  • 21. Data: 2014-10-12 07:45:12
    Temat: Re: czujnik dwutlenku węgla - gdzie instalować
    Od: aga <a...@n...eu>

    chodzilo o tlenek wegla

  • 22. Data: 2014-10-12 11:07:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 11 Oct 2014 15:04:16 -0700 (PDT), k...@g...com

    > [...] jak jego dziadek [...] i miał gazy
    > to czuć było je na parterze. Twoja teoria jest
    > do dupy.

    Raczej Z dupy. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2014-10-12 11:24:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    aga pisze tak:

    > chodzilo o tlenek wegla

    przeczytaj dokładnie instrukcję obsługi to się dowiesz :)

    Instalacja
    Sygnalizator GS-890 należy zainstalować w pomieszczeniu, gdzie
    z największym prawdopodobieństwem może pojawić się potencjalne
    zagrożenie związane z wystąpieniem niebezpiecznego stężenia czadu
    lub gazu. Wybierając dokładne miejsce jego lokalizacji należy
    mieć na względzie, które z możliwych zagrożeń jest
    najbardziej prawdopodobne:

    a. W celu monitorowania pomieszczenia pod kątem obecności
    tlenku węgla urządzenie powinno być zainstalowane na możliwie
    niewielkiej wysokości nad podłogą (rzeczywisty tlenek węgla w
    mieszaninie z powietrzem gromadzi się w dolnych partiach
    pomieszczeń). W pomieszczeniach sypialnych zaleca się montaż
    czujnika na wysokości 0,5m od podłogi.

    b. W celu monitorowania pomieszczenia pod kątem obecnoś ci gazu
    propan-butan (LPG) urządzenie powinno być zainstalowane na
    możliwie niewielkiej wysokości nad podłogą.

    c. W celu monitorowania pomieszczenia pod kątem obecnoś ci gazu
    ziemnego urządzenie powinno być zainstalowane powyżej 1.5m nad podłogą.

    Wybierając miejsce instalacji sygnalizatora GS-890 należy również
    upewnić się, czy ewentualny alarm dźwiękowy będzie dobrze słyszalny z
    innych pomieszczeń budynku

    --
    Piter

  • 24. Data: 2014-10-12 13:25:45
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:543976d7$0$12641$65785112@news.neostrada.pl,
    *Irokez* <n...@w...pl> typed:

    > Ależ co ma tlenek węgla do dwutlenku węgla?
    > Problemy ze wzrokiem? Czytaniem? Polskimi wyrazami?
    > kogutek dobrze pisze !

    No i po co to trollowanie, gdybys troche pomyslal ..., to wiadomo ze
    pytajacej chodzilo o tlenek wegla.
    Czy to takie trudne dla Ciebie i kogutka?.

  • 25. Data: 2014-10-12 15:12:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Patrząc na to pod kątem teorii że gazy z wyjątkiem dziadkowych idą do góry bo są
    lżejsze od powietrza to propan butan musi zbierać się i gromadzi się przy ziemi bo
    jest w płynie.

    stary opublikuj to. Dostaniesz nobla za wykorzystanie gazu w płynie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2014-10-12 15:19:45
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 października 2014 15:12:09 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    g�ry bo s� l�ejsze od powietrza to propan butan musi zbiera� si� i gromadzi
    si� przy ziemi bo jest w p�ynie.

    > stary opublikuj to. Dostaniesz nobla za wykorzystanie gazu w p�ynie
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam l�k gruntu! -Chyba wysoko�ci?
    >
    > -Wiem co m�wi�. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem o wykorzystywaniu tylko o
    zbieraniu.

  • 27. Data: 2014-10-12 19:41:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-12 o 13:25, Użytkownik_zyga pisze:

    > No i po co to trollowanie, gdybys troche pomyslal ..., to wiadomo ze
    > pytajacej chodzilo o tlenek wegla.
    > Czy to takie trudne dla Ciebie i kogutka?.

    Nie mam szklanej kuli, zwłaszcza że po moim zapytaniu czy chodzi na
    pewno o dwutlenek czy jednak czad, zamiast odpowiedzi padło to samo
    pytanie na grupie pl.rec.dom.
    No więc faktycznie kobiecie sprzedali czujnik CO2.

    --
    Irokez