  • 121. Data: 2013-10-29 18:01:01
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 16:46:16 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > To nie są te same modele.

    Rotfl :) Jasne, producent tworzy od podstaw kazdy sprzedawany model :-)

    > Różnią się nie tylko brakiem 3D, ale także i wieloma innymi funkcjami.
    > Ty zaś twierdziłeś, ze są to te same modele.

    Ale ja nie napisalem nawet o jakie modele chodzi tylko o ogolny schemat.

    Podsumowujac - kupiles zajebiscie drogi TV z 3D zeby ogladac wiadomosci w
    SD :-))

    Ja mam z samsunga plazme w salonie i leda w sypialni i nie zauwazam zadnych
    dziwnych objawow o ktorych tak sie rozpisales - moze dlatego ze nie ogladam
    praktycznie nic w SD, a audio leci mi po swiatelku do wzmacniacza i porzadnego
    audio ? :)

    Odpustowy design? Przeciez wszystkie te tv nie maja zadnego designu - ekran
    i 1cm czarna ramka dookola - mozna to zrobic inaczej? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 122. Data: 2013-10-29 19:59:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 18:01:01 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > i 1cm czarna ramka dookola - mozna to zrobic inaczej? :D
    Daj spokój.
    Każdą nawet najbardziej absurdalną decyzję/wybór można jakoś uzasadnić;)

  • 123. Data: 2013-10-29 20:42:43
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Rotfl :) Jasne, producent tworzy od podstaw kazdy sprzedawany model
    > :-)

    Nie, ale wszystkie produkty danego producenta nie są tym samym modelem,
    tak jak Ty twierdzisz.

    > Ale ja nie napisalem nawet o jakie modele chodzi tylko o ogolny
    > schemat.

    Zbyt uogólniasz i dlatego jesteś w błędzie.

    > Podsumowujac - kupiles zajebiscie drogi TV z 3D zeby ogladac
    > wiadomosci w SD :-))

    Nie. Kupiłem zajebiście dobry TV w dobrej cenie, który posiada zajebisty
    obraz zarówno w HD, SD, 3D, a także dobrej jakości dźwięk, a przy tym
    jak się okazało w cenie lepszej od Samsunga. Na pierwszy rzut mój Sony
    był droższy o ok. 600zł od porównywalnych klasowo modeli Samsunga.
    Okazało się jednak, że Sony zapewnia o wiele wyższą jakość obrazu i
    dźwięku, a do tego za tą cenę ma 5 lat gwarancji, a nie 2 lata jak
    Samsung. W przypadku Samsunga można było wydłużyć gwarancję do 5 lat za
    dodatkowe ok. 800zł. Jak więc widzisz Sony okazał się o ok. 200zł tańszy
    od Samsunga zakładając, że korzystamy z tej samej opcji ochrony.

> [...]
    > zadnych
    > dziwnych objawow o ktorych tak sie rozpisales - moze dlatego ze nie

    Raczej dlatego, że nie miałeś okazji porównać go z innymi, markowymi
    telewizorami.

    > a audio leci mi po swiatelku do wzmacniacza i porzadnego audio ? :)

    Zapewne nie jest to jedyna proteza, która przydałaby się w Twoich TV :)

    > Odpustowy design? Przeciez wszystkie te tv nie maja zadnego designu -
    > ekran i 1cm czarna ramka dookola -
    > mozna to zrobic inaczej? :D

    Tak. Można to zrobić bardziej odpustowo i obleśnie, tak jak zrobił to
    Samsung - dodać do tej 1cm czarnej ramki, ramkę z przezroczystego plexi
    lub niklowanego plastiku :)

  • 124. Data: 2013-10-29 21:01:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > Aha! Czyli zakup nowego TV to głupota, ale komputery należy wymieniać
    > najrzadziej raz na pół roku :D
    > Co do komputera to nie mam strasznie dziadowskiego. Rzecz polega na
    > tym, że każda nowsza generacja komputerów nafaszerowywana jest coraz
    > większą ilością zbędych zamulaczy, któych najzwyczajniej nieraz nie
    > da się usunąć.

    twoja wiedza o TV jest mniej więcej taka sama jak o komputerach...

    ten tekst o zamulaczach jest warty jakiejś nagrody za pierdołę roku.

  • 125. Data: 2013-10-29 21:03:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > No i doszedłeś dokładnie do tego o czytm ja napisałem.
    > Wybrałem TV, któy posiadał funkcje, na których mi zalezało. Powalił
    > mnię jakością obrazu i przede wszystkim dźwięku, którego już nie
    > uświadczysz w 90% obecnie produkowanych telewizorów.

    jeśli idzie o dzwięk to nawet nie ma co liczyć na nawet minimalnie solidny
    dzwięk z TV szczegolnie płaszczaka:)

> [...]
    > XP i to jeszcze mocno odchudzonego z większości zbędnych usług i
    > wodotrysków.
    > Niemożliwość pozbycia się niektórych programów typu crapware, któe jak
    > się często okazuje jest nierozerwalne z hardware i systemem, z którym
    > komputer został dostarczony.
    > Oczywiście system można zmienić, ale odbywa się to często kosztem
    > ograniczenia wydajności spowodowanej brakiem możliwości uaktywnienia
    > niektórych funkcji chipsetów i koło się zamyka. Aby móc uaktywnić te
    > funkcje musisz zainstalować oprogramowanie, które same w sobie obciąża

    jakieś strasznie lamerskie pierodoły opowiadasz...

  • 126. Data: 2013-10-29 21:06:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
    > ^ skoro nalezysz do tych "kumatych" to nie powinienes w ogole
    > potrzebowac
    > takiej rzeczy jak "przywracanie systemu". Ja aktualnie siedze na
    > starusienkiej
    > toshibie z celeronem 2.0, mam tu tylko dolozony ram do 3GB i dysk SSD
    > i ten
    > komp mimo ze windowsa7 instalowalem wieki temu - chodzi jak zloto,
    > nie widze
    > zupelnie potrzeby jakiegos przywracania go - przywracac trzeba jak
    > sie nie
    > potrafi o niego dbac niestety... :)

    Urzytkownik to troll ciekawe czy naprawdę ma tv 3d w domu czy tylko takie
    bajeczki opowiada...

  • 127. Data: 2013-10-29 21:31:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 20:42:43 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Nie, ale wszystkie produkty danego producenta nie są tym samym modelem,
    > tak jak Ty twierdzisz.

    No nie sa - maja inne literki :-) Ale bebechy w danej serii siedza te same.
    Nie zdziwilbym sie gdyby te 3D bylo realizowane zmiana softu w tym samym
    hardwarze :-)

    > Nie. Kupiłem zajebiście dobry TV w dobrej cenie, który posiada zajebisty
    > obraz zarówno w HD, SD, 3D, a także dobrej jakości dźwięk, a przy tym

    No napisz w koncu co kupiles - jaki to model?

    > Samsung. W przypadku Samsunga można było wydłużyć gwarancję do 5 lat za
    > dodatkowe ok. 800zł. Jak więc widzisz Sony okazał się o ok. 200zł tańszy
    > od Samsunga zakładając, że korzystamy z tej samej opcji ochrony.

    No nie widze bo nie wiem jaki tv kupiles i za ile wiec nie mam go z czym
    porownac ;)

    > Raczej dlatego, że nie miałeś okazji porównać go z innymi, markowymi
    > telewizorami.

    Aha :) No nie wiem - dla mnie obraz maja oba jak zyletki, szczegolnie
    plazma przypuszczam ze pod kazdym wzgledem przewyzsza tego soniacza :-)

    > Zapewne nie jest to jedyna proteza, która przydałaby się w Twoich TV :)

    Proteza !? :-) Dobre :)) Filmy z BD / DVD a nawet z TV z dzwiekiem surround
    ogladasz tez na tych glosniczkach? To jakies 1% jakosci i efektow jakie daje
    porzadny, dodatkowy zestaw audio :-)

    > Tak. Można to zrobić bardziej odpustowo i obleśnie, tak jak zrobił to
    > Samsung - dodać do tej 1cm czarnej ramki, ramkę z przezroczystego plexi
    > lub niklowanego plastiku :)

