  • 1. Data: 2009-01-05 09:11:31
    Temat: co na podlogi
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    Witam.
    Prosze o porade.
    W 2 pokojach ( ok 19 i 22m/2 ) chce polozyc cos na podloge i nie moge sie
    zdecydowac.
    W jednym na pewno będzie cos glubego( materialowego ) na czesci powierzchni
    podlogi ( dywan itp ) ze zwgledu na to ze bede mial w nim sprzet grajacy.
    Tylko pytanie co ?
    wykladzina/wykladzina dywanowa/ czy parkiet/panele i na to dywan lub cos
    podobnego ?
    Chcialbym cos na lata ... slyszalem ze nie ma sensu kupowac miekkich desek.
    Tylko ktore sa dobre ( twrde ? )
    Czy w cenie ok 50zl m/2 kupie dobra podloge (panele/parkiet?)

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2009-01-05 14:08:12
    Temat: Re: co na podlogi
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    http://allegro.pl/item473671020_panele_podlogowe_ac5
    _12_3mm_1_gatunek_mahon.html

    pod to lepiej pianke/folie czy korek ?

    czy to sa dobre panele ?

  • 3. Data: 2009-01-05 18:49:52
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Wojtek pisze:
    > Witam.
    > Prosze o porade.
    > W 2 pokojach ( ok 19 i 22m/2 ) chce polozyc cos na podloge i nie moge sie
    > zdecydowac.

    Dzieci, psy są ? Jakieś imprezy w planie ? Alergia na coś jest ?

> [...]
    > Tylko pytanie co ?
    > wykladzina/wykladzina dywanowa/ czy parkiet/panele i na to dywan lub cos
    Jak masz dzieci, psa lub alergię to wykładzina dywanowa stanowczo odpada.
    Z wykładzinami jest zresztą tak jak ze wszystkim, dobra musi kosztować,
    jak kupisz tanią to się nitki będą z niej rwać, a i kurz i brud za
    cholerę z niej nie zejdą.

    > Chcialbym cos na lata ... slyszalem ze nie ma sensu kupowac miekkich desek.
    > Tylko ktore sa dobre ( twrde ? )
    To zależy jak to ma wyglądać ...

    > Czy w cenie ok 50zl m/2 kupie dobra podloge (panele/parkiet?)
    Nie, nie kupisz.
    Najtańszy parkiet kosztuje 50zł/m2, a do tego dolicz polozenie, kleje,
    cyklinowanie, lakiery ... zazwyczaj wyjdzie coś koło 200zł/m2
    Za 50zł/m2 możesz kupić takie plastiki jak te z Allegro, całkiem
    porządnie wyglądajątyle, że się elektryzują i strasznie kurz na nich się
    trzyma, poza tym są OK.

    BR
    Igus'

  • 4. Data: 2009-01-06 11:06:40
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Panele takie juz od 35zł-spoko tak na 5-10lat.
    Coś lepszego deska barlinecka[mozliwość 3krotnego cykliniwania]coś od 65-70zł.
    Wykładzina dywanowa-porazka,chyba ze tylko na rok[potem masz akumulator
    wszelkiego rodzaju drobnoustrojów,nastepnie alergia,a nawet astma]
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2009-01-06 11:11:04
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik jack napisał:

    > Wykładzina dywanowa-porazka,chyba ze tylko na rok[potem masz akumulator
    > wszelkiego rodzaju drobnoustrojów,nastepnie alergia,a nawet astma]

    Witaj
    a próbowałeś używać odkurzacza ? :)

    pzdr.
    rafał

  • 6. Data: 2009-01-06 11:47:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:

    > Witaj
    > a próbowałeś używać odkurzacza ? :)

    wiele nie pomoże. Wykładziny dywanowe to porażka, szczególnie w domu, gdzie
    sie więcej nosi z pola niż w mieszkaniu.

  • 7. Data: 2009-01-06 12:33:48
    Od: Tomas <t...@n...pl>

    >chyba ze tylko na rok[potem masz akumulator
    > wszelkiego rodzaju drobnoustrojów,nastepnie alergia,a nawet astma]

    Jak ktos jest uczulony na cos to mu zaszkodzi.U mnie dywan ma z 30 lat
    i nie stwierdzilem zadnej astmy i allergii.Bardziej chyba zaszkodzi
    pleśń w mieszkaniu.

  • 8. Data: 2009-01-06 15:07:02
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tomas pisze:

    > Jak ktos jest uczulony na cos to mu zaszkodzi.U mnie dywan ma z 30 lat
    > i nie stwierdzilem zadnej astmy i allergii.Bardziej chyba zaszkodzi
    > pleśń w mieszkaniu.

    A mówisz o dywanie czy wykładzinie dywanowej ? Bo to drobna, ale
    zasadnicza różnica :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 9. Data: 2009-01-12 15:25:03
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    rodzice namawjaja mnie na podloge desek sosnowych.
    mowia ze jest bardziej elegacka niz jakies badziewne panele.
    juz sam nie wiem co mam wybrac :/

  • 10. Data: 2009-01-12 17:07:45
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > rodzice namawjaja mnie na podloge desek sosnowych.
    > mowia ze jest bardziej elegacka niz jakies badziewne panele.
    > juz sam nie wiem co mam wybrac :/

    zalezy... na kim ci bardziej zalezy... :-)
    albo deski sosnowe, albo... badziewne panele :-)

    --
    pozdrawiam
    robert