem(pamiętając o odchaczaniu różnych dodatków. teraz aby pobrac najprostszy
    progrma to kieuje do pobierania "menadżera pobierania" czy podobnego gówna i jak
    jests mało czujny to juz jakieś dodatkowe gówna się instaluja a w ostatniej
    kolejności poszukiwana aplikacja.

  • 73. Data: 2013-10-28 11:12:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 10:53, masti pisze:

    > upada ta szkołą obecna. Bo ja miałem już w podstawówce

    Moja szkola to nie ta obecna. Troche juz zyje na tym swiecie, ale w
    podstawowce logiki nie mialem.

    > to jak ktoś ściąga z dziwnych miejsc to znaczy, ze nie program jest
    > źródłem

    Nie pisalem, ze program. Poua mozna sciagnac z miliona roznych miejsc. W
    przypadku mojej corki ze sklepu play jako program darmowy. Przypuszczam,
    ze jakis odnosnik do takowego sklepu jest na karcie sim, ale prawde
    mowiac nie zaglebialem sie w to.

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2013-10-28 11:22:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-28 11:10, Kris pisze:
> [...]
    jests mało czujny to juz jakieś dodatkowe gówna się instaluja a w ostatniej

    Dokladnie tak jest. To sie robi tak upierdliwie zalosne, ze az sie nie
    chce po malu z neta korzystac. Jak kiedys mialem milion programow z
    roznych dziedzin do pouczenia sie i takich tam, tak teraz mam na kompie
    wylacznie to czego potrzebuje. Zero zabaw. Dzieciakom na moim kompie nie
    daje grac on line bo nigdy nic nie wiadomo. Kiedys do przechowywania
    min. programow braklo miejsca na dysku, a teraz mam 500GB magnetycznego,
    iles tam ssd i zastanawiam sie po ki chumito.
    Ten internet czuje, ze jak tak dalej pojdzie to wykonczy sie sam. Po
    prostu nie bedzie sie dalo z tego korzystac. Zostana jakies tematyczne
    kanaly i inne uslugi poza www. Historia zatoczy kolo i powroci swietnosc
    usenetu, ftp itp.

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2013-10-28 11:31:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 11:22:56 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Jak kiedys mialem milion programow z roznych dziedzin do pouczenia sie i >takich
    tam, tak teraz mam na kompie wylacznie to czego potrzebuje. Zero zabaw.

    Mam dokłądnie tak samo. Kiedyś sciągałem, testowałem, zostawiałem albo
    odinstalowywałem. teraz z powodów jak wyżeej nie chce mi sie.
    Zresztą odkąd zakupiłem laptopa z WIN8 to jest to tak intuicyjny system że pewnie i
    tak bym nie zgadł gdzie aplikacja sie zainstalowała;)
    Myslałem że win 8,1 poprawi troche obsługe, zaktualizowałem jakoś tydzięń temu do 8,1
    ale zmian nie widac.
    Skończy się pewnie na formacie i instalacji win7.

  • 76. Data: 2013-10-28 12:27:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > i jak jests mało czujny to juz jakieś dodatkowe gówna się instaluja a w

    Wystarczy się przerzucić na 8.1 - aplikacje pobierasz ze sklepu (darmowe) i
    masz gwarancję że są bez wirusów nachalnych reklam (nienachalne są
    dozwolone), większych błędów i używając ich nie zepsujesz sobie systemu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 77. Data: 2013-10-28 12:31:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:
> [...]

    > temu do 8,1 ale zmian nie widac.
    > Skończy się pewnie na formacie i instalacji win7.

