  • 1. Data: 2023-02-14 03:34:36
    Temat: coś dla pastuchów spod Przasnysza
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    możliwy awans do stolycy.

    "Welodrom w Pruszkowie jest jedynym w Polsce obiektem, który nadaje
    sie do trenowania kolarstwa torowego.

    14.02. w Sadzie Rejonowym w Pruszkowie odbedzie sie licytacja toru
    kolarskiego. Cena wywolawcza to prawie 71 milionów zlotych. Jezeli
    znajdzie sie nabywca, to najprawdopodobniej wyburzy tor, by móc na
    dzialce zainwestowac. Na przyklad wybudowac osiedle mieszkaniowe"

    https://sportowefakty.wp.pl/kolarstwo/1045187/wydali
    smy-z-budzetu-panstwa-100-mln-zl-na-budowe-tego-obie
    ktu-teraz-idzie-pod-ml

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-02-14 09:18:39
    Temat: Re: coś dla pastuchów spod Przasnysza
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 14.02.2023 o 03:34, PiteR pisze:
> [...]
    > znajdzie sie nabywca, to najprawdopodobniej wyburzy tor, by móc na
    > dzialce zainwestowac. Na przyklad wybudowac osiedle mieszkaniowe"

    Rozjebać, zaorać, postawić blokowisko z jedną drogą dojazdową i 0,5
    miejsca parkingowego na lokal. A nie, to Jagodno we Wrocku (zapraszam na
    zwiedzanie jak ktoś kiedyś będzie w okolicy). Ale pewnie w Pruszkowie
    wyjdzie podobnie...

    L.

  • 3. Data: 2023-02-14 10:07:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-14 o 03:34, PiteR pisze:
> [...]
    >

    > https://sportowefakty.wp.pl/kolarstwo/1045187/wydali
    smy-z-budzetu-panstwa-100-mln-zl-na-budowe-tego-obie

    Czytałem o tym, nie sprzedadzą, depesie (deweloperzy) nie są w ciemię
    bici żeby dwa razy przepłacać za m2 ziemi a taka teraz cena wychodzi +
    koszty wyburzenia.

    --
    Janusz