  • 1. Data: 2011-02-15 17:49:49
    Temat: cytryniec i mirzan ;-)
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Hej - mirzan !!
    W sprawie nasion cytryńca skontaktuj się proszę - jak napisałam
    w ogłoszeniu. Mój kuzyn hodowca czeka .
    Ja jestem w tym wypadku tylko za "technika", który włożył ogłoszenie w sieć
    bo kuzyn nie zna się na tym, a jest zainteresowany mocno nasionkami
    i na pewno się dogadacie.
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 2. Data: 2011-02-16 09:56:44
    Temat: Re: cytryniec i mirzan ;-)
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Fiora" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieć
    > bo kuzyn nie zna się na tym, a jest zainteresowany mocno nasionkami

    Obecnie w szkólkach ta roślina jest już prawie standartem.
    W zeszłym roku kupowałem w szkółce 2 lub 3 - letnie sadzonki w doniczkach po
    17 zł
    Po wysadzeniu do gruntu trochę "marudziły" ale pod koniec sezonu wyraźnie
    się zebrały w sobie i przed zimą dobrze wyglądały.

    Pozdrawiam alternatywnie
    skryba

  • 3. Data: 2011-04-11 20:35:44
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2011-02-16 10:56, skryba ogrodowy pisze:
    > Użytkownik "Fiora"<f...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Obecnie w szkólkach ta roślina jest już prawie standartem.
    [...]

    http://filolozka.brood.pl/standard-nie-standart/

    --
    pozdr. Jerzy