  • 1. Data: 2011-03-20 11:54:31
    Temat: częściowo odklejona płytka
    Od: "Katy" <K...@K...xx>

    Pomóżcie, płytka 30x30 -1 róg odparzony i popękana w tej okolicy fuga...
    Problem, że jakieś 75% trzyma dobrze, co robić? Zbijać całą, czy wystarczy
    usunąć fugę z naroża i wcisnąć klej kauczukowy?

  • 2. Data: 2011-03-20 12:21:37
    Temat: Re: częściowo odklejona płytka
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 12:54, Katy pisze:
    > Pomóżcie, płytka 30x30 -1 róg odparzony i popękana w tej okolicy fuga...
    > Problem, że jakieś 75% trzyma dobrze, co robić? Zbijać całą, czy
    > wystarczy usunąć fugę z naroża i wcisnąć klej kauczukowy?

    A dlaczego róg jest odparzony? Jeśli nie usuniesz przyczyny to nawet jak
    zbijesz całą to kolejna ci odpadnie.

    M.

  • 3. Data: 2011-03-20 12:52:27
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Katy" <K...@K...xx> napisał w wiadomości
    > Pomóżcie, płytka 30x30 -1 róg odparzony i popękana w tej okolicy fuga...
    > Problem, że jakieś 75% trzyma dobrze, co robić? Zbijać całą, czy wystarczy
    > usunąć fugę z naroża i wcisnąć klej kauczukowy?

    uzupełnij fuge i zostaw w spokoju :) U mnie jest cały balkon taki - mam wrazenie (od
    4 lat) ze te płytki sie trzymają wyłącznie dziaki fugom. ale dopuki pierwsza nie
    odpadnie nie ruszam.

    b.

  • 4. Data: 2011-03-20 14:35:14
    Od: "Katy" <K...@K...xx>

> [...]
    > wrazenie (od 4 lat) ze te płytki sie trzymają wyłącznie dziaki fugom. ale
    > dopuki pierwsza nie odpadnie nie ruszam. b.

    Dzięki za odp! Koło 1 rogu tak 10 na 10 cm inaczej odpowiada na pukanie,
    czuć, że się minimalnie ugina, no i fuga tam poodpryskiwała. Czyli chyba
    najprościej nie zbijać płytki, tylko usunąć w tym rejonie fugę, delikatnie
    wcisnąć klej pod ten rożek i uzupełnić fugę -czy tak?

  • 5. Data: 2011-03-20 18:49:01
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-03-20 15:35, Katy pisze:

> [...]
    > najprościej nie zbijać płytki, tylko usunąć w tym rejonie fugę,
    > delikatnie wcisnąć klej pod ten rożek i uzupełnić fugę -czy tak?

    Tak.
    Ja bym nawet spróbował dobrać silikon w tej samej barwie, co fuga i
    wcisnął go pod płytkę. Fugę też bym silikonem wypełnił. Nie będzie wypadać.

    Pozdrawiam,
    MW