  • 1. Data: 2010-03-21 10:07:39
    Temat: czy nudzicie się w domu z dzieckiem
    Od: "kaszubianka" <k...@o...pl>

    napiszcie jak to jest z wami czy nie macie dość siedzenia w domu.

  • 2. Data: 2010-03-21 10:13:39
    Temat: Re: czy nudzicie się w domu z dzieckiem
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kaszubianka" <k...@o...pl> wrote in message
    > napiszcie jak to jest z wami czy nie macie dość siedzenia w domu.

    Ja się nudzę bez dziecka - mojego Sylinka.
    Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

  • 3. Data: 2010-03-21 10:18:39
    Od: k...@o...pl

    > "kaszubianka" <k...@o...pl> wrote in message
    >
    > Ja się nudzę bez dziecka - mojego Sylinka.
    > Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

    oczywiście z dzieckiem nie kmożna się nudzić

  • 4. Data: 2010-03-22 00:10:04
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 11:13:39 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

    Dokładnie.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2010-03-22 09:56:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Z dzieckiem może nudzić się tylko tłumok.

    pitolicie hipolicie
    po pierwsze nie napisala jakie to dziecko, jak niemowle, ktore caly czas
    przesypia, to jakos nie widze problemow

    po drugie, to jesli juz to "madrzy ludzie sie nie nudza", niezaleznie od
    tego czy sa posiadaczami dzieci czy nie, po prostu zawsze potrafia znalezc
    sobie zajecie ;)

  • 6. Data: 2010-03-23 07:29:49
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kaszubianka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > napiszcie jak to jest z wami czy nie macie dość siedzenia w domu.

    Inteligentni ludzie nigdy sie nie nudza :P