  • 1. Data: 2010-08-25 20:19:12
    Temat: co na pająki?
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    Mam już dość ukąszeń pająków podczas snu (trudno i długo gojące się,
    paskudnie wyglądające ranki). Każde okno zabezpieczyłem siatką, ale
    przedostają się przez szpary w podłodze (cyklinowane deski). Czy jest
    jakiś środek chemiczny odstraszający te ścierwa?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-25 21:14:31
    Temat: Re: co na pająki?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > przedostają się przez szpary w podłodze (cyklinowane deski). Czy jest
    > jakiś środek chemiczny odstraszający te ścierwa?

    Lepy na nogi łóżka. I dobry odkurzacz. Albo chemia. Uszczelnienie szpar
    kitem z trocin drewnianych i żywicy

  • 3. Data: 2010-08-26 06:53:54
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "M1SLQ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > przedostają się przez szpary w podłodze (cyklinowane deski). Czy jest
    > jakiś środek chemiczny odstraszający te ścierwa?

    A jesteś pewien że to pająki?
    Nie masz przypadkiem jakiegoś strasznie starego stylowego (albo i nie)
    łóżka? Bo nocne gryzienie i paskudne ranki pasują jeszcze do pluskiew, ich
    się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2010-08-26 07:11:27
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Damork" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > łóżka? Bo nocne gryzienie i paskudne ranki pasują jeszcze do pluskiew, ich
    > się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

    Mnie załatwiały pająki okolice kostek , też myślałem o innych
    mozliwościach, ale przegląd pościeli nie dawał informacji. W końcu udałem,
    że się kładę i przygotowałem sobie lampę. gdy mnie załaskotało zapaliłem
    światło i zobaczyłem olbrzymiego pająka w granicach 4-6 cm średnicy zarysu.
    Gdybyż to był jeden, ale było też kilka mniejszych - domyśliłem się, że
    potomstwo. Czmychnęły wszystkie w kierunku rogu ramy łóżka. odchyliłem i
    zobaczyłem pod spodem duży lejek upleciony z pajeczyny i mnóstwo pająków w
    różnych rozmiarach. Zgasiłem światło, kazałem przygotowac odkurzacz i gdy
    ponownie zaświeciłem przytnąłem rurę do leja wciągając zawartość. Matka
    umknęła ale niedaleko i zdążyłem ją też wessać. Woda w zbiorniku Hyli stała
    się szara od części ciał pająków. Od tamtego czasu mam spokój.
    Moja prababka nie pozwalała ich zabijać, powiedziała, że będą winowajcę
    gryźć całe życie - co się sprawdziło. Ta pajeczyca drażniła ranki jadem i
    dotykiem, drapałem się, więc odsłaniałem kolejne i to była karma dla nich -
    limfa sącząca si.ę z ran. Teraz przeglądam i gdy zoczę jednego - szukam
    kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

  • 5. Data: 2010-08-26 07:23:43
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    Panslavista:

    > W końcu udałem,
    > że się kładę

    Dobre!
    Pajak dal sie nabrac!

    > zobaczyłem olbrzymiego pająka w granicach 4-6 cm średnicy zarysu.

    Taki pajck-monstrum-morderca...

    > było też kilka mniejszych - domyśliłem się, że
    > potomstwo.

    Tak, to bardzo istotne ustalenie pokrewienstwa miedzy pajakmi.

    > kazałem przygotowac odkurzacz

    Masz sluzbe przygotowujaca odkurzacz, a sam musisz wciagac pajaki?

    > Woda w zbiorniku Hyli stała
    > się szara od części ciał pająków.

    Az mam dreszcze. Hitchkok by tego lepiej nie nakrecil.

    > szukam
    > kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

    Masz prawdziwego przyjacela. Lepszy niz pies czy zona.

    Strachu S.

  • 6. Data: 2010-08-26 07:31:29
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Strachu S." <s...@o...pl> wrote in message
    > Panslavista:

    > Dobre!
    > Pajak dal sie nabrac!

    Dokładnie, zanim usiadłem na łóżku wyczuwał ruchy i nawiewał. Światło też
    płoszyło. więc siedziałem z lampą w ręce i czekałem bez ruchu...

    Dobry jest... :-)))))))))

  • 7. Data: 2010-08-26 07:35:23
    Temat: Re: co na paj?ki?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > limfa s?cz?ca si.ę z ran. Teraz przegl?dam i gdy zoczę jednego - szukam
    > kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

    wzruszyłem się

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-08-26 08:53:33
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > ich
    > się w dzień nie uświadczy, własnie w nocy wyłażą.

    100% pewności nie mam. Ranki początkowo wyglądają jak po ukłuciu komara,
    ale mają 4 kropeczki (dwie bliżej siebie a dwie dalej, tworzą jakby
    wierzchołki trapezu). Długo się goją.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-08-26 09:15:44
    Od: marioz_fl <m...@o...eu>

    W dniu 2010-08-26 09:11, Panslavista pisze:
> [...]
    > ponownie za?wieci?em przytn??em rur? do leja wci?gaj?c zawarto??. Matka
    > umkn?a ale niedaleko i zd??y?em j? te? wessa?. Woda w zbiorniku Hyli sta?a
    > si? szara od cz?ci cia? paj?k?w. Od tamtego czasu mam spok?j.
    > Moja prababka nie pozwala?a ich zabija?, powiedzia?a, ?e b?d? winowajc?
    > gry?? ca?e ?ycie - co si? sprawdzi?o. Ta pajeczyca dra?ni?a ranki jadem i
    > dotykiem, drapa?em si?, wi?c ods?ania?em kolejne i to by?a karma dla nich -
    > limfa s?cz?ca si.? z ran. Teraz przegl?dam i gdy zocz? jednego - szukam
    > kolejnych i do Hyli - mojego wspania?ego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

    Nie myślałeś o pisaniu książek? Mnie rozbawiła opowiedziana przez Ciebie
    historia, mimo, że sama w sobie nie śmieszna.

  • 10. Data: 2010-08-26 09:17:20
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "marioz_fl" <m...@o...eu> wrote in message

    > Nie myślałeś o pisaniu książek? Mnie rozbawiła opowiedziana przez Ciebie
    > historia, mimo, że sama w sobie nie śmieszna.

    I jest prawdziwa.