  • 41. Data: 2014-03-05 11:51:40
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ja bym go zdecydowanie powiększył. Mieszkałem w dwóch domach po czym
    > wybudowałem trzeci. Każdy miał za mały garaż. Teraz mam 35 metrów i to
    > tez jest za mało.

    Garaz przeznaczyc na graty, a auta stawiac na dworze lub pod wiata.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 42. Data: 2014-03-05 12:01:14
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Wystarczy oczujkować bramę garażową i furtkę.

    Beda chcieli to i tak wejda. Wiec dla swojego spokoju mozesz cos sobie
    zalozyc, ale i tak skutecznosc alarmu jest niska.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 43. Data: 2014-03-05 12:19:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > O widzisz, takie podejście mi się podoba.
    > Wystarczy oczujkować bramę garażową i furtkę.

    Trochę uprościłeś - pozostaje jeszcze cały płot, który złodziej może
    przeskoczyć :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 44. Data: 2014-03-05 12:45:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-05 12:19, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Trochę uprościłeś - pozostaje jeszcze cały płot, który złodziej może
    > przeskoczyć :-)

    Mam przeczucie, że znalazłeś jakiś dobry tani sposób na oczujnikowanie
    płotu. Zgadłem?

    Opowiadaj...

    --
    MN

  • 45. Data: 2014-03-05 12:49:27
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Zależy,jakie kto ma podejście.Milo jest wysiąść z samochodu w garażu,gdy deszcz
    pada,jeszcze milej wyjechać rano bez skrobania szyb.
    Tylko że garaż powinien być na powierzchni,a nie można ich robić bez umiaru.Nie każdy
    lubi zabudowanie gospodarcze z mieszkalną do- czy -nadbudówką
    Wiata jest rozwiązanienm o tyle dobrym,że-jeśli niepotrzebna-zdemontujesz i po
    ptokach.No i podatku nie placisz,a u mnie podatek od budynków gospodarczych-np
    wolnostojący garaz lub komórka- jest po byku wysoki.A sam dach jest jednak tanszy niż
    dach i ściany,zwlaszcza że zawsze je można "dokomponować".

    Sarna-szczególnie sploszona- spoko przelata 1,5 m siatkę,zwlaszcza że w pośpiechu jej
    nie widzi.drzewka najbardziej uszkadzają króliki(zajęcy prawie nie widać)-i żylka. Na
    tę ostatnią znalazlem sposób:na każdą roślinę nalożylem kawalek-ok 10cm_-przeciętej
    wzdluż jasnej rury PCV.Dziala.

  • 46. Data: 2014-03-05 13:11:50
    Od: dolniak <d...@g...com>

    No,ja też chętnie poczytam.Na wlasny użytek doszedlem,że do czujek zewnętrznych
    najlepszy bylby nadawany z glośnika(ów)tubalny komunikat,np"goścu,wlazleś tu bez
    zgody gospodarza.Jak się obudzi to ci nogi z d powyrywa" czy cóś tak.Na tyle
    glośno,ze nie tylko wlaściciela(może go nie być)ale i sąsiadów obudzi.A dobry sąsiad
    to skarb!

  • 47. Data: 2014-03-05 13:15:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Mam przeczucie, że znalazłeś jakiś dobry tani sposób na oczujnikowanie
    > płotu. Zgadłem?

    Nie

    Nie ma _dobrego_ i _taniego_ sposobu na wykrycie złodzieja na posesji.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 48. Data: 2014-03-05 13:21:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "dolniak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > sam dach jest jednak tanszy niż dach i ściany,zwlaszcza że zawsze je można

    Wolnostojący garaż kłóci się z początkiem Twojej wypowiedzi (tej o deszczu)
    :-)
    Garaż aby był wygodny musi mieć zadaszone i osłonięte od wiatru przejście do
    domu. Wtedy w zimie można pójść do auta w samych swetrach a nie trzeba
    dzieciom zakładać kurtek by po 5 minutach je ściągnąć. To samo z zakupami.
    Można po powrocie do domu ściągnąć kurtkę i buty i spokojnie sobie nosić
    zakupy w papciach z auta do kuchni itd.

> [...]
    > prawie nie widać)-i żylka. Na tę ostatnią znalazlem sposób:na
    > każdą roślinę nalożylem kawalek-ok 10cm_-przeciętej wzdluż jasnej rury

    Nie wiem, czy mam za płotem króliki nigdy żadnego nie widziałem (co
    oczywiście nie znaczy że ich nie ma) na pewno u mnie najwięcej zniszczeń
    robią nornice.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 49. Data: 2014-03-05 13:54:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-05 13:15, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie
    >
    > Nie ma _dobrego_ i _taniego_ sposobu na wykrycie złodzieja na posesji.

    No trudno. To opowiedz o tych dobrych i drogich a potem o tanich i złych.

    --
    MN

  • 50. Data: 2014-03-05 14:28:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 05 Mar 2014 11:51:40 +0100, Marek

    > Garaz przeznaczyc na graty, a auta stawiac na dworze lub pod wiata.

    Ja tam lubię suchą stopą wsiadać do samochodu i choć ogrzewanie postojowe
    mam i mi tyłek w zimie nie marźnie przesadnie -- bo wsiadam do 20sC
    niezależnie od temp zewnętrznej i w połowie rozmarzniętego/odśnieżonego
    auta -- to jednak dzięki garażowi brak konieczności ubierania/rozbierania
    to zaleta.

    Czyli poszerzam jeszcze garaż. ;)

    --
    Pozdor Myjk