  • 31. Data: 2011-01-22 12:53:19
    Temat: Re: czym myjecie podłogi z paneli?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Kwestia umiejętności :-)

    Kwestia materiału.

    > Można odwirować w pralce.

    Ty tak serio? Zmieniasz szmatę na szczotce X razy, i za każdym razem
    odwirowujesz w pralce? Czy masz do umycia podlogi stertę odwirowanych szmat?
    Ja tam uważam, że dobry mop jest jednak lepszy, ale ja to truskawki cukrem
    posypuję.
    J.

  • 32. Data: 2011-01-22 16:24:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 13:53:19 +0100, krys napisał(a):

    > Ty tak serio? Zmieniasz szmatę na szczotce X razy, i za każdym razem
    > odwirowujesz w pralce? Czy masz do umycia podlogi stertę odwirowanych szmat?

    Wystarczą trzy, bez paniki. Przecież i tak je piorę po użyciu, robię to po
    prostu bezpośrednio przed kolejnym. Można je przechować bezpiecznie - błota
    na parkiecie nie miewam, wiec raczej zbyt brudne nie są.
    To tylko kwestia organizacji :-)

  • 33. Data: 2011-01-22 16:32:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > prostu bezpośrednio przed kolejnym. Można je przechować bezpiecznie -
    > błota na parkiecie nie miewam, wiec raczej zbyt brudne nie są.

    Szkoda by mi było czasu, zachodu i miejsca na przechowywanie brudnych szmat
    od podłogi, skoro mopa wystarczy wypłukać i odstawić.
    J.

  • 34. Data: 2011-01-22 16:54:54
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "ahimsa" <a...@o...pl> wrote in message
    > pytanie, jak w temacie, używacie jakiegoś mopa, czy zwykłej ścierki?
    >
    > potrzebuję czegoś, co będzie dobrze myło a nie tylko głaskało podłogę, nie
    > trzeba będzie przy tym zasuwać na kolanach (duża powierzchnia) i co nie
    > będzie zostawiało wody na panelach, żeby nie spuchły.
    >
    > proszę o rady.
    >
    > --
    > pzdr
    > ahimsa

    Zmywam tylko plamy, reszta jest zmywana emulsją "NANO SILVER" firmy
    "CLASSEN" i to dwukrotnie, po przeschnięciu - ale to na kolanach. Do tej
    operacji warto kupić nakolanniki - szkoda skóry na kolanach...
    Nakolanniki:
    http://www.bhp.kqs.pl/p711,nakolanniki-gumowe.html sam używam takich -
    niedrogie.

  • 35. Data: 2011-01-22 19:44:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 17:32:15 +0100, krys napisał(a):

    > Szkoda by mi było czasu, zachodu i miejsca na przechowywanie brudnych szmat
    > od podłogi, skoro mopa wystarczy wypłukać i odstawić.

    Mam dużo miejsca na przechowywanie szmat - nie aż tak znowu brudnych, nie
    aż tak znowu długo i nie aż tak znowu objętościowych :-)

  • 36. Data: 2011-01-22 21:54:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    krys wrote:

    > Szkoda by mi było czasu, zachodu i miejsca na przechowywanie brudnych
    > szmat od podłogi, skoro mopa wystarczy wypłukać i odstawić.

    daj spokój prowadzisz dyskusję z Ikselka co je halogeny oczy wypalają :)
    poszukaj postów Animki w sieci tam też jest dobry polew.

  • 37. Data: 2011-01-22 22:59:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 22:54:51 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > daj spokój prowadzisz dyskusję z Ikselka co je halogeny oczy wypalają :)

    Świetlówki.
    A halogenów nie znoszę. Mam prawo? Zabronisz?

  • 38. Data: 2011-01-23 08:42:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > daj spokój prowadzisz dyskusję z Ikselka co je halogeny oczy wypalają :)

    Wiem przecież.

    > poszukaj postów Animki w sieci tam też jest dobry polew.

    Animka to mały pikuś.
    J.

  • 39. Data: 2011-01-24 11:46:11
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-21 17:18, ahimsa pisze:

    > a możesz podać, jakiego mopa kupić, z jakim rodzajem materiału, jakiej
    > firmy?

    O ranu, nie pamiętam :) Ma już kilak lat, a kupiony był w jakimś zwykłym
    markecie, szukaj firmy, która ma całą biało-niebieską serię podobnych
    gadżetów.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 40. Data: 2011-01-24 11:48:21
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-21 22:16, kika pisze:

> [...]
    > sama.
    >

    > Płaski mop tylko rozmazuje bród, nic nie czyści.

    Tak samo jak ścierka.

    > To najgorsze co może być do mycia podłóg.

    Nie, gorszy jest mop ze sznurków.

    Qrcze, jak nie chcecie, to nie używajcie, w moim domu się sprawdza, u
    was nie musi.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl