  • 11. Data: 2010-05-02 09:07:21
    Temat: Re: czy silikon = ZAWSZE grzyb?
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    wypełniasz silikonem a potem bierzesz ziemniaka, kroisz na 4 -
    > taka ćwiartka ma kąt prosty. Ścinasz ten róg i przejeżdżasz ziemniakiem po
    > silikonie. Ziemniak jest wilgotny, poza tym to skrobia - silikon świetnie
    > się ślizga :-) - patent sprzedany przez sprzedawcę z małego

    no ja stosuje plyn do garnkow "ludwik" i paluszkiem :-) tez sie nic nie klei
    i ladnie sie rowna :-) ale sprobuje z ziemniakiem :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630

  • 12. Data: 2010-05-02 09:40:10
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > zresztą, wanna na ścianie jest oparta na haczykach, lecz
    > mimo to ten 1mm się ugina, ale ten silikon w porównaniu ze zwykłym,
    > jakiś taki mniej "gumowy" jest...

    no i to jest powod dlaczego Ci sie wanna ugina.
    standardowe zestawy montazowe do wiekszosci wanien to jakas kpina.
    kazdy porzadny fachowiec ktory robi lazienke nie bedzie uzywac zadnych
    haczykow tylko porzadnie osadzi wanne.
    u mni eniema zadnynch problemow z uginaniem sie wanny.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 13. Data: 2010-05-02 09:42:02
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > no ja stosuje plyn do garnkow "ludwik" i paluszkiem :-) tez sie nic nie
    > klei i ladnie sie rowna :-)

    zamiast palca polecam patyczek od lodow(taki drewniany :)
    wtedy masz gwarantowany ksztalt(palcem mozna czasem mocniej czy slabiej
    docisnac, a patyczek w rogu idzie idealnie :) oczywiscie ludwik tez nalezy
    stosowac

    --
    pzdr
    piotrek

  • 14. Data: 2010-05-03 07:33:36
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    tylko jak jest za duzo silikonu to sie robi coraz szersze na płytkach i
    wygląda strasznie

  • 15. Data: 2010-05-04 05:16:40
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Myślisz, że środek grzybobójczy jest w nieskończenie wielkiej ilości w tym
    silikonie i że będzie działał 100 lat?
    Czasem trzeba też fugi umyć, bo gromadzi się tam wszelki brud, który będzie
    pożywką dla grzybów i jak się go nagromadzi dużo to nie pomoże nawet
    najlepszy środek.
    Jacek

  • 16. Data: 2010-05-05 06:32:34
    Od: "Dawid Wasilewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam 2 lata po kompleksowym remoncie mieszkania w lazience wyszly juz
    > calkiem
    -cut-
    > Macie jakies pomysly?

    Nie wiem dlaczego nikt o tym nie napisał, a pewnie "fachowcy" odwiedzają to
    forum,
    SILIKON SZKLARSKI lub AKWARYSTYCZNY - i nie ma problemu, a co do równego
    położenia fug z tej masy to proponuję specjalne płytki
    np.http://www2.selena.pl/cms/?__page_id=433&sid=11 , (zaznaczam , że nie mam
    żadnych powiązań a w.w. firmą i branżą).

    pozdro
    Dawid