  • 11. Data: 2010-09-15 21:31:59
    Temat: Re: co lubią myszy??! [ot]
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2010-09-15 23:14, medea pisze:
    > Ja ostatnio mam inny problem - okoliczne koty (nie moje) regularnie
    > znoszą mi pod dom zagryzione myszy i krety, w ilościach jak dla mnie
    > zadziwiających.

    http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/1
    2/buttersafe.jpeg?w=451&h=586

    ;-)

    --
    NotBear

  • 12. Data: 2010-09-16 08:14:32
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-15 23:31, NotBear pisze:

    > http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/1
    2/buttersafe.jpeg?w=451&h=586

    > ;-)

    Wiedziałam, że ta pręgowany rudzielec coś knuje. ;)

    Ewa

  • 13. Data: 2010-09-16 08:38:44
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-09-16 10:14, medea pisze:

    2/buttersafe.jpeg?w=451&h=586

    > Wiedziałam, że

    ten

  • 14. Data: 2010-09-16 12:45:17
    Temat: Re: co lubią myszy??!
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2010-09-15 21:40, użytkownik p 47 napisał::

    > Zalęgły mi się myszy w dużych ilościach (nota bene podobno wróży to
    > ostrą zimę)!
    > Nastawiłem łapki z kiełbaską na przynętę ale już kilka dni chodzą sobie
    > koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Kielbase? Zjesc najlepiej.

    BP MSPANC :-)

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 15. Data: 2010-09-16 14:19:02
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:4c9128ab$0$20999$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie kupuj kiełbasy w hipermarkecie.
    Taka właśnie najlepsza jak łapka nie zadziała to mysz i tak zdechnie ;)

  • 16. Data: 2010-09-26 13:26:33
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    p 47 napisał(a):

> [...]
    > Nastawiłem łapki z kiełbaską na przynętę ale już kilka dni chodzą sobie koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Serek :)
    Pamiętaj, że łapki są prawie jednorazowego użytku. Po każdym
    odstrzeleniu myszy, łapkę trzeba wyprażyć, wyszorować itd Mają za dobry
    węch na powtórzenie błędu ;)

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    fotki http://tomaszkrusz.ovh.org

  • 17. Data: 2010-09-26 14:08:14
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Łapałem po kilka do tej samej bez mycia

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2010-09-26 14:39:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    > Łapałem po kilka do tej samej bez mycia

    Dawno temu w ciągu nocy złapałem 15 myszy w mieszkaniu ( nie miałem kota),
    niedawno dostała się jakaś mysz - w jesieni pchają się pod dach, kot w domu,
    ale to łapka okazała się skuteczna. Kot nie wszędzie wejdzie, a mysz można
    nawet na kawałek skórki chleba, przywiązany nitką do szpikulca, aby nie
    zdjęła, co się zdarza.

  • 19. Data: 2010-09-26 22:46:22
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-09-26 15:26, tomaszkrusz pisze:
    > Serek :)
    > Pamiętaj, że łapki są prawie jednorazowego użytku. Po każdym
    > odstrzeleniu myszy, łapkę trzeba wyprażyć, wyszorować itd Mają za dobry
    > węch na powtórzenie błędu ;)

    Piszesz o szczurach myszy są głupsze od nich i łapią się na tą samą łapkę
    bez mycia.

  • 20. Data: 2010-09-28 20:05:30
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    Kamikazee napisał(a):

    > Piszesz o szczurach myszy są głupsze od nich i łapią się na tą samą łapkę
    > bez mycia.

    Moje nie są takie głupie :)
    W tamtym tygodniu dwie złapałem żywcem (szyba plus stare małe akwarium),
    ale skakała po zamknięciu.