  • 1. Data: 2010-05-05 12:15:53
    Temat: cyklinowanie tanio
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    Potrzebuję tanio odświeżyć podłogę w pokoju 20 m^2 - szerokie sosnowe
    deski wycyklinowane zostały parę lat temu i pokryte Hydroparkietem.
    Wymyśliłem, że zrobię to we własnym zakresie za pomocą szlifierki
    oscylacyjnej ale chciałbym najpierw zasięgnąć Waszej opinii.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-05-05 12:22:16
    Temat: Re: cyklinowanie tanio
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Wymyśliłem, że zrobię to we własnym zakresie za pomocą szlifierki
    > oscylacyjnej ale chciałbym najpierw zasięgnąć Waszej opinii.

    Jak już to mimośrodowej z kontrolą docisku,
    ale i tak możesz narobić małych kółek ...

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-05-05 13:43:34
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    M1SLQ pisze:

    > Wymyśliłem, że zrobię to we własnym zakresie za pomocą szlifierki
    > oscylacyjnej ale chciałbym najpierw zasięgnąć Waszej opinii.

    Miałeś kiedyś taką szlifierkę oscylacyjną w rękach? Ona się nadaje do
    masażu, a nie do szlifowania!
    Potrzebujesz taką co papier ścierny będzie na bębnie, do tego
    odpowiednia siła docisku i wprawa, aby nie było widać różnicy między
    kolejnymi pasami.
    Wszystko jest dla ludzi, możesz spróbować, ale efekt może Cię nie
    zadowolić. Poćwicz na jakiejś desce, albo fragmencie pod szafą, tak aby
    jak coś spieprzysz, fachowiec miał szanse to poprawić.

  • 4. Data: 2010-05-05 16:50:10
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> wrote in message
> [...]
    > zrobię to we własnym zakresie za pomocą szlifierki oscylacyjnej ale chciałbym

    ja to ostatnio przerabialem, raczej nie mam dwoch lewych rak, ale wyszlo
    kiepsko (cykliniarka bebnowa + szlifierka tasmowa w trudno dostepnych
    miejscach), kwestia wprawy, ale lepiej nie zaczynac treningu na podlodze
    ktora 'ma wygladac'

    a oscylacyjna sie zajedziesz, ja bym nawet nie zaczynal niczego wiekszego
    niz 1 m^2

  • 5. Data: 2010-05-05 18:11:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > Wymyśliłem, że zrobię to we własnym zakresie za pomocą szlifierki
    > oscylacyjnej ale chciałbym najpierw zasięgnąć Waszej opinii.

    Mylisz cyklinowanie ze szlifowaniem. Inne technologie obróbki, inny sposób
    działania, inne maszyny i inny efekt pracy.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-05-05 19:43:38
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    dokładam się do opinii kolegów. O oscylacyjnej zapomnij bo nadaje sie
    do głaskania a nie szlifowania.tymbardziej nie 20mkw.jeśli już
    możesz rozejżec sie za taśmową. mozna nią ładnie szlifować wzdłuż
    słoi.sam jakiś czas temu odświeżałem dębowe schody w ten
    sposób.tylko dobierz grubość papieru wg swoich umiejętnosci zebyś
    fal dunaju nie porobił :P pozdr. ;)

  • 7. Data: 2010-05-05 23:23:10
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedź!