  • 1. Data: 2013-06-22 18:57:50
    Temat: co wyroslo na ogrodku?
    Od: Czarek <C...@i...pl>

    Jakas dziwna roslina : http://abload.de/img/roslinafionw.jpg.
    Czy ktos wie co to jest?
    zdjecie z maja ,dzisiaj jest duzo wieksza.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-22 20:28:17
    Temat: Re: co wyroslo na ogrodku?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 18:57:50 +0200, Czarek napisał(a):

    > Jakas dziwna roslina : http://abload.de/img/roslinafionw.jpg.
    > Czy ktos wie co to jest?
    > zdjecie z maja ,dzisiaj jest duzo wieksza.
    >
    > Pozdrawiam

    Bardzo dziwna, dużo roślin znam, ale toto jest jak z Marsa :-)
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 3. Data: 2013-06-22 20:41:56
    Od: Czarek <C...@i...pl>

    > Bardzo dziwna, dużo roślin znam, ale toto jest jak z Marsa :-)
    Moze z Marsa bo sie przeksztalcila i teraz wyglada tak:
    http://abload.de/img/roslina2pxo2z.jpg
    nikt nie zna tej rosliny?

  • 4. Data: 2013-06-22 20:47:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 20:41:56 +0200, Czarek napisał(a):

    > Moze z Marsa bo sie przeksztalcila i teraz wyglada tak:
    > http://abload.de/img/roslina2pxo2z.jpg

    Aż odskoczyłam od tego zdjęcia :-D
    Ciekawa jestem, CO TO 8-O

  • 5. Data: 2013-06-22 20:52:47
    Od: Czarek <C...@i...pl>

    > Aż odskoczyłam od tego zdjęcia :-D
    > Ciekawa jestem, CO TO 8-O

    Widac juz jakies paczki i przsczoly polubily ta rosline mimo ze
    rozwinietych kwiatow jeszcze niema.

  • 6. Data: 2013-06-22 21:23:02
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-06-22 18:57, Czarek pisze:
    > Jakas dziwna roslina : http://abload.de/img/roslinafionw.jpg.
    > Czy ktos wie co to jest?
    > zdjecie z maja ,dzisiaj jest duzo wieksza.
    >
    > Pozdrawiam

    Azaliż co najwyżej ręke teściowej dam se uciąć, ale to misie widzi jakiś
    wilczomlecz

    pozdrawiam Johnny

    moje tiszirty do
    przytulenia:http://allegro.pl/autorskie-koszulki-joh
    nny-ego-druga-gratis-i3313867027.html

  • 7. Data: 2013-06-22 22:06:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 21:23:02 +0200, johnny napisał(a):

    > Azaliż co najwyżej ręke teściowej dam se uciąć, ale to misie widzi jakiś
    > wilczomlecz

    Ślad dobry, najprawdopodobniej wilczomlecz.

  • 8. Data: 2013-06-22 22:09:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jun 2013 22:06:58 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Ślad dobry, najprawdopodobniej wilczomlecz.

    Coś w tym guście:
    http://plantsgallery.blogspot.com/2012/08/euphorbia-
    marginata-wilczomlecz_6.html

  • 9. Data: 2013-06-22 22:26:55
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-06-22 22:09, Ikselka pisze:

    > Coś w tym guście:
    > http://plantsgallery.blogspot.com/2012/08/euphorbia-
    marginata-wilczomlecz_6.html

    Raczej zwykły groszkowy:
    http://pl.123rf.com/photo_5183703_nieparzysta-symetr
    ii-i--purge-spurge-wilczomlecz-groszkowy.html

    zdroofka Johnny

  • 10. Data: 2013-06-23 11:16:18
    Od: Czarek <C...@i...pl>

    marginata-wilczomlecz_6.html

    > Raczej zwykły groszkowy:
    > http://pl.123rf.com/photo_5183703_nieparzysta-symetr
    ii-i--purge-spurge-wilczomlecz-groszkowy.html

    wilczomlecz groszkowy rzeczywiscie,dzieki

    pozdrawiam