    Ło rany ales esteta - ja nawet nie wiem jaka moje maja ramke bo zupelnie
    na to uwagi nie zwracam, przeciez to jest tak cienkie ze tego w ogole
    nie widac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 128. Data: 2013-10-29 22:17:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 21:31, Adam pisze:

    > No nie sa - maja inne literki :-) Ale bebechy w danej serii siedza te same.
    > Nie zdziwilbym sie gdyby te 3D bylo realizowane zmiana softu w tym samym
    > hardwarze :-)

    Jest niestety znacznie prosciej. Nie wiem jak z 3D bo tu jakas
    komunikacja z okularami potrzebna jest, ale rozne inne niedostepne opcje
    w tanszych modelach sa zwyczajnie blokowane. W trybie serwisowym smialo
    mozna to odblokowac i cieszyc sie wiekszoscia opcji wyzszych modeli. A
    tak przy okazji to powiem szczerze, ze 3D w 50" mnie nie powala. Trzeba
    siedziec niemal w tewizorze.

    > Aha :) No nie wiem - dla mnie obraz maja oba jak zyletki, szczegolnie
    > plazma przypuszczam ze pod kazdym wzgledem przewyzsza tego soniacza :-)

    Tez mam plazme, jakos trudno mi sie przyzwyczaic do plastikowego obrazu
    LCD, ale zauwazylem przypadkiem ciekawostke. Podlaczylem ktoregos dnia
    kompa w celu obejrzenia zdjec. No i w kompie na zdjeciu wyraznie bylo
    widac w glebokim cieniu postac, a w telewizorze w tym samym miejscu byla
    ladna czern. Regulacja kontrastu i jasnosci nie wiele pomogly, zupelnie
    jakby przejscie w czern bylo zero jedynkowe. W normalnym uzytkowaniu
    tego nie widac, bo film to film, ale jesli chodzi o zdjecia to niestety
    pewne niedoskonalosci rzucaja sie w oczy.

    > Proteza !? :-) Dobre :)) Filmy z BD / DVD a nawet z TV z dzwiekiem surround
    > ogladasz tez na tych glosniczkach? To jakies 1% jakosci i efektow jakie daje
    > porzadny, dodatkowy zestaw audio :-)

    Mam starego kineskopowego Philipsa u dzieciakow w pokoju z dzwiekiem
    jakims tam specjalnym. Przy nim plazma to syf.

    > Ło rany ales esteta - ja nawet nie wiem jaka moje maja ramke bo zupelnie
    > na to uwagi nie zwracam, przeciez to jest tak cienkie ze tego w ogole
    > nie widac :-)

    Uzytkownik trocha racji ma. Sasiad moj ma plazme Samsunga jako, ze
    pracuje w serwisie tejze firmy. Model osiem tysiecy cos tam, to ponoc
    jakis wysoki. No i telewizor jak telewizor, ale ta noga - grafitowo
    srebrna wysoka na kilkanascie cm. No nie sposob jej nie zauwazyc. Moim
    zdaniem przerost formy i Sony faktycznie wygladaja bardziej elegancko,
    ale to tez moze kwestia gustu. Mnie osobiscie ta jedyna noga mocno razi.

    Pozdro.. TK

  • 129. Data: 2013-10-29 22:22:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 22:17:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > zdaniem przerost formy i Sony faktycznie wygladaja bardziej elegancko,
    > ale to tez moze kwestia gustu. Mnie osobiscie ta jedyna noga mocno razi.

    Moje oba TV wisza na scianach wiec mi to wsjo rawno, widac tylko ramke :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 130. Data: 2013-10-29 22:29:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-29 22:22, Adam pisze:

    > Moje oba TV wisza na scianach wiec mi to wsjo rawno, widac tylko ramke :-)

    No to oczywiscie jest jakis sposob. Ja jakos nie poszedlem za tym
    trendem i wole tradycyjne rozwiazania. Mam w salonie niska szafke i TV
    na wysokosci oczu siedzac na kanapie. Nie mam Samsunga, wiec u mnie noga
    jest OK. :-))

    Pozdro.. TK