  • 1. Data: 2012-08-17 08:54:17
    Temat: czym kleić styropian do dysperbitu
    Od: quent <x...@x...com>

    Muszę okleić styropianem ściany fundamentowe posmarowane dysperbitem.
    Czy klej do styropiany w worku będzie dobry do tego? Bedzie trzymać?
    Słyszałem kiedyś, że powinno się do kleju dodać dysperbitu - prawda to?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2012-08-17 09:34:22
    Temat: Re: czym kleić styropian do dysperbitu
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Muszę okleić styropianem ściany fundamentowe posmarowane dysperbitem.
    > Czy klej do styropiany w worku będzie dobry do tego? Bedzie trzymać?
    > Słyszałem kiedyś, że powinno się do kleju dodać dysperbitu - prawda to?

    pianką kleiłem

    b.

  • 3. Data: 2012-08-17 09:37:18
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-17 09:34, Budyń pisze:
    > pianką kleiłem

    Tak robiłem na tarasie ale tam mogłem czymś podeprzeć aby mi to nie
    odsadziło.
    Ty gdzie teraz mam kleić nie ma takiej opcji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-08-17 12:42:54
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-17 08:54, quent pisze:
    > Muszę okleić styropianem ściany fundamentowe posmarowane dysperbitem.
    > Czy klej do styropiany w worku będzie dobry do tego? Bedzie trzymać?
    > Słyszałem kiedyś, że powinno się do kleju dodać dysperbitu - prawda to?

    Zwykły klej do styropianu będzie trzymał.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2012-08-17 12:48:09
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-17 12:42, wolim pisze:
    > Zwykły klej do styropianu będzie trzymał.

    Dzieki za odp.
    A czy na takiej ścianie pomalowanej dysperbitem będzie się trzymał tynk
    mozaikowy?
    Mam w kilku miejscach za wysoko posmarowane mury (styropian znaczy)
    fundamentowe domu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-08-17 13:40:38
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-17 12:48, quent pisze:

> [...]
    > mozaikowy?
    > Mam w kilku miejscach za wysoko posmarowane mury (styropian znaczy)

    Zaciągniesz klejem i siatką i na to tynk.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2012-08-17 20:02:56
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message

> [...]
    > mozaikowy?
    > Mam w kilku miejscach za wysoko posmarowane mury (styropian znaczy)

    Nie będzie trzymał ani klej cementowy ani tynk.
    Kup izohan WM o ile sobie przypominam i bez rozcieńczania nim przykleisz
    styropian do dysperbitu.

    http://www.izohan.pl/pl_,oferta_izohanizobudw.php#IZ
    OHAN_IZOBUD_WM

    Zastosowanie: przyklejanie twardych płyt izolacyjnych ze spienionego
    polistyrenu lub wełny mineralnej; gruntowanie podłoży mineralnych pod
    właściwą izolację w systemie IZOHAN IZOBUD W po rozcieńczeniu z wodą 1:1
    (woda: IZOHAN IZOBUD WL); wykonywanie bezspoinowych powłok
    przeciwwilgociowych typu lekkiego

  • 8. Data: 2012-08-17 20:04:41
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    i tam niżej jest WK.
    Zadzwoń do izohanu i zapytaj.

  • 9. Data: 2012-08-18 08:09:41
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-17 20:02, kiki pisze:

    > Nie będzie trzymał ani klej cementowy ani tynk.
    > Kup izohan WM o ile sobie przypominam i bez rozcieńczania nim przykleisz
    > styropian do dysperbitu.

    Kiki, z całą sympatią... bredzisz :)
    Chyba zapędziłeś się za bardzo z tą walką z wykonawcami...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2012-08-19 00:37:01
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "wolim" <n...@p...tu> wrote in message news:k0nbjc$dpf$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiki, z całą sympatią... bredzisz :)
    > Chyba zapędziłeś się za bardzo z tą walką z wykonawcami...

    No co ty opowiadasz :-) Jak do wyschniętej zawiesiny bitumicznej ma sie
    przykleić cement ? Przecież to jest powłoka antyadhezyjna. Do smoły klei sie
    smołą ale taka co jest nieszkodliwa dla styropianu. Pianka też ma
    prawozłapać ale nie tynk ani nie klej cementowy.
    Kupić tego izohanu i przykleić po ludzku.