  • 41. Data: 2009-02-01 13:14:19
    Temat: Re: czekamy na nowe rozporzedzenie - opalanie weglem CO
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gm469r$kqa$1@opal.futuro.pl...

    > Hehe coś w tym jest :-) Ale jak rąbią drewno żebyś widział :-) Ta postawa
    > te ruchy, każdy tak samo i każdy z nich ma pompę ciepła :-)

    Na pewno dla sportu.:-)

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2009-02-01 17:00:27
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Upraszczasz - jak chcesz spalić "wszystko" w kotle z podajnikiem ?

    Eeee tam nie takie rzeczy.... jestesmy w Polsce, czy nie?
    BTW kogos kto pali "wszystkim" nie stać na wersję z podajnikiem ;-P
    Ci są najgorsi niestety :( Więc proponuję zakaz węgla i wszystko na temat.

    --
    Mariusz

  • 43. Data: 2009-02-01 21:19:41
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > To się zgadza, ja podałem średniomiesięczne zuzycie, czyli rocznie ok
    > 15metrów . W tym roku tak mi pewnie wyjdzie bo mam mokre drzewo,
    To go nie pal, bo takie słabo grzeje i zawalisz sobie kominek rurę i
    komin, ja przy pierwszym kominku też takim paliłem i potem jak czyściłem
    to w rurze z wkładu do komina miałem taki czarny spiek, jak pumeks to
    wyglądało, twarde i trudno to wyczyścić.
    Lepiej kup brykiety z znanego serwisu i nimi pal a drzewo niech
    spokojnie wyschnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 44. Data: 2009-02-01 22:59:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości > To go nie
> [...]
    > wyglądało, twarde i trudno to wyczyścić.
    > Lepiej kup brykiety z znanego serwisu i nimi pal a drzewo niech spokojnie

    Nie mam kotłowni w salonie. Mam zwykły kocioł na paliwo stałe i komin
    murowany z cegły. Na razie czyszcze komin raz na 6 tygodni jest ok.

    Kris

  • 45. Data: 2009-02-02 00:34:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz pisze:

    > Eeee tam nie takie rzeczy.... jestesmy w Polsce, czy nie?
    > BTW kogos kto pali "wszystkim" nie stać na wersję z podajnikiem ;-P
    > Ci są najgorsi niestety :( Więc proponuję zakaz węgla i wszystko na temat.

    Oj, co się będziesz ograniczał - zakaz prywatnych domów i tyle! Co się
    będą paniska gnieździć na morgach? A won, burżuje jedni, do bloków!

  • 46. Data: 2009-02-02 07:24:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > To prawda. Jak u mnie zaczną palić tym gównem to się zastanawiam czy
    > to pożar czy jaki diabeł. Identyczna sytuacja jest z kominkami i tymi
    > od pomp ciepła. Obserwuję ich tutaj jak ZDESPEROWANI w śniegu i
    > śnieżycy rąbią te klocki przed domami. Co jest? Te pompy ciepła nie
    > dają rady czy wychodzą za drogo ? hahaha.

    masz jakieś kompleksy?

    nie stać cię i dorabiasz ideologię?

  • 47. Data: 2009-02-02 10:59:09
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > kiki wrote:
    > Identyczna sytuacja jest z [...] tymi
    > od pomp ciepła. Obserwuję ich tutaj jak ZDESPEROWANI w śniegu i
    > śnieżycy rąbią te klocki przed domami.

    to pompy ciepła potrzebują drewna do opalania? :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 48. Data: 2009-02-02 11:06:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robert wrote:

    > to pompy ciepła potrzebują drewna do opalania? :-)

    kolega kiki ma bardzo traumatyczne przeżycia związane z budową i eksplotacją
    domów.

    generalnie jest możliwość że ludzie mają problemy z ogrzewaniem domów
    pompami ciepła, jeśli zostały one źle zaprojektowane

  • 49. Data: 2009-02-02 12:57:39
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://biznes.interia.pl/news/polska-wsrod-parszywej
    -dziesiatki,1251609

    "Szacuje się, że rocznie w Unii Europejskiej na choroby spowodowane
    zanieczyszczeniem powietrza umiera ok. 350 tys. osób.

    KE spodziewa się, że dzięki tym nowym restrykcjom nałożonym na przemysł i
    transport, które emitują szkodliwe tlenki azotu, dwutlenek siarki i amoniak,
    można aż o 60 tys. obniżyć liczbę zgonów w ciągu roku i zaoszczędzić w
    ochronie zdrowia ok. 42 mld euro."
    /ciach/

    Nie widze, zeby tu byla mowa o gospodarstwach domowych, oszczednych i
    'ekologicznych', gdzie pali sie w piecach butelkami pet, foliami, oponami,
    starymi butami i pampersami. Nie wiem, czemu tych ekologow nie uwzglednia ta
    dyrektywa. I czemu tak kazdy najezdza na wegiel, przeciez to super czyste
    paliwo w porownaniu z ww.

    Z.

  • 50. Data: 2009-02-02 17:49:27
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Oj, co się będziesz ograniczał - zakaz prywatnych domów i tyle! Co się
    > będą paniska gnieździć na morgach? A won, burżuje jedni, do bloków!

    A co w bloku źle jest? ;-P

    --
    Mariusz