  • 211. Data: 2013-11-01 09:28:29
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:5272b749$0$2279$65785112@news.neostrada.pl...

    > Skype to jest mallware.
    > Zainstaluj sobie na kompie jitsi.org na androidzie CSipSimple i konto
    > na ostel.co
    > To na początek.
    >
    > jestem k...@o...co po protokole sip z szyfrowaniem :-)

    Ilu masz znajomych, którzy tego używają? :)

  • 212. Data: 2013-11-01 09:31:29
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > https://www.schneier.com/blog/archives/2013/10/d-lin
    k_router_b.html

    D-Linki po kolei lądowały u mnie na pile do cięcia, psuło i wieszało się
    to strasznie.
    Został mi jeden jeszcze do wymiany, ale akurat to hasło na nim nie chodzi.

    Swoją drogą o Cisco (i podmarkach) też tak się mówi. Z tego powodu
    zaprzyjaźniona firma nie stosuje ich produktów w monitoringu.

    Tak jest wszędzie, czasami o tym wiemy, czasami nie :)

    Mój ulubiony przykład, co ciekawe znani mi użytkownicy, którym o tym
    wspomniałem twierdzili, że im to nie przeszkadza.

    http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-mal
    y-donosiciel.html

    Miłego.
    Irek.N.

  • 213. Data: 2013-11-01 09:45:31
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Ja mam stara E50 i mi wystarcza. Wiem wiocha,

    Zajefajny, ostatni niezniszczalny telefon Nokii. Służył mi dłużej jak
    jego następca E51, który po niecałych 2 latach użytkowania nadawał się
    na śmietnik. E50 używałem przez chyba 4 lata i nadal wygląda jakbym go
    kupił dopiero tydzień temu. Służy mi jako telefon zastępczy.
    Szkoda tylko, że miał tak mało pamięci operacyjnej, brak WiFi, brak
    odbiornika GPS oraz mocno niedopracowany system operacyjny Symbian,
    który lubił się wieszać. Najbardziej żenujące w tym telefonie było
    wieszanie się w trakcie odbierania rozmowy. Włączał się wtedy tryb
    głośnomówiący. Można było prowadzić rozmowę, ale nie można było ani
    wyłączyć trybu głośnomówiącego, ani też przerwać rozmowy. Pomagał tylko
    i wyłącznie reset poprzez wyjęcie baterii.

  • 214. Data: 2013-11-01 11:11:41
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Ja też w BF grywam :-) Tylko na PC :-)

    to przyleź wieczorkiem na rulez-server.de :)

  • 215. Data: 2013-11-01 16:52:19
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to przyleź wieczorkiem na rulez-server.de :)

    Ale BF4 nie kupiłem, bo jest po Polsku i nie da się zainstalować w
    oryginale. Słuchać się nie daje dialogów nawet w multiplayer :-)
    Kojarzy się to z tym syfem w wojsku z filmu "samowolka" z gnojeniem jednych
    przez drugich - falą i post sovieticus:-)

    BF3 jedynie :-) Jaka mapa ci się podoba ?

  • 216. Data: 2013-11-01 16:54:29
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <s...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Ilu masz znajomych, którzy tego używają? :)

    Wystarczająco :-) Służbowo wszyscy, rodzina prawie cała, znajomych 10% tego
    co na Skype ale Skype traktuję jak mallware od czasu przejęcia przez MS jak
    postawili własne serwery zamiast supernodów p2p.

  • 217. Data: 2013-11-01 16:57:54
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message

    > https://www.schneier.com/blog/archives/2013/10/d-lin
    k_router_b.html

    > D-Linki po kolei lądowały u mnie na pile do cięcia, psuło i wieszało się
    > to strasznie.

    Ja nigdy nie trzymam firmweru oryginalnego. Najpierw sprawdzam listę
    kompatybilności na DD-WRT, open-wrt czy tomato i dopiero kupuję sprzęt :-)
    Odkąd pamiętam tak robię :-) Od czasów WRT54G/GL czyli dawno :-)

    Np jak dają neta to zawsze chcę publiczne IP, a później robię własnego nata.

  • 218. Data: 2013-11-01 17:10:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:57:54 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Np jak dają neta to zawsze chcę publiczne IP, a później robię własnego nata.

    A co za roznica czy dostaniesz prywatny czy publiczny IP?
    NATa po swojej stronie i tak mozesz zrobic. Bo chyba nie sadzisz, ze
    publiczny IP w jakikolwiek sposob "uwalnia" Cie od routera providera?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 219. Data: 2013-11-01 17:17:09
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Np jak dają neta to zawsze chcę publiczne IP, a później robię własnego
    > nata.

    > A co za roznica czy dostaniesz prywatny czy publiczny IP?

    Podwójny nat to problemy jak sam wiesz.

  • 220. Data: 2013-11-01 17:27:09
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Bo chyba nie sadzisz, ze
    >publiczny IP w jakikolwiek sposob "uwalnia" Cie od routera providera?:)

    Publiczne kilka adresów daje panowanie nad portami przychodzącymi. To ja
    decyduję co wpuszczam i na jakich zasadach, a nie operator, który chętnie
    wytnie mi voip.

    Masz np maskę *.252 czy *.248 i na jednym IP stawiasz Raspberry Pi, który
    robi za serwer voip i jest na publicznym. Czyli to takie DMZ ale na
    fizycznych adresach, a inny IP puszczasz przez router i dopiero za nim
    robisz NAT. Najpierw rozdzielasz na switchu dalej RaspberryPi, cośtam
    jeszcze i router z firewallem. Do tego jeszcze ciekawąsprawą jest VPN do
    domu aby korzystając z publicznych sieci nie pokazywać im co się robi.
    Zresztą co będę Cię uczył :-)