  • 1. Data: 2024-06-11 10:20:49
    Temat: czy ta grupa żyje?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czy serwer znowu ma awarię?

    coś mało piszecie.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-06-11 11:36:23
    Temat: Re: czy ta grupa żyje?
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 10:20, PiteR pisze:
    > czy serwer znowu ma awarię?
    >
    > coś mało piszecie.

    Jak rozpoczniesz wojnę typu "Kogut vs reszta świata" to będzie się
    działo ;-)
    Aktualnie kto może to buduje, a kto nie buduje to odpoczywa po budowie :-D

    yarecky.

  • 3. Data: 2024-06-11 11:40:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Jun 2024 10:20:49 +0200, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > czy serwer znowu ma awarię?
    > coś mało piszecie.

    Ja tylko czytam. Czekam na post Zenka, bo mi obiecał mieszkanie.

  • 4. Data: 2024-06-11 12:00:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 11:40, r...@k...pl pisze:

    > Ja tylko czytam. Czekam na post Zenka, bo mi obiecał mieszkanie.

    Się chyba nie doczekasz :)
    Chyba przerosło go skonfigurowanie czytnika news :) bo zarejestrował się
    na chmurce, jak zeznał kiedyś jej właściciel i na tym się skończyło.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2024-06-11 12:04:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 10:20, PiteR pisze:
    > czy serwer znowu ma awarię?
    >
    > coś mało piszecie.

    Bo o czym tu pisać, mieszkamy, korzystamy z domów, kolejnego już nikt
    nie będzie budował więc porady z grupy są niepotrzebne, nowi niestety tu
    nie trafiają,
    są inne prostsze w obsłudze fora, a teraz mało kto umie znaleźć
    działający serwer news i skonfigurować czytnik, abstrahując od tego że
    musiałby wiedzieć że w ogóle coś takiego istnieje.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2024-06-11 17:48:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v497ft$7rh$2@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Bo o czym tu pisać, mieszkamy, korzystamy z domów, kolejnego już
    > nikt nie będzie budował więc porady z grupy są niepotrzebne, nowi
    > niestety tu nie trafiają,

    Czy pierwszy pokos juz był?

    Do mnie do pracy przyjechała firma kosić trawę.
    Tylko zjechali z lawety kosiarkami. Odpalili motory.

    Jak lisy nie wyskoczą z trawy. W biały dzień.
    Jakie odżywione wypasione na gołebiach.

    Pobiegały zdezorientowane trochę bo wszedzie płot
    aż wskoczyły na daszek budki dla widłaków i dały dyla.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 7. Data: 2024-06-11 18:01:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 17:48, PiteR pisze:
    > in <news:v497ft$7rh$2@news.chmurka.net>

    > Czy pierwszy pokos juz był?
    Był, całkiem niedawno bo ja często nie koszę, właśnie muszę 2 raz skosić.

    > Do mnie do pracy przyjechała firma kosić trawę.
    > Tylko zjechali z lawety kosiarkami. Odpalili motory.
    >
    > Jak lisy nie wyskoczą z trawy. W biały dzień.
    > Jakie odżywione wypasione na gołebiach.
    U mnie na wsi nie ma lisów, mam psa, sąsiedzi mają koty i to takie
    łowne, lisy, szczury nie mają szans.

    > Pobiegały zdezorientowane trochę bo wszedzie płot
    > aż wskoczyły na daszek budki dla widłaków i dały dyla.
    Słyszałem że w Anglii już to powoli plaga zaczyna być.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2024-06-11 22:35:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v49sdc$nvd$1@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Słyszałem że w Anglii już to powoli plaga zaczyna być.

    tak już jest plaga

    są dla mnie uciążliwe bo od 20oo szczekają pod oknami
    co denerwuje psy które dołączają do orkiestry.

    Biegają po garażach, tłuką o płoty 2m z rozbiegu.
    szukają tych duzych gołebi synogarlic.

    Jak znajda to się to drze pół godziny. Nie moga szybko zadusić?

    Jest tyle że. trucie i odstrzał nie ma sensu bo przyjdą nowe.
    Zreszta są poradniki wydawane przez ratusz że próżny trud
    kup sobie korki do uszu.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 9. Data: 2024-06-11 22:50:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > czy serwer znowu ma awarię?

    Jak ICM (gdzieś pisałeś że czytasz przez ICM) to niestety prawdopodobne.

    --
    Chodnikiem biegnie przerażona kobieta, a za nią groźnie sapiąc wielki
    mężczyzna. W końcu ona nie ma już sił. Staje, odwraca się do niego

  • 10. Data: 2024-06-12 00:43:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f5962b1e-ef29-4c51-b3de-7e991e02b5e1@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Jak ICM (gdzieś pisałeś że czytasz przez ICM) to niestety
    > prawdopodobne.

    Nie no już czytam przez september
    Tydzień dziury w postach był nie do przyjecia.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne