  • 1. Data: 2012-04-14 17:55:50
    Temat: cisy
    Od: Krzysztof Piskorski <t...@g...com>

    moje cisy ostatnio podżólkły końcówki są suche .pryskałam i podlewałam
    'Aliette', ale nic nie pomaga.doradzcie coś :) mam 80 krzakow. w
    centrach ogrodniczych nie wiedzą,każdy mówi co innego. licze na Waszą
    pomoc

  • 2. Data: 2012-04-15 20:05:58
    Temat: Re: cisy
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    U mnie też jest to zjawisko.
    Po pierwsze nie panikuję,
    po drugie sypię kwaśny torf,
    po trzecie podlewam.
    I żadnych innych zaklęć.
    I o dziwo robi się zielony !!!

    Pozdrawiam
    c...@w...pl

    Użytkownik "Krzysztof Piskorski" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

  • 3. Data: 2012-04-16 12:09:33
    Od: Aabacus <a...@t...pl>

    On 15 Kwi, 20:05, "c_apitan" <c...@v...pl> wrote:
> [...]
    > 'Aliette', ale nic nie pomaga.doradzcie coś :) mam 80 krzakow. w
    > centrach ogrodniczych nie wiedzą,każdy mówi co innego. licze na Waszą

    Mije ciszy troche podsychają i żółkną podczas zimy, ale potem jest ok,
    wypuszczają nowe pędy.