  • 11. Data: 2015-01-03 00:32:18
    Temat: Re: czy wierzycie takim licznikom energii?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ot to

  • 12. Data: 2015-01-03 00:59:37
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 23:59:59 UTC+1 użytkownik WS napisał:

    > ;)
    > Wrecz przciwnie, nie widze sensu mierzenia mocy czegokolwiek w domu ;)Jesli
    potrzebuje, to jest wlaczone i juz... Czasem dla porownania zuzycia pradu (np. czy
    LEDy sie juz oplacaja)wystarcza mi info producenta.

    > To mierzenie swietlowki tak mi sie przypomnialo, bo akurat wtedy kupilem za jaka
    "gruba" kase, wyliczajac, ze zwroci sie za 2-3 lata, a ojciec twierdzil ze u nich
    zmierzyli i podana moc to lipa... Wyszlo, ze sie z grubsza zgadaza ;)

    > A mierzenie licznikiem taryfowym wbrew pozorom zajmuje 2-3 minuty i wymaga
    trywialnych obliczen na poziomie szkoly podstawowej (no, za moich czasow, bo teraz to
    nie wiem czego ucza)

    > WS

    A ja wtykam w gniazdko pudełko a w to pudełko odbiornik i od razu wiem ile ciągnie.
    jak ktoś ma licznik za płotem to też ma czekać dwie trzy minuty? Z reguły to czego
    się nie ma a inni mają jest kiepskie.

  • 13. Data: 2015-01-03 12:25:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 3 stycznia 2015 00:16:22 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Uczą tego samego tylko lepiej, ciekawiej i sprawniej.

    Moze i ucza, tylko czy naucza? ;)
    ze 3-4 lata temu sasiad poprosil mnie, zeby pomoc jego bratanicy w fizyce, studia
    zaoczne na AGHu, fizyka to tam troche dla picu byla, ale jak zobaczylem te "trudne
    zadania" to sie prawie zalamalem... pamietalem, ze mniej wiecej byl to poziom mojej
    podstawowki...

    WS

  • 14. Data: 2015-01-04 14:39:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Uczą tego samego tylko lepiej, ciekawiej i sprawniej.

    oczywiscie wiele zalezy od nauczyciela i szkoly ale i tak jest to
    dosyc radykalne stwierdzenie, zupelnie nie pokrywajace sie z moimi
    spostrzezeniami

    owszem mlody wydaje sie bardziej 'wciagniety' niz ja w jego wieku
    przez wiekszy nacisk na nauke przez zabawe, ale skoku jakosciowego
    zupelnie nie widze

    w porownaniu do szkoly w Irlandii do ktorej uczeszczal dwa lata
    w Polsce widze tylko odtwarzanie ladniej zapakowanych scenariuszy
    bez wymagania jakiegokolwiek indywidualnego wkladu wlasnego
    ktory tam premiowany byl bardzo wysoko

    jest lepiej niz 30 lat temu, ale IMHO dalej dobrze nie jest

    --
    http://db.org.pl/