    Bez jaj. 7 i 8 to ten sam system. Struktura plików i katalogów się nie
    zmieniła taka samo jak jądro. Jedyna różnica to "nakładka" Modern UI zamiast
    przycisku Start. Pod spodem jest dokładnie ten sam system.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 78. Data: 2013-10-28 13:22:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 12:31:40 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Bez jaj. 7 i 8 to ten sam system. Struktura plików i katalogów się nie
    > zmieniła taka samo jak jądro. Jedyna różnica to "nakładka" Modern UI zamiast
    > przycisku Start. Pod spodem jest dokładnie ten sam system.
    Napisze tak- windowsem mam do czynienie od win95 chyba. Wszystkie pozostałe wersje
    miałe okazje miec na swoich kompach. Oprócz visty która była porazką było ok. Win7
    spokojnie dało się obsługiwac . Ale ten win87 czy 8,1 bo zaktualizowałem to jakas
    porazka. Może ja nienowoczesny jestem ale wolałemstary interfejs. Tu wiecznie jakies
    sklpey windows, konto micrsoft bez przzrwy pytania czy chce połączyc to konto z
    tamtym, wyskakuijące niewiadomo po co, na co i kiedy narożniki itp.
    Piszesz że to jakiś"modern UI" jest sprawcą tej intuicyjności.
    Można ten "modern cos tam " wyłaczyć?

  • 79. Data: 2013-10-28 14:13:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Napisze tak- windowsem mam do czynienie od win95 chyba. Wszystkie
    > pozostałe wersje miałe okazje miec na swoich kompach. Oprócz visty która
    > była porazką było ok.

    Pełna zgoda - Vista byłą nieużywalna :-)

> [...]
    > narożniki itp.
    > Piszesz że to jakiś"modern UI" jest sprawcą tej intuicyjności.

    Po kolei:
    Windows 8 to to siódemka z dołożonym kafelkowym trybem pracy (Modern UI) -
    to ten ekran co się domyślnie uruchamia na starcie. Można tak skonfigurować
    system by od razu włączał się do "normalnego" (starego) pulpitu. Niestety w
    tej chwili nie pamiętam gdzie to się przełączało (prawdopodobnie w
    rejestrze) na pewno google to wie :-)
    Konto Microsoft jest potrzebne tylko jeśli chcesz coś kupować ze sklepu (lub
    pobierać za darmo) to jest jeden identyfikator do wszystkich usług
    Microsoft. Jeśli nie chcesz używać kafelkowych aplikacji to tego konta nie
    potrzebujesz.

    Drugą zmianą z 7 na 8 było usunięcie menu 'start' są programy które to menu
    przywracają i wtedy taki system wygląda i użytkuje się zupełnie tak jak
    siódemkę.
    Poszukaj w sieci jest tego sporo i trzeba sobie wybrać taki jaki Tobie
    najbardziej odpowiada.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 80. Data: 2013-10-28 14:30:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:13:29 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > system by od razu włączał się do "normalnego" (starego) pulpitu. Niestety w
    > tej chwili nie pamiętam gdzie to się przełączało (prawdopodobnie w
    Pewnie wie. Wyskakujące narożniki pewnie też mozna jakąs nakładką wyłączyć. tylko
    trzeba ściuagac dodatkowe programy/nakładki a ja pytam po co. Siedze teraz przed
    kompem z win7 iok, win8 uzytkow tragedia- zona twierdzi to samo żeby nie byc
    gołosłowny. Np komp z win 8 nie chce mi się połączyc po sieci lan z serwerem
    sieciowym. Inne kompy z win7 telefony z androidem itp łączą sie bez problemu win8 nie
    chce. Google zna problem bo inni uzytkownicy mieli podobny rozwiązania póki co nie
    ma.

> [...]
    > pobierać za darmo) to jest jeden identyfikator do wszystkich usług
    > Microsoft. Jeśli nie chcesz używać kafelkowych aplikacji to tego konta nie
    Tylko że wszędzie ten intuicyjny system próbuje mi to konto "wymusić" Trzeba być
    czujnym żeby coś nie koiknąc jakiejś zgody na połączenie czegoś z czymś tam.
> [...]
    > siódemkę.
    > Poszukaj w sieci jest tego sporo i trzeba sobie wybrać taki jaki Tobie
    Pewnie sa takie programy ale ja nie lubię instalowac nakładek i programów żeby
    "poprawiać fabrykę" W win7 takich problemów nie miałem.
    Ktoś zaraz napisze że jest Linuks- przerabiałem, dziękuje bardzo top nie dla mnie.