  • 1. Data: 2009-06-12 15:50:42
    Temat: czy to sie nadaje?
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    zamierzam w łazience wykonać nową podłogę (w starej kamienicy,pod spodem
    jest piwnica). Dam styropian (około 15cm) + folie i na to chcę dać wylewkę
    (około 6cm) (na którą następnie przyjdą płytki). Możecie doradzić jaki
    rodzaj gotowej (do rozrobienia z wodą) wyleki kupić? Czy może to być coś
    takiego:
    http://www.sirbud24.pl/produkt/4813/KREISEL-WYLEWKA-
    BETONOWA-M15-25KG/
    (mają to niedaleko mnie w sklepie). Czy musi to być coś innego?

    Wspomniano mi w sklepie coś o zbrojeniu siatką (mam małą powierzchnię
    około 8-10m^2) - jaka siatka byłaby potrzbna

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-06-12 16:10:14
    Temat: Re: czy to sie nadaje?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 17:50:42 +0200, lukas napisał(a):

    > http://www.sirbud24.pl/produkt/4813/KREISEL-WYLEWKA-
    BETONOWA-M15-25KG/
    > (mają to niedaleko mnie w sklepie). Czy musi to być coś innego?

    Moze byc.

    > Wspomniano mi w sklepie coś o zbrojeniu siatką (mam małą powierzchnię
    > około 8-10m^2) - jaka siatka byłaby potrzbna

    Na styropian kladziesz siatke z drutu zbrojeniowego, do kupienia w kazdym
    skladzie budowlanym.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-06-12 16:10:23
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Zapomniałem dodać, że na części tej powierzchni (tak trochę poprzeplatane
    będzie) ma być wodne ogrzewanie podłogowe - jaką wtedy dać wylewkę
    (jastrych? - może na całości to dać, nawet tam gdzie nie ma ogrzewania?)...
    Już się w tym wszystkim pogubiłem (miałem to robić zeszłego roku i teraz
    wszystko mi się pozapominało)

  • 4. Data: 2009-06-12 16:16:32
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 12-06-2009 o 18:10:14 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Na styropian kladziesz siatke z drutu zbrojeniowego, do kupienia w kazdym
    > skladzie budowlanym.

    na styropianie powinna byc folia (o ile dobrze pamiętam), więc siatkę
    kładzie się na folię i zalewa wylewką?

  • 5. Data: 2009-06-12 16:21:25
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "lukas" <l...@w...pl> wrote in message

    > na styropianie powinna byc folia (o ile dobrze pamiętam), więc siatkę
    > kładzie się na folię i zalewa wylewką?

    nieco betonu
    siatka
    nieco betonu
    folia
    folia
    styropian
    folia pod styro 1 warstwa

    Siatka ma być wtopiona, a nie położona na styropianie. Miedzy styro a
    wylewką 2 warstwy folii

  • 6. Data: 2009-06-12 16:23:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 18:21:25 +0200, kiki napisał(a):

    > nieco betonu
    > siatka
    > nieco betonu
    > folia
    > folia
    > styropian
    > folia pod styro 1 warstwa

    Od kiedy folie daje sie na styropian, i od kiedy siatke daje sie pod
    styropian? Cos Ci sie chyba pomyliło. Nie mówiąc już o tym jak supermocna
    bedzie wylewka zrobiona z kilku cienkich warstw zamiast z jednej grubej
    spojonej siatką.

    > Siatka ma być wtopiona, a nie położona na styropianie. Miedzy styro a
    > wylewką 2 warstwy folii

    Conajmniej 5 warstw folii. Po co sie rozdrabniac.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-06-12 16:24:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 18:10:23 +0200, lukas napisał(a):

> [...]
    > Już się w tym wszystkim pogubiłem (miałem to robić zeszłego roku i teraz

    Mozesz dac wylewke cementową. Wylewki anhydrytowe od cementowych roznia sie
    tym, ze lepiej przewodza cieplo, ale praktycznie nie wyczujesz tej roznicy,
    za to poczujesz roznice w portfelu.

    Pamietaj o jakiejs dylatacji miedzy ogrzewana a nieogrzewana podloga.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2009-06-12 16:37:53
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 12-06-2009 o 18:24:24 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Pamietaj o jakiejs dylatacji miedzy ogrzewana a nieogrzewana podloga.

    wiem, ze są do kupienia specjalne "paski", ale można to czymś innym
    załatwić? - na wszystkim i tak będą płytki

  • 9. Data: 2009-06-12 16:47:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 18:37:53 +0200, lukas napisał(a):

    > wiem, ze są do kupienia specjalne "paski", ale można to czymś innym
    > załatwić? - na wszystkim i tak będą płytki

    Pasek styropianu gr. 1 cm w miejscu dylatacji :) Tak najprościej. A na
    płytkach w tym miejscu zamiast fugi silikon.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-06-12 16:50:17
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Od kiedy folie daje sie na styropian,

    Od zawsze folie daje sie na styropian. Ty musisz tym swoim klientom robić
    dopiero usługi :-) Współczuję im :-)

    > i od kiedy siatke daje sie pod
    > styropian?

    Ptzrcież masz siatkę zatopioną w betonie posadzki tylko gość mówił że chce
    położyć siatke stalową na styropianie wiec mu daje do zrozumienia, że ma ją
    wtopić a nie tylko zalać.