  • 1. Data: 2010-02-23 10:45:46
    Temat: co najpierw podłogi czy ościerznice
    Od: Radek <n...@o...ciach.pl>

    Witam
    Kupiliśmy z żoną mieszkanie w stanie developerskim i jako młode
    małżeństwo liczymy każdy grosz...
    Na dzień dobry musimy zrobić w mieszkaniu podłogi i sanitariaty... no i
    powstał problem - skoro mamy układać terakotę i panele, to chyba
    wcześniej musimy obsadzić ościeżnice a więc i kupić drzwi, tak się nam
    wydaje.
    A według Was? Czy praktykowane jest montowanie drzwi a zwłaszcza
    ościeżnic na już ułożone podłogi - nie wkuwać się potem - kończyć
    ościeżnice _na_ podłodze? Jak to wygląda i się sprawdza?

    Dzięki za opinie
    Radek

  • 2. Data: 2010-02-23 10:50:41
    Temat: Re: co najpierw podłogi czy ościerznice
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <n...@o...ciach.pl> napisał w wiadomości
    >A według Was? Czy praktykowane jest montowanie drzwi a zwłaszcza ościeżnic
    >na już ułożone podłogi - nie wkuwać się potem - kończyć ościeżnice _na_
    >podłodze? Jak to wygląda i się sprawdza?

    Oscieżnice na samym koncu. Dopiero po malowaniu nawet można.
    Na pewno najpierw wszystkie wsarstwy podłogi i na to stawiacie ościeżnice

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-23 13:52:09
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 23, 11:45 am, Radek <n...@o...ciach.pl> wrote:
> [...]
    > ościeżnic na już ułożone podłogi - nie wkuwać się potem - kończyć
    > ościeżnice _na_ podłodze? Jak to wygląda i się sprawdza?

    Zależy jakie ościeżnice. Jak stalowe czy inne ramy to raczej przed.
    Jesli opaskowe to zdecydowanie na podłogę (przecież się o nią
    opierają).

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2010-02-23 13:53:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Feb 23, 11:45 am, Radek <n...@o...ciach.pl> wrote:
    >Zależy jakie ościeżnice. Jak stalowe czy inne ramy to raczej przed.

    Ktoś jeszcze stalowe w domu/mieszkaniu montuje?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-23 15:28:15
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    kris pisze:

    > Ktoś jeszcze stalowe w domu/mieszkaniu montuje?

    A co...? to przeżytek jakiś? Pytam poważnie, bo nie jestem póki co w
    temacie :-)))

  • 6. Data: 2010-02-23 15:39:17
    Od: "Quent" <x...@x...com>

  • 7. Data: 2010-02-23 15:42:22
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Ktoś jeszcze stalowe w domu/mieszkaniu montuje?

    Nie zawsze opaskowe mozna zamontowac.
    Ja tak w jednym miejscu mialem i musialem dac stalowa.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2010-02-23 15:51:34
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-23 16:42, Quent pisze:

    > Nie zawsze opaskowe mozna zamontowac.
    > Ja tak w jednym miejscu mialem i musialem dac stalowa.

    Ja lada dzień właśnie będę przesuwał o 5cm dwa otwory drzwiowe :/ po to
    by móc zamontować opaskowe. Nie pomyślało się na etapie murowania.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2010-02-23 20:49:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hm0mkp$d4b$1@news.onet.pl...
    >
    > Nie zawsze opaskowe mozna zamontowac.

    Nie tylko opaskowe są w sprzewdaży;))

    > Ja tak w jednym miejscu mialem i musialem dac stalowa.

    Ja w sumie z kotlowni o garażu tez dałem stalową.

    Kris